מי מממן את ביילין???

nightbird

New member
ובכל זאת אני שואל...

מה דעתך על צ`מברליין. איש חזון? קצר-ראות? הגדרה אחרת? ואם כל מי שעושה מעשה ומזיז דברים ראוי להערכה, האם הדברים אמורים גם לגבי יגאל עמיר וברוך גולדשטיין? אני לא חושב שהשמאל לא קיים. הוא רק היה שרוי בתשעה וחצי שבועות של פכחון חושים, וזה עוד מעט נגמר. התהליך הוא שגרתי וחוזר על עצמו- ישראל מציגה אינטרסים ברורים וקווים אדומים ואז מתחיל וויכוח פנימי, ישראל נחלשת, נסוגה, חוטפת, מגיבה בתקיפות, מציגה קו אדום חדש, מתחיל וויכוח פנימי, נחלשת עוד, נסוגה עוד, חוטפת עוד... עד לרגע האמת שיגיע בתוך זמן לא רב. חבל.
 

אלוני.

New member
שני הרוצחים שהזכרת

אינם קשורים לדיון כלשהו. הנסיון לשרבב את שני הרוצחים השפלים לדיון הזה אינו מן העניין.
 

nightbird

New member
ואתה עדיין לא עונה...

צ`מברליין, אלוני. יש לך תשובה? האם אני מרגיש סימני ע-צ-ב-נ-ו-ת גם אצל אלה שטוענים שאנו מ-פ-ח-ד-י-ם?
 

אלוני.

New member
תשובה

כאשר אתה הולך להקבלה שאיני מסכים לה ומנסה לגרור אותי למחוזות שאינם ראויים בעיניי אזי אני משתדל להמנע מכך. גררת את הדיון בשלבים למחוזות שבהם אתה מעוניין, ממילא אני לא מסכים להקבלה בין ביילין לצ`מברליין, לא במעמד-לא בסמכויות-לא בסיטואציה (ואפילו לא בסיגאר) מכאן שאני כפי הנראה לא פרטנר לדיון מסוג כזה. הנסיון להוסיף להשוואה את שני הרוצחים עצר את שיתוף הפעולה שלי (או לפחות את הנסיון) , איתך הסליחה.
 

resh0

New member
לא חלוק עליך בדבר. אבל...

כאשר נתניהו ``עשה נפשות`` לרעיונותיו בארה``ב, פישפשו כל העיתונים עד שעלו על עקבותיו של אלו המממנים את פועלו. במקרה של ביילין ``משום-מה`` זה לא קורה... כנראה שהסיבה כה חמורה, עד שנתמכי הרייטינג נמנעו מלפרסם את הממצאים שלבטח מצויים אצלם. האינטרנט הוא כלי שבאמעותו כל אחד ``שופך`` את המעט הידוע לו, אולי בדרך זאת נצליח למצוא את התשובה לשאלה האלומה.
 

אלוני.

New member
החוכמה היא לכתוב המעט הידוע

ולא לגלוש להשמצות חסרות ביסוס או לשמועות מבתי קפה, אפילו לא כנגד מי שאנחנו מתנגדים לדעתו.
 

resh0

New member
בוגד מיהו?

עפ``י הבנתי ומצפוני, בוגד הוא אחד משלנו שמסייע לאויב ו/או מקבל תמורה בעד אופרציה שיש בה כדי לסכן אינטרסים לאומיים. ברצוני לפנות אל הרציו שלך ולהעמיד את הדברים כפי שהם במדוייק. שים לב למהותו של הסכם אוסלו: נביא אל פתח ביתנו ארגון טרור פרופר. ניתן לו אדמות מולדת וסמכויות. ניתן לו נשק ותחמושת. ניתן לו כסף כדי לממן את שכרם החודשי של אלו המתאמנים מדי-יום על ביצוע מוצלח של ירי בראשה של תינוקת... זה מה שאמור היה על-פי אדריכלי אוסלו להביא ל``שלום``... זה יביא שלום... זה יביא שלום?????????????????????? חייבים לחקור ולבדוק את תהליך קבלת ההחלטות של אלו שסברו כי זה מה שיביא שלום!!!! זאת למרות שהוזהרו מעל לכל בימה ולוח מודעות: ``אל תתנו להם רובים``. אני מקווה שהרציו שלך תקין, אלא אם כן תוכל להסביר לי כיצד לדעתך ישנו סיכוי שתהליך שכזה יביא לשלום... להערכתי היה זה תרגיל מתוחכם של מדינות העולם! מדינות העולם סבלו מאוד מיצר האלימות הפלשתיני בכל בירותיהן! הן ידעו היטב כי ברגע שהסכם מסוג זה ייחתם, תהפוך ישראל בלבדית לשק החבטות של ייצר האלימות הפלשתיני. לא מפתיע, זה בדיוק מה שקרה. הם סידרו לרוצח שלא עשה קמצוץ להען שלום, פרס נובל לשלום. אדריכלי אוסלו לבטח הרוויחו לא מעט כסף מספרים, הרצאות וכו`. מדינות העולם שילמו חופן דולרים וכך בדרך זאת ``קנו`` את אדריכלי אוסלו. משני הצדדים!!!! בדומה לתרגיל המיצובישי. לדעתי אופרצייה זאת מעלה חשד למעשה בגידה ומכך, גם כדי ללמוד לקח להבא - שלא נטעה כך שוב, חייב הנושא להחקר.
 

