מי לדעתכם צריך לזכות?

איבונה3

Well-known member
אורטל את כל כך תמימה, את באמת מאמינה

לסיפור של אלבז שאריק סיני התחתן בזכותו ????? החתונה הייתה מתוכננת עוד לפני שהם ניכנסו להייכל אז תפסיקי להאמין לסיפורים של "הרב הצדיק"...
 
אם היית עוקבת אחרי התוכניות , היית רואה

בוודאות שבני אלבז לקח את סיני למקווה בירושלים וסיני אמר שבחיים שלו הוא לא נכנס למקווה וכמובן שברך שחיינו. לידיעתך,אריק סיני התחתן עם החברה שלו נשואים רפורמים והוא חי איתה 18 שנה אז מה פתאום הוא יחליט על נשואים אמיתיים כדת משה וישראל. מי שפתי פה זו את, מה גם שהכלה עצמה לא ידעה בכלל על סיפור החתונה והייתה צריכה תוך שבוע להתארגן ולהיות מוכנה. תפסיקי להיות נאיבית ותמימה. בחורה בת 29 אני מצפה ממך קצת ליותר. בקשר לבובות מצאתי בובה אחת בשבילך שממש תפורה עליך
אל תהי נבוכה כמו הבובה. תתבגרי כבר.
 

איבונה3

Well-known member
בשביל הרייטינג חמודה,בשביל הרייטינג...

יהההה כמה את תמימה...תתעוררי ילדה,ותפסיקי להאמין לכל אחד, זה לא בריא...
 

איבונה3

Well-known member
תפסיקי להאמין לכל אחד ובמיוחד

לאנשים מהסוג של אלבז....
 

איבונה3

Well-known member
חמודה,מה שאת עוד לא למדת

אני כבר שכחתי...מבינה? אם לא אז תקראי שוב ותביני...
 
מה קשור רייטינג לקשקוש שכתבת?

את יודעת בכלל כמה אחוז רייטינג התוכנית קיבלה? מי בכלל מסתכל באחוזים על ערוץ המוזיקה? ייתכן שאם התוכנית הייתה בערוץ 2 או 10 אז היה נכון לומר שיש פה סיפור של רייטינג אבל אם תפתחי את העיתון ותקראי אז הרייטינג נמוך לגבי הקשקוש שאמרת את מה שלא למדת אני כבר שכחתי ,אכן את מה שלמדת אפשר לומר שבהאמת שכחת ואת בסך הכל כל כך צעירה ,אומרים שצריך לשאול את הזקנים שהם לימודי נסיון בחיים ואת שתזדקני ,מה יהיה אפשר ללמוד ממך? את כבר שוכחת מעכשיו דברים אולי את סובלת מהלציימר? תבדקי את עצמך כי חבל על בחורה צעירה כמוך שתלך בשטויות שהיא כותבת. אל תתני לי לרדת עליך ולעשות לך בית ספר.
 

איבונה3

Well-known member
על איזה רייטינג את מדברת? מי בכלל

דיבר על רייטינג? מבחינתי תם הדו שיח בינינו,אני רואה שאין עם מי לדבר....לדבר איתך זה כמו לדבר לקיר......בייייי חמודה,ואני ממש נבהלתי שתעשי לי בית ספר.....ילדה קטנה חסרת שכל ומבולבלת שכמותך....טוב, מה כבר אפשר לדרוש ממעריצי אלבז ה"צדיק המהולל"? לכי תמצאי לך חיים לפני שיהיה מאוחר מידי....
אגב,אומרים אלצהיימר ולא הלציימר...
 

מיק101

New member
תסבירי לי אורטל בן שנולד מניסויים לא מקודשים

איזה בן זה בדיוק?
 
ילד שבא מקיום יחסים

של אישה נשואה( והיא לא אישתו של זה שבעל אותה) לנולד קוראים ממזר ואסור לו לבוא בקהל ישראל. אבל ביננו אני מכירה כמה מקרים שאכן הילד ממזר והתחתן דרך הרבנות כדת משה וישראל(אפילו שהוא ממזר, הרבנים לא יודעים את כל העובדות) אבל כיום האדרמלוסה חוגגת.
 

מיק101

New member
יפעת לא היתה נשואה כשילדה את בנה!!!!!!!!!!

לכן הילד לא ממזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
לא קשור ממזר זה שאישה

זנתה מאחורי בעלה והרתה לנולד נקרא ממזר. לגבי יפעת היא הייתה רווקה וסיני היה גרוש. מכאן שהילד שנולד הוא לא ממזר,הוא בא מבעילת זנות. אולי את והחברות שלך ילמדו ויקראו טוב טוב את מה שכתבתי וחוץ מזה התוכנית היכל התהילה לא מחפשת צדיקים אלא זמרים טובים בעלי קול ולא מחטטת להם בחיים הפרטיים שלהם. זה החברות שלך כנראה, לא מבינות כשאני מסתכלת את הגילאים שלהם,אני משתוממת עד כמה הם הולכות כל כך רחוק עם החוכמה שלהן. אז תרשו לי לתת לכן כמה בובות ותחזרו לגן. אפילו תוכנית פשוטה שלחפש זמר בעל קול ערב שהוא יהיה הזוכה ,אפילו את תכלית התוכנית אתן לא יודעות ואתן מחפשות אם הוא צדיק או מפשפשות בחיים הפרטיים שלו עד כמה הלכתן לאיבוד עם "החכמה" שלכן.
 
