מי את אניה טיילור-ג'וי, כוכבת הסדרה "גמביט המלכה"

דיברגנט חדש

Well-known member

היא מככבת בסדרה הכי מדוברת של הרגע אבל אף אחד לא יודע יותר מדי על השחקנית אניה טיילור-ג'וי. אז בשביל זה בדיוק אנחנו כאן: מערכות יחסים, שערי מגזינים וצבע השיער האמיתי. או בקיצור, כל מה שחשוב באמת​

ג'ורג' ר. ר. מרטין היה מעניק פרס ל"גמביט המלכה"

מחבר סדרת ספרי הפנטזיה "שיר של אש וקרח", עליה מבוססת הסדרה האפית "משחקי הכס", מחלק מחמאות לסדרה מצליחה אחרת - "גמביט המלכה". בפוסט שפרסם בבלוג שלו (בעל השם המתחכם Not a Blog), הסופר העבדקן החמיא לנאמנות של התסריטאים לעלילה המקורית מהרומן של וולטר טוויס וציין כי אם יש צדק - הסדרה גם תזכה בפרסים. בנימה אישית יותר הרחיב מרטין על הזיקה שלו לסדרה, כחובב מושבע של שחמט. "אני מכיר את העולם הזה. שחמט היה חלק גדול מהחיים שלי בתיכון, בקולג' ובמיוחד בשנים שלאחר מכן, בתחילת שנות ה-70. 'גמביט המלכה' החזיר את הכל, באופן חי מאוד". עוד מחמאות הוא נתן לאופן המדויק בו מיוצג המשחק בסדרה. "המון מהשחמט שמוצג בסרטים ובסדרות הוא פשוט זבל. שחקנים שאמורים להיות גדולים לכאורה, עושים טעויות בסיסיות ומיקומי הכלים בלתי אפשריים", כתב. "אבל לא במקרה הזה".

ג'ורג' מרטין


בא לפרגן. ג'ורג' ר. ר. מרטין
(צילום: AP)
אגב, כמו בת' הרמון, גיבורת הספר והסדרה, גם מרטין גילה כשרון למשחק המלכים כבר בגיל צעיר. בתיכון הוא שימש כמייסד והנשיא של מועדון השח - ואף הכיר שם שתי בנות זוג. "אבל זה סיפור לזמן אחר", כתב בבלוג שלו. בראיונות בעבר אף סיפר כי למשך תקופה קצרה התלבט בין קריירת שחמט מקצועית לבין כתיבה במשרה מלאה, וכולנו יודעים מה בחר בסוף. השאר היסטוריה. והרבה מאוד רייטינג. וגם מרצ'נדייז לא חסר.
 
למעלה