אלוני.

New member
מדינת ישראל

נוסדה ב- 1948 ומאז ידעה מלחמות ושכול, והרבה שכול. ב- 1967 כבשה (ואתה יכול לקרא לזה שיחררה) את ירושלים/יהודה ושומרון/מדבר סיני(פעם נוספת)/רמת הגולן. לנו היה נוח להאמין שהתושבים הערבים מאושרים מהכיבוש ואפילו שכנענו את עצמנו שמעולם מצבם לא היה טוב יותר, וגם אם זה נכון עדיין זה לא מבטל את זכויותיהם. עד להסכמי אוסלו שבעה הארץ דם מפיגועים מסוגים שונים, הרבה דם נשפך משני הצדדים, אנחנו הפכנו כובשים נאורים והם נלחמו על זכויותיהם. האינתיפאדה נמשכה שש שנים עד להסכמי אוסלו. מבצע שלום הגליל כבר חגג יום הולדת 11 כאשר נחתמו הסכמי אוסלו. היינו טיפשים שלא השכלנו למצא פתרון לבעייה והקשבנו לדמגוגיה של מנהיגים כאילו אנחנו יכולים להחזיק בשני קצוות המקל. למי שחושב שהטרור החל עם אוסלו שיבוא לבקר בצפת למשפחות הילדים שנטבחו במעלות, באביבים, בנהריה, בכביש החוף, במלון סבוי,במינכן, סתם במדרחוב הירושלמי ועוד... באיזה טרור האלוף אריאל שרון נלחם ב 1972 אם הטרור החל רק אחרי אוסלו? (להזכירך פעולותיו של שרון החלו לאחר זריקת רימון על משפפחה ישראלית בעזה) לגבי חלק מהארועים אני יכול להפגיש אותך אישית עם נכים ואנשים ששכלו בחלק מהארועים בתקופת השקט המדומה. ו``אדריכלי אוסלו`` ניסו למצא פתרון לבעייה לדורות. הם עשו זאת מתוך דאגה לתושבי מדינת ישראל ומתוך דאגה לעתיד המדינה. מדינת ישראל תהיה חייבת למצא פתרון לבעייה, חייבת. לא יהיה פתרון חלקי כזה שמסתמך על ה``סמוך`` הישראלי המצ`ואיסטי. יכול להיות שהפתרון יהיה הפתרון של גנדי אבל למצא פתרון נצטרך. אנחנו נאיבים לחשוב שאנחנו נשלוט בהם צבאית, נמנה מושלים צבאיים ומצד שני הם יבואו לכאן לעבוד כפועלי בניין שמחים וטובי לבב. אני לא חושב שאוסלו זה הפתרון האולטמטיבי ובוודאי ש``אדריכליו`` אינם חפים מטעויות, כמו כל מי שבמקום לדבר עושה.
 

resh0

New member
וועדת כהן כדוגמה:

לאחר הטבח בסברה ושתילה, הועלה חשד למחדל שבוצע ע``י שר הביטחון דאז. מחדל חמור!!!! במיוחד לנוכח מבחן התוצאה העגום. וועדת כהן מצאה כשלים בתפקודו של שרון ופסלה אותו מלשמש כשר ביטחון בגלל: ``שלא ידע להעריך``. וכעת הבא נבחן על-פי אותם העקרונות את מבחן התוצאה העגום של הסכם אוסלו. רבים מאזרחי ישראל סבורים שמדובר במחדל עצום, גדול בהרבה בהשוואה לזה שיחסו לאריאל שרון, בטח לנוכח מבחן התוצאה. מה לדעתך היו מסקנותיה של וועדת חקירה אילו הוקמה, עפ``י אותו הקריטריון ``לא ידע להעריך``??? אני מקווה שכעת אתה מבין מדוע חובה לעינו כעם לחקור את שקרה! מישהו מפחד מהאמת??? העניין ייחקר, דו``ח יוגש, היה ועל-פי דעתה של אותה הוועדה נעשו מעשים שמעבר למותר בחוק ו/או המלצה למסקנות אישיות כנגד מנדהו, ינתקו הצעדים המתאימים בדיוק(!) בדיוק כפי שקרה בוועדת כהן. האמת יכולה אך ורק להועיל לנו כעם, לצורך למידת לקחים. נכון שהטרור היה עימנו תמיד, אבל עפ``י פרופורציות הגיוניות, ימנעו לדעתי אדריכלי אוסלו להשמתש כזה בתירוץ, היה ויועמדו לדין... תסכים איתי. ההיסטוריה אינה מעניינת במקרה שלפננו. כל מ``ר על-פני כדה``א הינו שטח שנכבש, כך שזה הטוען שנכבש גם הוא כבש בעברו... היות ואין קריטריונים מובכמים(ולעולם לא יהיו), על ``זכויות`` או זכות לריבונות על מ``ר ספציפי, לא ניתן להגיד ``זכויותיהם`` כפי שהתנסחת. ואולי אתה מכיר את הקריטריונים? שמע! יכולת באמצעות הידיעה הזאת לפתור את כל הסיכסוכים הטריטורייליים בעולם... אמת!! מתחייב השגת הסכם. אך ברור כי עפ``י תנאי השטח הקיימים, לא ניתן להגיע להסכם שפוי. מכאן שישנן 2 אפשריות בלבד: - ``לערבב את הקלפים`` - לוותר על חלום השלום. ``לערבב את הקלפים`` משמעותו מלחמה.
 

