מישהי מטופלת של פרופ' לב רן

בלונד23

New member
פגשתי מטופלת שלו לאחרונה

היא היתה איתו שנים על שנים. אמרה שהוא טיפוס מקסים אבל לא הצליחה. לאחר מכן הלכה לייעוץ נוסף שעלו על זה שיש לה הידבקויות ברחם, משהו שהוא לא עלה עליו במשך שנים! הפנו אותה לפונדקאות. היא עשתה 15 סבבים לחינם איתו. הוא גם היה הרופא של אורלי וגיא מהטלויזיה אאל"ט. בסרט ראו כשהיתה לה הפלה הוא אמר לה שזה סתם מיקרי, במקום להגיד לה שזה קשור לזרע הלקוי של בעלה... שזה באמת ידוע שזו סיבה להפלות. והיתה פה פעם מישהי מהפורום שהוא עשה לה שאיבה ונהיה לה דימום נוראי בכל חלל הבטן והוא הלך הביתה והשאיר אותה בטיפול נמרץ לבד, בסוף רופא אחר נאלץ לעזור לה.
לי כל המקרים האלה נשמעים לא מי יודע מה, נכון שהוא היה פעם נחשב מאוד אבל 3 המקרים האלה אומרים דרשני.
 
דיסהמלצה חמורה עליו

&nbsp
&nbsp
אני טופלתי אצלו ואני לא חוזרת אליו יותר.
&nbsp
עשיתי אצלו ארבעה טיפולים שבשלושה מהם הושגו הריונות ובאחד היה שלילי.
&nbsp
בטיפול הראשון עברתי גרידה כי הדופק של העובר הפסיק אז בזה הוא לא היה אשם.
&nbsp
בטיפול השני עברתי הפלה טבעית בשבוע 13 ואח"כ כשבדקו ראו שהיתה לי דלקת בשתן וראו את זה בבדיקות אבל, הוא לא טרח בכלל לתת לי אנטיביוטיקה או משהו כזה ומה שיותר חמור הוא שהגענו למסקנה שקשירה היתה עוזרת מאד במקרה כמו שלי אבל, הוא טען שלא צריך.
&nbsp
בהריון השלישי כל הזמן ביקשתי ממנו לשלוח אותי לקשירה אבל, הוא בשלו "לא צריך". הכל היה בסדר עד השבוע ה-18 שבו צוואר הרחם התחיל להתקצר ועדיין הוא התעקש שלא צריך קשירה ונתן לי אנדומטרין ואמר לי לבוא שבועיים אח"כ בשבוע ה-20 לביקורת.
&nbsp
כשהגעתי לביקורת אחרי שבועיים הוא ראה שהצוואר פתוח והעוברית ממש בקרומי הנרתיק ושלח אותי למיון נשים. באותו לילה עברתי לידה שקטה שהיתה יכולה להימנע אם הוא רק היה שולח אותי לקשירה. מאז לא חזרתי ולא אחזור אליו יותר אף פעם.
&nbsp
עכשיו תסיקי לבד את המסקנה.
&nbsp
&nbsp
.
 

בלונד23

New member
אלוהים! איזו רשלנות

זה באמת מצטרף למה שכתבתי לעיל
חבל חבל
 

jessie7

New member
תגובה

אני עשיתי אצלו שאיבה אחת, היה בסדר גמור. לא יודעת עדיין מה תהיה התוצאה, אבל אפילו לא הרגשתי את השאיבה, ואני מאוד רגישה לכאב. לפניו הלכתי לשני רופאים אחרים שממש לא התרשמתי מהם. הבעיה שהוא מאוד עמוס ולא זמין וההתנהלות היא בדרך טלפון שבור. הוא לא נותן את המספר שלו ולא את האי מייל. ואז מתחיל בלגן- אני משאירה הודעה למוקד באסותא, אחרי שעתיים הם מוזרים אלי בטענה שהכל הועבר לאחיות, אחרי עוד זמן מה, לעיתים למחרת או בערב אחות חוזרת וכמובן אין לה תשובה והיא מנסה ליצור איתו קשר ורק אז הוא חוזר ולעתים עובר המון זמן והשאלה הופכת להיות לפחות רלוונטית, גם המזכירות שלו איומות, הייתי מצפה מפקידה במקום שלוקחים 1200 ש"ח שתדע קצת יחסי אנוש.
 
תודה על התגובות

האמת היא שהשגתי תור אליו בעוד שבוע בפרוטקציה כדי להתייעץ איתו בנושא ההריונות הכימיים. נראה לי שאני שאני אשקול שוב את העניין
 
כימיים חוזרים? אולי עדיף מומחה בהפלות חוזרות

עשית היסטרו אבחנתית? (לעיתים אחרי הריונות יש הדבקויות שיתכן ומאלצים את העובר להשתרש במקום פחות טוב או משהו כזה שהזרמת הדם פחות טובה.. בפרט רלוונטי אחרי קיסרי אך לא רק)
עשית בדיקות קרישיות? (יש קרישיות שהיא נרכשת, הריון תקין בעבר לא אומר שלא 'רכשת' משהו מאז).
בדקו רמת פרוגרסטרון יחד עם הבדיקת בטא? היה מספיק גבוה?

אם עשית את כל אלו, ולא מצאו כלום, נראה לי שכדאי ללכת למומחה בהפלות חוזרות. יש את קומפרמינץ שנחשב מהמומחים הגדולים בארץ.

לגבי לב-רן- מאוד לבבי, אך גם יותר ידי אומר לך מה שאת רוצה לשמוע ולא מה שאת צריכה לשמוע.. היינו אצלו בפרטי מתישהו בתחילת הדרך.. במספר הזרעות על בסיס טבעי שמראש, הסתבר בדיעבד, נועדו לכישלון (הבעל עם זרע מאוד בעייתי כולל אגלוטונציה- כך שהזרעות היה ביזבוז זמן, ואני פולציסטית ולא תמיד מבייצת, גם כשיש זקיק מוביל והורמונים נראים תקנים, בדיקה של פרוגרסטרון שבוע א"כ בהרבה מקרים מראה עליה ממש נמוכה ולא מספקת.. ואת ההזרעות הוא נתן לי ללא תמיכה, כך שגם אם הבעיה בספיגה של הגופיף הצהוב ולא ביוץ- הטיפול לא היה רלוונטי..).
כמו שרשמו מעלי, ההתנהלות במרפאה, לפחות איך שהייתה בעבר, הייתה מאוד לא נוחה. הלכתי אליו אחרי כמה המלצות ממש ממש חמות, אבל אישית לא התחברתי, וא"כ הלכנו לציבורי (שלעיתים הרגשנו יחס יותר אישי שם מאשר ההתנהלות של המרפאה שלו), וכיום שוב בפרטי אצל רופא אחר (ומרוצים).

בהצלחה
 

בלונד23

New member
אחרי כימיים חוזרים כדאי ללכת לפרופ' קופרמינץ

לבירור קרישה. מה יעזור לך רופא פוריות לנושא כימיים חוזרים?
 
הוא לא כל כך מבין בזה ויותר מזה

כשאמרתי לו שאני רוצה ללכת לפרופסור כארפ אחרי ההפלה השנייה כדי לעשות בירור למה זה קורה ומה אפשר לעשות הוא ממש התנגד וטען שלא צריך. אני הלכתי והתברר שהיה צריך, כי הוא נתן לי פרגניל ואחרי הלידה השקטה אמר בדיוק מה שחשבתי שהיה צריך לקשור.
 
למעלה