מי יודע מתי ישמידו את תחנת הרצליה?

מצב
הנושא נעול.

python 4

New member
../images/Emo45.gifיש לי כבוד רב לארץ שלנו

אין שום הצדקה לפגיעה במקרה הזה
ותן לי להאמין שיש כאן אנשים עם קצת כבוד לארץ שאנחנו מקיזים עליה דם חדשות לבקרים.
יש לי כבוד רב לארץ שלנו
וגם לדבר לילדים. הייתי חייב, מצטער.
 

TalHai

New member
אני ממש לא מבין ומקווה שלא הבנתי נכ

יש לי כבוד רב לארץ שלנו
וגם לדבר לילדים. הייתי חייב, מצטער.
אני ממש לא מבין ומקווה שלא הבנתי נכ
נכון.... אתה מזלזל בי כי אני עדיין בתיכון מה הקטע? תאמין לי יש כאן הרבה יותר צעירים ממני זה א' וגם המנהל פה לא מי יודע מה קשישא... אני חושב שאני תשובה נכונה רצינית ומבוססת, אתה ל יכול לפסול אותה רק בגלל הגיל. אני פשוט חושב שזה דבר מגעיל לעשות, במיוחד לאור העובדה שאני בד"כ משקיע בתשובות שלי, ומבסס אותם על מקורות ויסלח לי אדוני יותר רציניים מ"לאישה" עם כל הכבוד לגברת הנכבדה שם (וזה ממש לא בזלזול חס וחלילה) זה בדיוק העניין, הם מעצבים את הנוף, הם משנים את הנוף, וגם אם זה יפה זה בדיוק מה שאנחנו צריכים להתנדגד לו, זה שינוי של בוטניקה וזאולוגיה בני אלפי שנים.....
 

python 4

New member
למעשה לא היה לי מושג בין כמה אתה

אני ממש לא מבין ומקווה שלא הבנתי נכ
נכון.... אתה מזלזל בי כי אני עדיין בתיכון מה הקטע? תאמין לי יש כאן הרבה יותר צעירים ממני זה א' וגם המנהל פה לא מי יודע מה קשישא... אני חושב שאני תשובה נכונה רצינית ומבוססת, אתה ל יכול לפסול אותה רק בגלל הגיל. אני פשוט חושב שזה דבר מגעיל לעשות, במיוחד לאור העובדה שאני בד"כ משקיע בתשובות שלי, ומבסס אותם על מקורות ויסלח לי אדוני יותר רציניים מ"לאישה" עם כל הכבוד לגברת הנכבדה שם (וזה ממש לא בזלזול חס וחלילה) זה בדיוק העניין, הם מעצבים את הנוף, הם משנים את הנוף, וגם אם זה יפה זה בדיוק מה שאנחנו צריכים להתנדגד לו, זה שינוי של בוטניקה וזאולוגיה בני אלפי שנים.....
למעשה לא היה לי מושג בין כמה אתה
ואם נפגעת אני מצטער, זה לא היה במטרה לזלזל או משהו.. כנראה לא הבנת את הבדיחה. קשה לי לנהל ויכוח רציני בלי להתבדח. עכשיו ברצינות - עצם העובדה שהם העסיקו אשה במשך 6 שנים במטרה לעצב מחדש את הנוף מוכיחה שהיתה להם כוונה טובה לשמר את הסביבה. הרי הכביש עצמו היה הכרח, בזה אין (לי לפחות) שום ספק. הרס הסביבה שבה נסלל הכביש היה כורח המציאות - ועכשיו הם באים ושואלים את עצמם איך אפשר לשקם את הסביבה בה נבנה הכביש. לדעתי מדובר על גישה די נדירה בארץ שלנו. עם כל הכבוד לבוטניקה וזואולגיה בני אלפי שנים..
 