אלוני.

New member
אז אתה בא ואומר

אם חקרו את מעשי שרון אז אני אראה להם? אכן כל מ``ר על פני כדור הארץ הינו מ``ר כבוש, אבל אני מה לעשות עסוק במטרים שאני חי עליו ועליו אני מגדל את ילדיי. אין לי עניין להתייסר את יסורי האינדיאנים ואני לא מתכוון להצטרף לתומכי ה IRA או למחתרת הבאסקית. האדמה כאן רוויה בדם כבר אלפי שנים. אנו כבשנו את הארץ ועלינו לערוך החשבון עם עצמנו מה אנו מוכנים ו/או לא מוכנים להתפשר כדי להשיג שקט. אנו כמובן רשאים לקבל החלטה שאנו לא מתפשרים ולשאת בתוצאות. לגבי ``אדריכלי אוסלו`` , אין לי ספק שאריאל שרון ילך בדיוק באותה דרך: שים לב לדבריו היום: אני מוכן לויתורים מדיניים כואבים (דברי ראש הממשלה). אז בא נמתין עם החקירה נכניס את אריק לאותה ועדת חקירה, הוא הרי רגיל (-:
 

resh0

New member
כפי שלא המתינו עם וועדת כהן...

כך אין להמתין עם וועדת החקירה אותה אני מציע. משום-מה פירשת את דברי כ``אני אראה להם``... פרוש לקוי. רק למען למידה מטעויות, לבטח עדיף לפני(!) חתימה על הסכמים חדשים. זאת כדי למנוע את וועדת החקירה הבאה... אם שרון ילך בדרך אוסלו, הוא יילך גם בדרכו של ברק... העם כבר לא יעשה את אותה הטעות שוב.
 

beam

New member
מדברי אלוני-ובא לציון גועל

לאיזה ``גועל`` אתה מתכוון? לגועל השמאלני, מלכחך הפנכה שרץ בתצות הליל לחלות את פני הטרוריסט המתנייע? או לפודל המסמן את שטחי המדינה במי רגליו?
 

אלוני.

New member
למה הפסקת לספור? הי``ד

אני מתייחס למשל לצביעות הזו. לאנשים שהסתובבו וספרו גופות ורקדו על הדם, לכאלה שהציגו את עצמם כבעלי פתרון קסם, לכאלה שמכרו סיסמאות בלי כיסוי. אין קורולציה בין תוקפנות לבין האמת.
 

שרוף

New member
אני מתפלא עליך אתה לא יודע

מי ממן את ביילין? ממשלת ישראל בראשותו של שרון מממנת את ביילין כמו את מסעותיו של רמון לעזה ולחו`ל לפגישות עם ראשיד כמו את מסעותיו של עומרי שרון לעזה או לחו`ל. הגורם המפוקפק הוא משרד ראש הממשלה בעידודו של פרס ובחסותו של שרון.
 

אבו-דני

New member
הרק ביילין בעדת השרפים?

ישנו אדם נוסף המוציא ומביא בלישכתו של אבו-עמאר שמו נקשר עם גוש שלום זה זמן רב כמייסדו, האיש היה דמות מרכזית בעבר נדרש לכל עניין ו``נדחף`` לכל יוזמה אורי אבנרי שמו. ואף אחד אבל אף אחד לא השחית ולו מילה אחת על האיש וכל זאת למה? יען כי איש `` לא מזיק `` הינהו, מתגנבת לי המחשבה שביילין איש ללא גייסות ללא מפלגה, ללא תפקיד, הפך למוראם של הרבה אנשים בארץ . אולי כל זאת כי יש לו משהו חזק יותר מגייסות ? חזק יותר ממפלגה ? יותר חזק מתפקיד ממלכתי ? לזה קוראים חזון ? דרך ? משהו מעין אפיפיור מדיני ? וכל זאת גם אם ``יוסף בעל החלומות הוא`` אבו-עמאר לעולם אבל לעולם לא יוכל לחתום על הסכם שלום איתנו !!! וכל זאת למה? כי הוא אמר זאת בצורה הכי פשוטה, כלום נפרשן אותו? רוחני?
 

שרוף

New member
אכן יש לו חזון אבו ענתר

חזון חיסול ישראל בשלבים.שותפו של אבו מאזן את זריקות הארגעה מספק הימין את המכה הסופית ינחית השמאל.
 
למעלה