מי מממן את ביילין???

resh0

New member
מי מממן את ביילין???

האם למישהו יש מידע? נושא זה חייב להחקר!!!! אך העיתונים שותקים.... יתכן היות והם יודעים כי מדובר בגורם מפוקפק... פירסום הגורם עשוי להפסיק את ``מסעותיו`` של ביילין. ביילין: כל-כך כשלת בעבר, לדעתי בגדת במדינתך, אולי תשוב אל המקום שאליו הציבור שלח אותך אליו??? שב בבית!!!!!
 
איזו מן שאלה טיפשית....ידידי?

הרי ברור שהסעודים הם אלה אשר מלעיטים אותו בכסף רב! זה לא ברור כל-כך?
 

resh0

New member
זה לא ברור. אנו ראויים לתשובה

מדוייקת יותר. אצל נתניהו העיתונים מיהרו לפרסם את שמותיהם של המיליונרים, מדוע אצל ביילין זה לא קורה??? משהו מאוד מסריח... אפילו אתה לא יודע במדוייק...
 
אמרתי לך במדוייק ....ידידי!

כמובן שאין לי את מספר החשבון בבנק! תראה מה הוא ממשיך לעשות: ביילין: לשרון אין דרך להפסיק את האש - יש לקבל את דו``ח מיטשל ח``כ יוסי ביילין אמר הבוקר כי יש לקבל את דו``ח מיטשל, להפסיק את האש ולהידבר עם הפלסטינים. ביילין אמר בראיון לרדיו ללא הפסקה כי אין דרך דרך אחרת למנוע את המתאבדים ``לא באף 16 ולא במסוקים``. (ynet)
 

resh0

New member
הפסקת אש בתמורה להפסקת אש.

כיצד כל יפי הנפש לא העלו בדעתם אפשרות כל-כך פשוטה... אפילו פאוול אמר שיש להביא להפסקת שפיכות הדמים ללא תנאים... לאחר תקופת רגיעה ישובו הצדדים אל שולחן המו``ם ושם ילבנו כל הבעיות, בדיוק כפי שנכתב בהסכם אוסלו שעליו הבוגד (לדעתי) שקד קשות. מה הבעיה? למה לא? בשביל שה אנחנו לא צריכים את ביילין! הוא הזיק כבר מספיק. אבל יש כאלו שעדיין מעוניינים שימשיך להזיק ואלו הם הגורמים שכנראה מממנים את פועלו של הפודל.
 

resh0

New member
ונניח שיתקיים מו``ם תחת אש...

בדיוק כפי שניהל הסכיזופרן הסדרתי, על מה ידובר שם?? אינך מבין? אין בסיס למו``ם! עליך לכבד את החלטת רוב העם שהעיף את זה שניהל מו``ם תחת אש ועוד היה מוכן לוותר על שטחי-מולדת נרחבים ולחלק את ירושלים. בקיצור: כל המשאים ומתנים נכשלו! כל ההסכמים הופרו! ישראל כבר שילמה באדמות מולדת יקרות בתמורה לכך שמיום החתימה כל הסכסוך ייפתר על שולחן המו``ם. אנחנו הפסקנו להיות פראיירים, האם בחייך הפרטיים אתה גם כזה תבוסתן?
 
אתה מתפרץ לדלת פתוחה...ידידי!

אני נגד משא ומתן, בכל מקרה ולא רק תחת אש - נסיגה ללא שלום היא צו השעה! כמה פעמים אני צריך להסביר לך את עמדתי עד שתבין?
 

resh0

New member
וזאת לדעתך העמדה המקובלת בציבור...

היית רוצה, אבל לא. אני סבור שיש לכבד את עמדם הרוב, בטח כאשר הוא כל-כך עצום! ספר לנו מהיא גולת הכותרת ששיכנעה אותך שזהו הצו השעה... אנחנו נשתמש במידע כדי להביא פלשתינים לשוב כמוך...
 
דעתי אינה מושפעת.....ידידי!

מעמדה רוב או מיעוט - אני חושב באופן עצמאי ומגיע למסקנות הנראות כטובות ביותר עבור עם ישראל. לרוב לוקח זמן לעקל את האמת, אך לבסוף הם עושים את כל מה שאני מציע!
 

resh0

New member
מי שלא מוכן לנסות להשתכנע....

