מי יכולה להסביר לי את ההבדל בין

ניצנץ1

New member
מי יכולה להסביר לי את ההבדל בין

מחט ליבוד מספר 36, 38 מדיום, 38 STAR ו 40? במסגרת פתיחת האתר שלי לחומרי יצירה בניר, החלטתי לפלוש גם לתחומים אחרים , מחטי ליבוד הוא אחד מהם.. מבטיחה מבחר רב במחירים מצויינים, רק צריכה לדעת על מה לדבר עם היצרן.. כמו כן - צמר CORINDIELE- מה זה ביחס למרינו ושוטלנד.. כי זה מה אפשר להשיג בארה"ב , איתם אני עובדת.. הם תואמים שהוא מעולה לליבוד במחט וגם רטוב וגם טויייה. מי מכירה? בינתיים אם אתן לא רק מלבדות- אז כנסו לקישור למטה- מכירת ענק של מוצרים לעיצוב בניר - טרום פתיחת האתר..
 

smady a

New member
ניצנץ ממוש לגבי המחטים עניתי לך.

לגבי הצמר שציינת ניראה לי יש טעוצת כלשהיא. אבל כל הרעיון מושלםםםםםםםםםםםםםםםם מברוק.
 

rachel1234

New member
ניצנץ. אולי כדאי לך לפני שאת עושה

הזמנת כמות צמר לבקש שישלחו לך קודם דוגמת צמר כדי שתראי מה זה ביחס לארץ. לגבי המחטים רק אם הם ממש זולים כדאי לך כי פה עולה בפנאי לי 4 שקלים היום מחט ליבוד. בהצלחה.
 

ניצנץ1

New member
לא מזמינה כעת צמר, רק בודקת מה

יש בחו"ל.. זה לא משהו ששולחים בארגז של 5 קילו, זה דורש התארגנות אחרת. לעומת זאת מחטים- זה סיפור אחר. וכיוון שהבנתי שמחטים של 4 שקל היו לא ממש שווים ועדיין קניתי גם אני מחטים של 9-10 שווים יותר- אני חושבת שאני יכולה למצוא משהו שווה באמצע הדרך.. וגם 4 סוגים שונים שיתאימו למטרות שונות.. כמ שהבנתי מיצרן זה הולך ככה: מחט 36- עבה ביותר, טובה לליבוד בסיס, כמו בובה, אבל לפני ששמים את השמלה למשל, כי היא משאירה חורים די גדולים, אבל היא לא נשברת בקלות ולא בכלל. מחט 38 מדיום- הכי סטנדרטית וטובה לליבןד יבש כללי. מחט 38 כוכב- עם יותר זיזים , עדינה יותר ומעולה, קצת יותר יקרה מקודמות. מחט 40 פיין- הכי עדינה, למשל לשערות, מחיר כמו כל הקודמות, אבל לא כמו כוכב היקרה יותר.. בכל מקרה אני מאמינה שאני יכולה להשיג מחיר מכירה סופי של 6-7 ש"ח , לא 4, אבל איכות אחרת לחלוטין.. בינתיים קונה כמה בודדות לעצמי ( עשר מכל אחד). אם ארגיש שיש עניין במחיר זה- מוכנה להזמין מאות וגם אולי להוזיל טיפה, אבל על 4 ש"ח לא מדברת בכלל.. יותר קרוב ל 6, אבל איכות של אלה של 10 בעומר או נס ציונה..
 

smady a

New member
ניצנץ מחט 38 מדיוןם הכי טובה הכי

שימושית. את יכולה להזמין גם לי יקירה כמה מחטים.
 
למעלה