אורטל את טועה ומטעה אחרים! אריק ויפעת

היו נשואים נישואים רפורמים,התגרשו ב- 2006 ועכשיו התחתנו "כדת משה". כך שאין פה לא בעילה ודפנטלי לא זונות [טוב אולי בעילה כי רואים שהם חרמנים אחד על השני ושיש אחלה כימיה בניהם].
 

izmeral1

New member
אורטל. לא הכול מדוייק ?

אריק סיני היה נשואע עם יפעת לא כדת ודין. אז לפני חוק ישראל ודיני הלכה וכול מה שקשור בדין הרבנות. אין כאן בוודאות שום דבר לא כהלכה. נהפוך הוא האדם נתן לבן שלו הנולד עולם יפה והוא לדין וברית אברהם. הכוונה גם הבן הוא לבן זוג יהודי.- ועוד -הוא זנח את הנשואים הופרמלים שהרבנות לא מכירה הבם. כי הם פסולים. מכול דבר ולכול דבר ועל כמה וכמה לדת שלנו. נכון יפה הזכות לאדם והבחירה שלו? איך להיתחתן אבל גם אותם נשואים כשלו. ולא היה רווק והיא רווקה גרשוים לכול דבר. הזוג סיני ויפעת לא היו נשואים אף פעם נקודה והבן הכי טהור שקיים לכול דבר . עכשיו מגיע הצד הכי יפה וזה לאחד ואיחוד המשפחה. וטוב עשה אריק סיני ונשא את יפעת לאישה כדת ודין. ועל הבן רק קיבל את - ההורים כדי לבנות משפחה ואיחוד נקי זך וטהור על פי יהדות ישראל. ויחד מזל טוב לזוג והרבה הצלחה אז הבן החמוד המתוק בא לעולם כאשר יפעת הייתה רק חברתו לחיים. והוא שאיחד אותם להיום הגדול שהם קיבלו .. התחתנו והקימו בית. עוד בית זה לבנות אבן קטנה לבית המקדש הרבה .הרבה ירבו. לך אורטל החמודה את משבחת את בני וגם אני. האם בני עזר למשפחה כך בלי להסביר על הדת והלכה. לא חמודה . בני אלבז דחף את אריק סיני לעשות זאת כדי לאחד את המשפחה שלא היתה משפחה? כך הבן נכנס וכך יפעת נכנסת לסיפור אהבה נכון שתמיד היה. ועשיו זה להיות זוג ומשפחה כמו שהדת רוצה. כאן יש להסביר לגבי ילד הנחשב למממזר. ממזר זה כאשר אישה נשואה הרתה לגבר אחר. ויש לה בן או בת. כאן נולד הממזר. ולדעתי גם זה פסול. היום ניתן לתקן הכול. פעם לא היה המושג די אנ אי. אז אותה אישה מסירה נעליה את החט. היא נפרדת מבעלה. וממשיכה עם הריונה לאחר. ושוב יכולה להתחתן איתו. זה לגבי הדין ומה דין. נשאל מי האב לא היה ברור של הבעל או של המאהב..... ואז לא ידעו ואז יצא פסק הלכה. ואמר בן מחוץ לנשואים מאוחדים. הוא נחשב לממזר. נכון אפשר לפרש זאת שהכול אסור. על האדם שעשה חאט ועונושו. על זה נאמר.- אל תחמוד אשת איש. בסיפור למעלה לא דמה והלא היכה על חטא הכול נקי וגם מקודש. וההלכה נוקשה תמיד עם הקידמה או בלי. לשאר הדברים שאת כותבת על בני אלב את אדם טוב אוהבת אותך מהלב בלי להכיר אותך . מאחלת לך שבת שלום ומבורכת .
 
נכון, אפילו אם אריק היה נשוי לאישה אחרת

בזמן שיפעת הרווקה (ודגש על רווקה) הרתה ממנו אז התינוק לא יחשב כממזר. גם כאן האמא והסטטוס שלה הוא זה שקובע. מי אמר שההלכה היהיודית מגמדת את האישה היהודיה? בהלכה היהודית הכל נקבע על פי האמא כי שם לא יכולות לצוץ בעיות של מי הילד. עם האבא לך תדע שום דבר לא וודאי עד בדיקת דנ"א שמוכיחה אבהות.
 

מיק101

New member
ועוד איך קשור - את אמרת שהבן של אריק ממזר../images/Emo70.gif

אל תנסי לסובב את העניינים, הסתבכת בלשונך, או שאת סתם לא חכמה (בלשון המעטה) הנה מה שכתבת על אריק סיני הבן שנולד מניסויים לא מקודשים את יודעת בדיוק איזה בן זה ולשאלתי אותך, "איזה בן זה"? ענית ילד שבא מקיום יחסים‬ של אישה נשואה( והיא לא אישתו של זה שבעל אותה) לנולד קוראים ממזר ואסור לו לבוא בקהל ישראל אז אני והחברות שלי קראנו טוב טוב את מה שכתבת, מסתבר, שמי שכתבה צריכה ללמוד טוב טוב את העובדות לפני שהיא זורקת אותן על הניר
 
למעלה