שלא יבוא אל שערי פורום זה. כאן באים מתששפים שבאים לשכנע ולהשתכנע. עושים את מה שאתה מציע.... תהיה רציני.
 
כולם מתחילים להשתכנע...ידידי!

אפילו שמעתי היום את דן מרידור שתומך בנסיגה חד-צדדית, חכה עוד קצת וכולם יעשו את מה שאני מציע!
 

resh0

New member
משהו לקוי בהבנה שלך את הדברים

אף אחד, לא מצדד במתן פרס לטרוריסט. אפ אתה רוצה לקרוא חוות-דעת של תומכי שמאל שהתפכחו, קרא את מאמרו של דן מרגלית היום בהארץ.
 
עם כל הביקורת של דן מרגלית...ידידי!

הוא עדיין נחשב לאיש המוכן להחזיר את רוב השטחים - עמדתו היא תוצאה של חלום השלום (יש גם סהרורי שלום, כבר אמרתי?) והיא לא מקובלת עלי, לא בגלל שהשלום רע, אלא בשל העובדה הפשוטה שאין היום כל סיכוי לשלום ועדיף להשאיר אותו לבוא המשיח!
 

resh0

New member
``למסור``, לא ``להחזיר``. זה חשוב!

לא לווינו שום דבר מאף אחד, כך שאיננו מחוייבים ``להחזיר`` דבר. גם למסור אדמות מולדת אין אנו מחוייבים, אלא אם כן נשתכנע כי התמורה בעד מסירת האדמות תהיה ראויה. מדובר באדם שנמצא בדרך הנכונה ליציאה מההתמכרות לתבוסתנות. בראשית הוא מבין שכרגע אין סיכוי ואין גם טעם בהסכם. בשנית הוא מבין כי היות וכך הוא המצב, עלינו להלחם. יותר ויותר תומכי שמאל מבינים היום טוב שעל ישאל לחפש ``שלום`` ולא סתם ``הסכם שלום``. לעיתים יש להלחם כדי להשיג שלום!!! זה השינוי שחל במרגלית, זה השינוי שחל ברובה המכריע של החברה בישראל. בקיצור: יצאנו מאופוריית המדשאות. יצאנו מתיאוריית התבוסתנות.
 
כאן אנחנו חלוקים....ידידי!

הטענה שלי היא: גם אחרי גמר המלחמה העכשווית נצטרך לסגת מכל השטחים תמורת שלום - וגם אחרי כן אין לנו ביטחון כי ההסכם לא יופר ולכן עדיף לחסוך מעצנו את הסבל המיותר ולצאת כבר עתה מכל השטחים ולבנות את עתידנו בתוך הקו הירוק - כך נוכל לחזק את הביטחון! את זה מרגלית לא מבין!
 

resh0

New member
שאלתי אותך אז, אני שואל גם כעת:

מה מביא אותך לחשוב שכך ראוי??? ספר לנו, נלמד ואז נשתמש במידע כדי להביא למצב בו הרבה פלשתינים יחשבו כמוך רק הפוך... האם עמדתך זאת נובעת מתקדים? מהי המטרה הסופית של עמדתך?
 
צר לי שאינך מבין את עמדתי...ידידי!

ההצעה שלי לסגת לקו הירוק נובעת בראש ובראשונה ממתו של תהליך אוסלו וחיסול תקוות השלום בעתיד הנראה לעין - וכעת יש שתי דרכים בהן יכולה ישראל ללכת: א. המשך מצב הלחימה כמו שהוא היום, כולל גבולות פרוצים בהם יכול כל מפגע להגיע למרכז הארץ ולהניח פצצה שתהרוג בנו. ב. נסיגה אל הקו הירוק וסגירה הרמטית של הגבול, אין יוצא ואין בא - הקטנת החכוך עם הפלסטינים למינימום - גבול מוכר על ידי כל אומות העולם - יכולת הגנה אשר הוכיחה את עצמה במלחמות העבר - איחוד עם ישראל הקרוע והמשוסע.
 
בחרת.....ידידי!

לא נראה שהממשלה, להזכירך מדובר בשרון, מוכנה להמשיך עם המצב הקיים - לא לחינם הוא עושה את כל המאמצים להרות כי הוא מחפש פתרון, אם כי הוא לא הולך בדרך הנכונה !
 
למעלה