מי ייצג אותנו השנה?!

Yaniv-DC

New member
מי ייצג אותנו השנה?!

כמו שאתם יודעים, שמועות רבות מסתובבות לגבי מי שייצג את ישראל השנה באירוויזיון, וגם בפורום הזה עולות וצפות להן שאלות. זוהי תשובתה הרשמית של רשות השידור לקהל המעריצים: "נמאס לנו לקבל ממעריצי האירוויזיון מידי יום כ- 20 שיחות ו- 20 אי-מיילים, גם נמאס לנו שהם ממציאים המצאות בקשר להשתתפותם של אילנה אביטל, אישתר, ועכשיו גם ´יוניסקס´ באירוויזיון. איך ´יוניסקס´ יכולים לייצג את ישראל באירוויזיון אם הם התפרקו בחודש יוני???"... "אני מבקש, תפסיקו למציא המצאות כדי לשעשע את עצמכם, יש לנו גם דברים אחרים לעשות בראשות-השידור". ..."אני מבקש מכל מעריצי-אוהדי-מתענייני האירוויזיון, בקרוב מאוד אנחנו נקיים ישיבה בנושא ונחליט על כל הדברים. עד שלא תצא הודעה לציבור אין טעם שתציפו אותנו בשאלות שמצוצות מן האצבע". אז מה, נחכה ונראה?
 

Euromix - Avi

New member
אז מי באמת ייצג אותנו השנה ?!

שלום לך יניב. את התשובה הרשמית של רשות השידור קיבל האתר "אירומיקס" (http://fly.to/euromix) באופן בלעדי ?! אין לנו שום בעיה שתפרסם את זה פה, אבל אנו חושבים שמן הראוי הוא לומר לגולשים מהו המקור לידיעה. אז אנו מבקשים, בפעם הבאה שתפרסם חומר מן האתר אז תפרסם גם שאת החומר לקחת מאתר ה"אירומיקס" + קישור לאתר. תודה רבה וסליחה על ההטרדה.
 
ואני חושב

שכדאי שתפרסם באתר שלך את מקור הידיעות שא ת ה מפרסם באתר (שכנראה מועתקות בחינניות מ - esctoday.com) + קישור לאתר. תודה רבה וסליחה על ההטרדה. תא"י.
 

Yaniv-DC

New member
סתם הבהרה קלה למען הסדר הטוב...

מנהל הפורום הינו גם בין השאר עובד עבור רשות השידור. תודה וסליחה על ההפרעה.
 
ורק בשביל להשלים את הסדר הטוב

אולי על תרדו לרמה הנמוכה שלו? מנהל האתר הוא בן אדם קצת שרוט בראש, מה לעשות.... בעצם... גם אנחנו.
 

Yaniv-DC

New member
הלו, הלו...

התכתבנו לנו היום קצת באי-מייל, סיכמנו על ידידות, וחוצמזה, עוד אנשים שאוהבים אירוויזיון זה תמיד טוב, עוד במות זה אומר עוד קהל. שרוט או לאת אני חושב שכולנו קצת שרוטים
 

תותי-בת

New member
יניבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב! סורי, הייתי חייבת כותרת מפציצה ../images/Emo9.gif תראה מה ראיתי היום בבוקר... המנכ"ל הזמני של רשות השידור, דן גלינקא, אמור לאשר השבוע את הצעתו של מנהל ערוץ 1 היצוא, יאיר אלוני, לקביעת נציג ישראל לתחרות האירוויזיון ה-47, בתתקיים בטאלין, בירת אסטוניה, ב-25 במאי 2002. ההצעה מסובבת על המלצות ועדה מייעצת שכונסה לפני כחודשיים, ובעקבותיה התגשבה החלטה לא לקיים השנה את קדם האירוויזיון. במקום תחרות שירים מקדימה, ייבחר אמן מבצע ועליו תוטל בחירת השיר המתאים לייצוג ישראל בתחרות. יצחק זוננשיין, ראש מחלקת הבידור של ערוץ 1, מסר כי לאחר שגלינקא יאשר את ההצעה, תתכנס ועדת מומחים ואנשי מקוצע שתבחר את הזמר ותגבש תקנון מתאים. "אני רוצה להחליט על השיר עד סוף דצמבר" אמר זוננשיין. על פי השיטה המוצעת, על המבצע הנבחר - זמר, זמרת או להקה - להגיש לוועדה מקצועית מספר שירים, כנראה בין שלושה לשישה, והוועדה תבחר מביניהם את השיר המתאים. בין הזמרים שמוזכרים בצורה לא-רשמית כמועמדים לייצג את ישראל באירוויזיון, נמצאים זמרת השנה, שרית חדד (שמנהליה כבר הבהירו בעבר שיהיו מוכנים לאתגר), להקת השנה, טיפקס, והזמר אייל גולן. מעגל המועמדים עשוי להתרחב לכיוונים נוספים ומפתיעים, כמו אביב גפן, שמנהליו אינם דוחים את הרעיון ואמרו כי ישקלו ברצינות פנייה של רשות השידור אליהם. התנאי: לא להגביל את החירות האמנותית של גפן. זו כתבה שפורסמה היום באחד מעיתוני המדינה הגדולים, נכתבה ע"י עמוס אורן ומצויידת בארבע תמונות מזוויעות של שרית חדד, טיפקס, אייל גולן ואביב גפן. מקווה שיהיה לכם בוקר טוב ויום מעולה, מי יתן וישקלו להוסיף מועמדים ´יותר טובים´ לתחרות... שיהיה רק טוב! ליאת - מנהלת פורום מוזיקה שחורה בתפוז וממליצה על סאבלימינל ובויאקה למנהלי רשות השידור.
 
בבקשה, אל תגרמו לי להרדם עם דמעות

בלילה. אני פשוט לא אוכל לסבול את זה ששרית חדד תייצג אותנו............ זה...לא בבקשה.. אני אבכה!
 
למעלה