מישהי עשתה חלבון עוברי?

מישהי עשתה חלבון עוברי?

הרופא שלי שלח אותי לעשות (למרות שעשיתי גם מי שפיר). אתמול נזכרתי לאסוף את התוצאות מקופ"ח. לפי התוצאות, סיכון לפי גיל בלבד: 1:750. סיכון לפי תוצאות : 1:5400. זה בכלל אומר משהו?
 
לא עשיתי כי אין לזה משמעות בתאומים

אנחנו בחרנו לעשות מי שפיר למרות שלא היתה כל אינדיקציה לבעיה
 
מנצ"לשת באותו עינין

נשלחתי לעשות חלבון עוברי בכל זאת (תאומים). אבל יש לי בעיה מכיוון שההריון שלי הוא מתרומה. גיל האם שצריך להיות מחושב הוא גיל התורמת ולא הגיל שלי. מאחר והכל ממוחשב בקופה האם מישהי נתקלה באפשרות של "זיוף" הגיל לצורך החישוב. הרופא שלי כתב בכתב יד את הגיל המזויף בתקווה שיקבלו זאת. ואני חוששת שלא אוכל לעשות את הבדיקה ואם אעשה זאת עם גילי האמיתי לא אוכל לקבל תוצאות מהימנות בכלל אני בת 41 והתורמת בת 23!!!
 

enoway

New member
לא בטוחה בתשובתי אבל-

הערכים המתקבלים בבדיקה הם ערכים מוחלטים, כלומר- מהי רמת החלבון בדם. אין כאן מקום לשיקולי גיל. מרמת החלבון משקללים את הסיכון לת. דאון וכו'. אחכ, משקללים את זה יחד עם גיל האם. לדעתי (ושוב, אינה מבוססת), תוכלי פשוט להתעלם מהערך המשוקלל לגילך ולהסתכל רק על הערך האוביקטיבי. בגיל 23הסיכון לת. דאון הוא מאד נמוך ולכן רק יוסיף לבדיקה ולא יגרע. בהצלחה!
 

קרן משם

New member
אני עם הריון של שלישייה

עשיתי אבל לא היה לזה שום משמעות. רבות עושות זאת ע"מ שבמידה ויעלה צורך בדיקור מי שפיר הקופה תכסה את עלות הבדיקה רק אם נעשה חלבון עוברי קודם.
 
למעלה