מי מכיר את "צימוקים"?

חןשסק

New member
מי מכיר את "צימוקים"?

מי גדל על "דומינו" ופלטפוס (בין היתר..).?
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifצימוקים

צימוקים, צימוקים, צימוקים קים קים קים צימוקים. צימוקים, צימוקים, צימוקים קים קים קים צימוקים. צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימוקים. צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימו צימוקים.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifכמובן, יש לציין, עפ"י המוזיקה

של צ'יריבים צ'יריבום.
 

mary17

New member
אני!!!!!!

לא מכירה את צימוקים
אבל ראיתי דומינו ופלטפוס
החדר של תיקי רולזזז
 

mary17

New member
לא זוכרת../images/Emo12.gif

נו הייתי קטנה מתי זה שודר בכלל?
 

חןשסק

New member
ימי שישי 5 וחצי, שידור חוזר ביומי

שלישי, אחרי תוכנית משעממת כזו ולפני צחי בוקששתר
 

trigotrigo

New member
יאאאאאאאא נוסטלגיה

צריכים להחזיר אותם לשידור לאלתר. לא ייתכן שבני הנוער של ימינו לא יידעו חנן מיהו
 

חןשסק

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

צריך לשלוח מכתב לטלויזיה החינוכית, שבמקום קרובים קרובים כל חנוכה,פסח,סוכות,ראש השנה ושבועות, שישימו קצת דומינו! קצת פלטפוס! קצת איכות!
 
וואי צימוקים זה ענק!!!

"יש חברים 18 שנה ויש חברים 22 שנה אבל אני ואתה חברים כבר 35 שנהההה והשנה הגאונות שלך פרצה כל גבולות ומחסומייייייייים אני משער שאתה מדבר על... ציייייייייייייימוקים! צימוקים, צימוקים, צימוקים קים קים קים קים קים קים צימוקים, צימוקים, צימוקים קים קים קים קים קים קים ו..... צימו צימו צימו צימו צימו צמו צימו צימו צימו קים צימו צימו צימו צימו צימו צמו צימו צימו צימו קים!!! שטו טה קוי שטו טה קוי שטו- טה- קוי!!!" אני גדלתי על דומינו והייתי חולה עליהם (עדיין חולה עליהם- חבל שאין להם פורום), הייתי מקליטה כל פרק שלהם, יש לי עדיין את הקלטות, הייתי בהקלטות של התוכנית "דומינו"ובהקלטות של התוכנית "ערב אדיר", הייתי בהופעה של אסי וגורי 4 פעמים גם של אדיר מילר הייתי 4 פעמים (כולל כנס מנהלי תפוז- חבר שלי מנהל לא אני) ובהופעה של אפקט הדומינו. בקיצור נעים מאוד אני קרן ואני מכורה! :) אחלה פורום!!!
 
למעלה