מי מממן את ביילין???

resh0

New member
שרון מחפש שלום. לא הסכם שלום

שרון רוצה בראש ובראשונה להשיג הפסקת אש בתמורה להפסקת אש. יען, ערפאת לא הרוויח דבר מהאלימות. תם העידן שערפאת הגיע להשגים בשכות האלימות ולוקח לערפאת זמן להבין את זה. אבל בסוף יבין. מתוך המצב של ``שלום``, נוכל אז להגיע למצב של ``הסכם שלום``!
 

resh0

New member
זה תלוי בהם.

כיצד יסתיים קרב החמולות לאחר נפילתה של הראשות הפלשתינית במלחמה. ישראל בוודאי ש``תסייע`` במלחמת החמולות ולאחר שתסתיים, תבחן את דרכיה בהתאם לרחשי הציבור. זאת הדמוקרטיה.
 
שוב אתה תולה תקוות....ידידי!

בפלסטינים? עדיף שתתחיל לסמוך רק על מה שאנו נעשה - בכל מקרה אם המצב העכשווי ימשך, מצבנו ילך ויחמיר - בקיצור, הזמן פועל לרעתנו!
 

אלוני.

New member
נתניהו וברק

התמודדו (וזכו) בראשות הממשלה, ככאלה הם היו כפופים למגבלות החוקיות בקשר עם תרומות ותמיכות. יוסי ביילין אינו שר ואף לא חבר כנסת, הוא לא חייב בדיווח לאף אחד (למעט מס הכנסה אם יש כאן העברת כספים כלשהי) . אם פועלו אינו נראה לך או אם נראה לך כי הוא פועל בניגוד לחוק מדוע שלא תיגש להגיש תלונה נגד האיש ? ההבדל בין מרבית האנשים לבין יוסי ביילין הוא שאנחנו מדברים והוא עושה, והוא עושה למרות מה שמדברים, וזה מרגיז........ומפחיד. אגב, הציבור לא שלח את ביילין לשום מקום. יוסי ביילין התפטר מהכנסת בהתאם להתחייבות שנתן לאהוד ברק (התחייבות שרק הוא ומתן וילנאי מילאו מתוך ישראל אחת) לפנות מקום בכנסת לחבר מפלגה אחר. ושוב, אני חושב שביילין טועה בדרכו כרגע אבל זו זכותו להטיף לדעותיו (ואולי אף חובתו) . אין לנו תשובה לטרור, אין לנו פתרון לבעייה, אז כדאי להרוג את עראפאת ולהשתיק את ביילין ובא לציון גועל.
 

אלוני.

New member
יש טעם

וברור לי שההגיון שלי וההגיון של מישהו אחר הוא לא אותו הגיון.
 
אני תומך בעמדתך.....אלוני!

אבל הימנים של הפורום הזה, וגם באחרים, אינם מייצגים באמת את רוב הימין בארץ!
 
אם כבר מדברים על לא-מיצגים..

אתה,בהשתלחויותיך,בקללותיך לא מייצג אפילו את השמאל בפורום עובדה-כי אלוני,שאיני חושד בו בימניות-יתר... לא מסכים עם רוב ``הצהרותיך``. מרק.
 
אמרתי שאני מייצג את השמאל...מרקון!

נפלת על הראש? אני בקושי מייצג את עצמי - אתה לעומת זאת מייצג נאמנה את הימין הקיצוני!
 

nitrox

New member
אל תתמם בבקשה. מי שפועל כגיס חמישי

- חייב להודיע את אמצעי המימון שלו. כדי שנדע מי עומד מאחוריו. אבל נראה לי שהלהג האחרון של בילין הם פרפורי הגסיסה של תרנגולת שראשה נכרת זה עתה.
 

אלוני.

New member
הם מ-פ-ח-ד-י-ם ???

ביילין לא חייב כלום לי או לך . הנסיון להדביק למישהו כינויים כמו גיס חמישי וגם לזרוק הערות המייחלות לסופו הפיזי נובע אך ורק מפחד מפני יכולתו. אם אכן מצבו כפי שתארת מה אתה מוטרד ממנו, הוא לא בשלטון, הוא אפילו לא בכנסת, מעמדו ומעמדך לכאורה שווים, ממה נפשך ?
 

אריסטו

New member
חשיבתך והגיגך שכולם פוגעים בציבור

שלם הם עדות לנביבות מוחך ואולי אתה רוצה להיות מוביל הכותבים בפורום? מסתבר שרוב הכותבים מתעבים אותך ואת דרך ההתנסחות.
 

nightbird

New member
כן, מפחדים

כשם שהבריטים היו צריכים לפחד מצ`מברליין, אבל לא הבינו זאת בזמן. איש מבריק היה צ`מברליין, אינטלקטואל, בעל חזון. כמו כל מי שהגיע למעמד של ראש ממשלה, גם הוא היה איש חזק, בעל יכולת, בעל רצון כן ואמיתי להביא שלום. ובכל זאת היה טמבל. אתה לא חושב כך, אלוני?
 

אלוני.

New member
צ`מביילין

לביילין אין את הכלים שהיו לצ`מברליין. לפי התאוריה הרווחת כאן ביילין ``גמור`` והוא לא מייצג אף אחד, אז היכן הבעייה? למעט הנסיון לסתום את פיו. הייתכן שיש מי שחושש שאכן ביילין יגיע לעמדת השפעה ? אם, כפי שגורסים ראובן ואריסטו כאיש אחד, השמאל אינו קיים בפועל והוא יעלם בבחירות הבאות הרי שביילין לא מהווה איום. תקנו אותי אם אני טועה...
 
למעלה