TalHai

New member
אוקי אם כך הנקודת מחלוקת ביננו היא

למעשה לא היה לי מושג בין כמה אתה
ואם נפגעת אני מצטער, זה לא היה במטרה לזלזל או משהו.. כנראה לא הבנת את הבדיחה. קשה לי לנהל ויכוח רציני בלי להתבדח. עכשיו ברצינות - עצם העובדה שהם העסיקו אשה במשך 6 שנים במטרה לעצב מחדש את הנוף מוכיחה שהיתה להם כוונה טובה לשמר את הסביבה. הרי הכביש עצמו היה הכרח, בזה אין (לי לפחות) שום ספק. הרס הסביבה שבה נסלל הכביש היה כורח המציאות - ועכשיו הם באים ושואלים את עצמם איך אפשר לשקם את הסביבה בה נבנה הכביש. לדעתי מדובר על גישה די נדירה בארץ שלנו. עם כל הכבוד לבוטניקה וזואולגיה בני אלפי שנים..
אוקי אם כך הנקודת מחלוקת ביננו היא
אחרת... לדעתי לא הייתה נחיצות בכביחש, בדיוק מאותה סיבה לדעתי להמשך נתיבי אילון, זה הכל מדיניוןת קלוקלת של המדינה... אם הייתה כאן תחבורה ציבורית רצינית, לא היה צורך בכל כך הרבה כבישים, הבעייה שאנחנו הבאנו את ארה"ב המזוהמת והמזהמת בתור דוגמא ואני הייתי הולך דווקא על שבדיה או נורבגיה שם רק לאחד מכל ארבעה אנשים יש רכב בבית... בארץ יש הרבה יותר מדי רכבים, ובלי שום סיבה.... תחבורה ציבורית יעילה תפתור את הכל...
 

python 4

New member
יעילה, ובעיקר - זולה

אוקי אם כך הנקודת מחלוקת ביננו היא
אחרת... לדעתי לא הייתה נחיצות בכביחש, בדיוק מאותה סיבה לדעתי להמשך נתיבי אילון, זה הכל מדיניוןת קלוקלת של המדינה... אם הייתה כאן תחבורה ציבורית רצינית, לא היה צורך בכל כך הרבה כבישים, הבעייה שאנחנו הבאנו את ארה"ב המזוהמת והמזהמת בתור דוגמא ואני הייתי הולך דווקא על שבדיה או נורבגיה שם רק לאחד מכל ארבעה אנשים יש רכב בבית... בארץ יש הרבה יותר מדי רכבים, ובלי שום סיבה.... תחבורה ציבורית יעילה תפתור את הכל...
יעילה, ובעיקר - זולה
מסכים איתך בכל מילה. וגם בזה שיש לנו הרבה יותר מה ללמוד משוודיה מאשר מארה"ב. גם לארה"ב יש מה ללמוד משוודיה. בכל מקרה, כל עוד התח"צ שלנו הוא כזה, אין לנו ברירה ולכל משפחה (בערך) יש לפחות רכב אחד. לכן אנחנו צריכים להגיע מכרמיאל למשל לנתב"ג בשעה וחצי ובלי פקקים. ולכן - כביש 6. סלילת הקטע האחרון של הכביש ממחלף עירון לאלייקים, בתור דוגמא, תקצר את זמן הנסיעה מכרמיאל למרכז בכ- 20 דקות לפחות.
 

TalHai

New member
ולדעתך לא עדיף

יעילה, ובעיקר - זולה
מסכים איתך בכל מילה. וגם בזה שיש לנו הרבה יותר מה ללמוד משוודיה מאשר מארה"ב. גם לארה"ב יש מה ללמוד משוודיה. בכל מקרה, כל עוד התח"צ שלנו הוא כזה, אין לנו ברירה ולכל משפחה (בערך) יש לפחות רכב אחד. לכן אנחנו צריכים להגיע מכרמיאל למשל לנתב"ג בשעה וחצי ובלי פקקים. ולכן - כביש 6. סלילת הקטע האחרון של הכביש ממחלף עירון לאלייקים, בתור דוגמא, תקצר את זמן הנסיעה מכרמיאל למרכז בכ- 20 דקות לפחות.
ולדעתך לא עדיף
להשתמש באותו הכסף בדיוק כדי להניח מסילת ברזל? המדינה אפילו תשאר עם עודפים, ויחסך הזיהום וההרס הסביבתי...
 

python 4

New member
צריך אבל להיות מציאותיים -

ולדעתך לא עדיף
להשתמש באותו הכסף בדיוק כדי להניח מסילת ברזל? המדינה אפילו תשאר עם עודפים, ויחסך הזיהום וההרס הסביבתי...
צריך אבל להיות מציאותיים -
עם רכב אתה יכול להגיע מכל מקום לכל מקום. עם רכבת לא.
 

