מי פה שומע מוזיקה בערבית?

yoavshovav

New member
בטטטח מכירים את באבא פיין!

זה השיר הכי הזוי, הילדה ששרה באמצע אומרת שהיא אכלה בטטה ומרחה עליה שוקולד והאווזה חטפה לה את זה והחתולה אכלה את האווזה. והילד הראשון שר על זה שלקחו לו מחדד ולא החזירו. קוראים ללהרה הזאת "פרי בייבי" נראה לי.
 

izik99999

New member
הבית השני? לא O_ם

בבית השני היא אומרת שהיא אכלה שוקולד, השאירה ל(אח שלה, שכחתי את השם שלו), אבל החתול אכל את זה. קצת נסחפנו בתירגום, הא?
וכן, ללהקה או לדיסק, מה שלא יהיה, קוראים FREE BABY
 

yoavshovav

New member
לוון עיונכ

כן זה לא שיר משהו. אבל יצא לה בפברואר דיסק מצויין!!!! אני נוהג ושם אותה על פול ווליום ואין יותר כייף מזה. שמתם לב ששירים ערביים נהיים יפים יותר כשנובגים איתם בפול ווליום?
 

quiet as water

New member
אני מזדהה איתך לחלוטין

בבצפר כולם חשבו שאני מג'נונה :/ ואמרו לי איכס... אבל תקשיב , תמשיך עם זה אל תוותר ! (למה??? כי אנחנו כאן בשבילך חחחח ) במיוחד שנפתח הפורום!
 

מותר לי

New member
אני ../images/Emo9.gif (מתפרצת ../images/Emo3.gif)

עמר דיאב דיאנה חדד קאזם סאהר היפאא והבי צבאח (ששרה לפעמים גם עם רולא, וגם לרולא עצמה לא חסר בכלל) ובטח עוד כמה שאני לא זוכרת כרגע... לגבי אתרים: יאהלא ياهلا http://www.yahala.co.il/ תחפשו שם את השירים, אני לא כ"כ מסמפטת את האתר... פרפש فرفش שירים: http://www.farfesh.com/display.x?cid=6&sid=8&id=9738 קליפים: http://www.farfesh.com/display.x?cid=18&sid=29&id=11326 מסתדרת יופי עם האתר, ומוזיקה זה החלק הקטן שלו
 

24 CTU

New member
לדעתי

הזמרת הכי טובה בערבית זאת מאיה נאסרי עם השיר רוח זה סוף הדרך של שיר אגב שמעתי ברדיו פאנן שיר שאני מת לדעת מי הזמרת ואין לי מושג מי זאת הפזמון הולך משהו כמו:משיף חגתיבי ערב בוסו בוסו בוס,... משהו בסגנון..אם מישהו יודע פרטים בבקשה...אני מת לדעת מי הזמרת.
 

yoavshovav

New member
אחי, אתה מתכוון לנאנסי המלכה

קוראים לשיר אה ונוס. בתרגום מילולי :כן וחצי. והמשמעות היא "כן ועוד איך"
 

24 CTU

New member
תודה מראש אחי.

רק אם תוכל לאיית לי את השיר באנגלית ואיך קוראים לשיר ולזמרת באנגלית.תודה מראש.
 

yoavshovav

New member
הנה

nancy ajram ah we nos,ah w noss... כותבים את זה בכל מיני אופנים אז אני מאמין שאם פשוט תכתוב את השם של הזמרת זה בטוח ימצא לך את השיר. אתה לומד ערבית אגב? http://www.panet.co.il/ysc-media.php?ac=singer&sID=130 בקישור הזה יש את השיר אבל באיכות לא הכי הכי. השירים החדשים באיכות טובה.
 

24 CTU

New member
ממש תודה ו...

אני במקצוע שלי קבלן ככה שיש לי כמה פועלים ערבים אז אני יודע לא קצת ערבית,אני מאוד אוהב את השפה,הייתי מאוד רוצה להעשיר אותה רק אני לא יודע בדיוק איך אני יכול לעשות את זה,ותודה על השיר אתה ענק.
 

EastGirl83

New member
יש איזו דרך טובה ללמידה...

כמובן שיש את הדרך הפורמלית, אבל באמצעות השירים אפשר להתחיל לאט לאט ללמוד ערבית... אני אישית שומעת רק שירים בערבית, ובאמצעות דיבורים ושיחות עם ערבים, ושמיעת השירים, לאט לאט אני פתאום מתחילה להבין את השפה הערבית. הכי מדהים שזה פתאום אתה שומע שיר בערבית ואז פתאום אתה מבין את כל השיר והמשמעות המילולית שלו...... ואני חייבת לציין..... שלפעמים יש איזה שיר שאתה אוהב, ולאחר שאתה מבין את המשמעות המילולית, מממממ...... אתה קצת מתאכזב מהמילים.....
אבל המוזיקה עושה הרבה.....
 

EastGirl83

New member
ורק ערבית.... ../images/Emo99.gif

אצלי במוזיקה שאני שומעת 90% זה רק ערבית... וכמובן אני אוהבת מהישנים ועד הכי חדשים... ולא אזכיר עכשיו את כל השמות... כי זה לעולם לא יסתיים
 

amnonha7

New member
אני שומע שי אחד!

שיר ראפ ממש מגניב של זמרים ישראליים ששרים בערבית Mimmim
 
למעלה