מי זה השבוע!

גויבה

New member
מי זה השבוע!

מצטער שמזמן לא עדכנתי את הפינה הזאת! החידה של שבוע שעבר תפורסם בהודעה חדשה אבל לגבי חידת השבוע החדשה הבאתי לכם משהו מאוד מאוד קל! נראה אם אתם יודעים מי זאת וגם אשמח לקצת מידע על הדמות הזאת! (כל פרט שאתם זוכרים יתקבל בברכה!) את התשובות יש לשלוח עד ליום חמישי הבא (כלומר הפעם יש לכם אפילו יותר משבוע!) ושוב, מוכרחים לציין שם!
 

גויבה

New member
לגבי החידה הקודמת!

הייתה רק פותרת אחת! והיא שני! כל הכבוד לך! גם טל כמעט ידע אבל לא זכר שם! ורציתי להגיד לכם ששני שידעה קיבלה אחלה בחלה של מתנה (ראיון מאוד מאוד נדיר עם לא פחות מאשר בריאן אוסטין גרין! בראיון הוא מדבר על הכוכבים על כך שיסיימו את הסדרה - מה שלא קרה כלומר זה היה מ1996!) ואני כבר מודיע לכם שלשבוע הזה יש מתנה מגניבה ביותר! (ויאללה אנשים להשתתף! נמאס לשלוח לאותם אנשים כל הזמן חחחח!)
 

גויבה

New member
הפתרון לחידה הקודמת הוא

מאט ולורן! כמובן! לשחקנית ששחקה את לורן קוראים קארי שיין! ובין היתר היא שיחקה בעוד שלל תפקידים ביניהם: שולחן לחמישה, ספינת האהבה, חלום אמריקאי, קירק (מישהו זוכר את הסדרה הזאת?) ועוד כמה שאין לי מושג מהם! היא נולדה ב8 לספטמבר 1972 כלומר היום היא כבר בת 31! והנה תמונה שלה לסיכום המי זה של שבוע שעבר!
 

גויבה

New member
בקושי שלחו לי תשובות!

אנשים להתעורר! והנה כדי לעורר אותכם קבלו תמונה הממחישה את הדרישה!
 

גויבה

New member
חחח! יצא נחמד, לא?

מה דעתכם? אולי נעשה פעם איזה שרשור מצבי רוח או משהו כזה? יכול להיות נחמד!
 
דההההההההההה../images/Emo9.gif

זאת חברת ילדות של ואלרי כפרע עליההההההההה
ג'ינג' מבפאבלו שתמיד קופצת לביקרוים ועושה הרבה הרבה בלגן......
כמו ללעבוד על וואלרי בלקחת לה את דיוויד וכו'... היא גם משחקת בקלוקס בתור אמבר..
 

גויבה

New member
לא נכון! טוב אולי בעצם כן!

אבל זה גינגר (טוב זה בטח היה סתם בלבול אותיות חחח!)! זה כבר פעם שניה (נראה לי) שפותרים פה את חידת 'מי זה?'! אתם רוצים לשנות את המתכונת או משהו? כי אם לא, אז לזכור 'מי זה?' = מסר פרטי! ונראה לי שאני עוד מעט אעשה חידה חדשה ולזכור לפרטי! אהה ובגלל שאוחנה צדק כבר קודם ושלח לי מסר הוא כבר יקבל בטוח את הפרס השבועי!
 

גויבה

New member
מי זה החדש! שימו ../images/Emo23.gif

לא קשה במיוחד! הזיהוי קל במיוחד! אך השם אני מאמין שאפחד ממכם לא ידע! טוב נו ננסה מילא! שוב אני מזכיר שצריך לשלוח לי מסר ושם לרשום את התשובה (שכוללת שם ותאור!) בהצלחה!
 
למעלה