TalHai

New member
למה לא?

צריך אבל להיות מציאותיים -
עם רכב אתה יכול להגיע מכל מקום לכל מקום. עם רכבת לא.
למה לא?
אם היו אוטובוסים מתואמים עם רכבות, פיתוח של רכבות ומיסוי מאוד כבד על רכב בו זמנית עם הורדת מחירים דרסטית בתח"צ (וכפי שנזכר פיתוח תשתיות) הכל מציאותי, זה לא חלום ולא מסובך, זה עניין של סדר עדיפויות...
 
אני מסכים עם הפיתון

סלילת נתיבי איילון..
הלוואי שהפרוייקט הזה יצא לפועל בקרוב.. זה יהיה ממש ענק. יש למישהו את התוכנית של זה? מעניין אם הם ישמרו על המסילה בין שני מסלולי הכביש לכל האורך עד נתניה.. לפני שאני אקבל תגובות נזעמות, אני אגיד - אם אפשר לשמור על הטבע - מה טוב. צריך לעשות פרוייקט כזה תוך התחשבות במקסימום הסביר בסביבה. כמובן שאי אפשר לבטל פרוייקט כזה בכלל סיבה כזו. אגב, קראתי לו מזמן בכתב עת מדעי חשוב, "לאשה", ראיון עם האשה (מן הסתם..) שהיתה אחראית לאדריכלות הנוף בכביש 6. היא מספרת שם על העבודה הקשה שהיא עשתה בששת שנות העבודה על הכביש בפיתוח הנוף שבצד הכביש. זו אגב הסיבה שאני נהנה לנסוע על הכביש הזה - הנוף פשוט מדהים, ונעשתה שם עבודה ממש טובה. אני בטוח שיעשו כן גם באיילון.
אני מסכים עם הפיתון
כביש מהיר יש לו גם יתרונות ואפילו סביבתיים כי כל פקק שנחסך, גורם לפחות זיהום שלא לדבר על פחות נפגעים בתאונות. גם הצביעות של חובבי הטבע והסביבה לפעמים משגעת אותי (ולפני שירדו עלי - אני חבר בגרינפיס כבר הרבה שנים). הם מובילים את הורדתו של שדה התעופה בהרצליה ולא מבינים שבמקומו תקום שכונה צפופה שתעשיר את הנדלניסטים ותגרום לזיהום גדול הרבה יותר וגם לתאונות.
 

alondr

New member
גם אתה צודק בני

אני מסכים עם הפיתון
כביש מהיר יש לו גם יתרונות ואפילו סביבתיים כי כל פקק שנחסך, גורם לפחות זיהום שלא לדבר על פחות נפגעים בתאונות. גם הצביעות של חובבי הטבע והסביבה לפעמים משגעת אותי (ולפני שירדו עלי - אני חבר בגרינפיס כבר הרבה שנים). הם מובילים את הורדתו של שדה התעופה בהרצליה ולא מבינים שבמקומו תקום שכונה צפופה שתעשיר את הנדלניסטים ותגרום לזיהום גדול הרבה יותר וגם לתאונות.
גם אתה צודק בני
פיתוח הוא דבר טוב ונחוץ... אבל אפשר להרחיב ולפתח בלי לפגוע בנוף יותר מדי... זה פשוט יעלה יותר כסף - ויקטין את רווחי בעלי הממון... ולגבי החוכמולוגים בהרצליה - בסוף איזה קבלן שמקושר פוליטית יקבל את השטח בגרושים ויעשה עליו מילארדים בעסקת נדל"ן - והזיהום והצפיפות של השכונה יהיו מטרד גדול יותר מאשר השדה הפצפון הזה...
 

Azazel

New member
אני לא מסכים איתך

אני מסכים עם הפיתון
כביש מהיר יש לו גם יתרונות ואפילו סביבתיים כי כל פקק שנחסך, גורם לפחות זיהום שלא לדבר על פחות נפגעים בתאונות. גם הצביעות של חובבי הטבע והסביבה לפעמים משגעת אותי (ולפני שירדו עלי - אני חבר בגרינפיס כבר הרבה שנים). הם מובילים את הורדתו של שדה התעופה בהרצליה ולא מבינים שבמקומו תקום שכונה צפופה שתעשיר את הנדלניסטים ותגרום לזיהום גדול הרבה יותר וגם לתאונות.
אני לא מסכים איתך
מה טוב בשדה תעופה בהרצליה?
 
מה טוב? אי ירוק ענק באמצע המפלצת

אני לא מסכים איתך
מה טוב בשדה תעופה בהרצליה?
מה טוב? אי ירוק ענק באמצע המפלצת
השדה גורם לכך שלא תהיה בניה בסביבתו. שים לב כמה שטחים ירוקים יש סביב השדה ותבין.
 

Azazel

New member
'סדר...

מה טוב? אי ירוק ענק באמצע המפלצת
השדה גורם לכך שלא תהיה בניה בסביבתו. שים לב כמה שטחים ירוקים יש סביב השדה ותבין.
'סדר...
אי ירוק יכול להיות גם בלי שדה תעופה מיותר. אגב, כל אורך נתיבי איילון העתידיים עד שפיים, הולך להיות מסביבם פארק ענק, וזה לא רחוק. ו'מפלצת'? אתה לא מתכוון במקרה ל"שכונת מגורים"? שכונה כזאת תקום, אם לא שם, אז במקום אחר.
 

vitamin P

New member
צריך להרחיב את כביש חיפה תל אביב!!!

סלילת נתיבי איילון..
הלוואי שהפרוייקט הזה יצא לפועל בקרוב.. זה יהיה ממש ענק. יש למישהו את התוכנית של זה? מעניין אם הם ישמרו על המסילה בין שני מסלולי הכביש לכל האורך עד נתניה.. לפני שאני אקבל תגובות נזעמות, אני אגיד - אם אפשר לשמור על הטבע - מה טוב. צריך לעשות פרוייקט כזה תוך התחשבות במקסימום הסביר בסביבה. כמובן שאי אפשר לבטל פרוייקט כזה בכלל סיבה כזו. אגב, קראתי לו מזמן בכתב עת מדעי חשוב, "לאשה", ראיון עם האשה (מן הסתם..) שהיתה אחראית לאדריכלות הנוף בכביש 6. היא מספרת שם על העבודה הקשה שהיא עשתה בששת שנות העבודה על הכביש בפיתוח הנוף שבצד הכביש. זו אגב הסיבה שאני נהנה לנסוע על הכביש הזה - הנוף פשוט מדהים, ונעשתה שם עבודה ממש טובה. אני בטוח שיעשו כן גם באיילון.
צריך להרחיב את כביש חיפה תל אביב!!!
 

zvir1

New member
גם וגם וגם

צריך להרחיב את כביש חיפה תל אביב!!!
גם וגם וגם
חשוב לשדרג את כביש 2 כי מאז סלילתו הוא עדיין בסטנדרט נמוך של עיקולים ונתיבים. וגם להמשיך את חוצה ישראל, ואני חייב לספר לכם שאני מאוד אוהב את אזור מנשה, הפרובנס של ישראל. אז ככה הקטע הדרומי מעירון לעמיקם עובר רובו ככולו בשטח פתוח, צמוד לרצועה הרחבה של המוביל הארצי. בקטע הצפוני יש אכן קירבה למעיין נחל דליה אך גם את זה ניתן לפתור ברגישות ולא לפתרון שאכן לא התקבל של מינהור. אם הירוקים היו נוקטים בגישה נכונה היו משיגים הרבה יותר. כרגע הסלילה היא כבר עובדה קיימת, נרצה או לא. דרך אגב, עכשיו צריך לסלול את ההמשך, שזו הסיבה האמיתית לחוצה ישראל- קרן אחת לכיוון ראש פינה, השנייה לנהריה ובדרום לסיים את הסלילה עד באר שבע.
 

mucool2

New member
..ולהמשיך את נתיבי איילון עד ביירות

גם וגם וגם
חשוב לשדרג את כביש 2 כי מאז סלילתו הוא עדיין בסטנדרט נמוך של עיקולים ונתיבים. וגם להמשיך את חוצה ישראל, ואני חייב לספר לכם שאני מאוד אוהב את אזור מנשה, הפרובנס של ישראל. אז ככה הקטע הדרומי מעירון לעמיקם עובר רובו ככולו בשטח פתוח, צמוד לרצועה הרחבה של המוביל הארצי. בקטע הצפוני יש אכן קירבה למעיין נחל דליה אך גם את זה ניתן לפתור ברגישות ולא לפתרון שאכן לא התקבל של מינהור. אם הירוקים היו נוקטים בגישה נכונה היו משיגים הרבה יותר. כרגע הסלילה היא כבר עובדה קיימת, נרצה או לא. דרך אגב, עכשיו צריך לסלול את ההמשך, שזו הסיבה האמיתית לחוצה ישראל- קרן אחת לכיוון ראש פינה, השנייה לנהריה ובדרום לסיים את הסלילה עד באר שבע.
..ולהמשיך את נתיבי איילון עד ביירות
 

TalHai

New member
אבל אתה הרי יודע שאף אחד

גם וגם וגם
חשוב לשדרג את כביש 2 כי מאז סלילתו הוא עדיין בסטנדרט נמוך של עיקולים ונתיבים. וגם להמשיך את חוצה ישראל, ואני חייב לספר לכם שאני מאוד אוהב את אזור מנשה, הפרובנס של ישראל. אז ככה הקטע הדרומי מעירון לעמיקם עובר רובו ככולו בשטח פתוח, צמוד לרצועה הרחבה של המוביל הארצי. בקטע הצפוני יש אכן קירבה למעיין נחל דליה אך גם את זה ניתן לפתור ברגישות ולא לפתרון שאכן לא התקבל של מינהור. אם הירוקים היו נוקטים בגישה נכונה היו משיגים הרבה יותר. כרגע הסלילה היא כבר עובדה קיימת, נרצה או לא. דרך אגב, עכשיו צריך לסלול את ההמשך, שזו הסיבה האמיתית לחוצה ישראל- קרן אחת לכיוון ראש פינה, השנייה לנהריה ובדרום לסיים את הסלילה עד באר שבע.
אבל אתה הרי יודע שאף אחד
בחוצה ישראל לא ימצא פיתרונות לטבע כי זה פשוט לא איכפת להם, וחוץ מזה אם היה כאן עידוד אמיתי של נסיעה בתח"צ מה שאומר מיסוי מאוד כבד על רכב פרטי והוזלת מחירי הנסיעה ברכבת למינימום שבמינימום ופרט לזה ייעול של רשת הרכבות לא היה צורך באלפי הכבישים המיותרים.
 

צחקן

New member
מיסוי מאוד כבד- לא מסכים...

אבל אתה הרי יודע שאף אחד
בחוצה ישראל לא ימצא פיתרונות לטבע כי זה פשוט לא איכפת להם, וחוץ מזה אם היה כאן עידוד אמיתי של נסיעה בתח"צ מה שאומר מיסוי מאוד כבד על רכב פרטי והוזלת מחירי הנסיעה ברכבת למינימום שבמינימום ופרט לזה ייעול של רשת הרכבות לא היה צורך באלפי הכבישים המיותרים.
מיסוי מאוד כבד- לא מסכים...
ב"ה אבל במקום מס של200% אז מס של 250% או 300% ממחיר הרכב, בהחלט יועיל, והוא ילך לקרן ההצטידות של משרד התחבורה אגד ודן, ולרכבת ישראל במטרה להמשיך ולפתח את התח"צ בארץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה