מי שלא ראה את הקרב הזה בין אייבי לדרר

Sharon25

New member
מי שלא ראה את הקרב הזה בין אייבי לדרר

לא ראה פוקר מימיו. דואן כמעט השתין מרוב פחד, ואני קצת מתפלא שאייבי פספס את הנקודה הזו אבל איך אפשר להאשים אותו. לך תעשה CALL עם זוג 6 במקרה הזה, כשכל קלף אחר גובר עליך. http://www.youtube.com/watch?v=H_oEKz8CEOc
 

Sharon25

New member
ואגב, יש הרבה שטוענים

שדואן הוא ברמה של אייבי. ממש לא. פיל אייבי באמת קורא את המשחק בצורה מדהימה, דואן לא רע, אבל לא ברמה הזו, הוא פשוט יותר משתולל. למרות זאת, בעונה האחרונה של קאש גיים פוקר, פיל אייבי הפסיד הרבה. לפעמים צריך גם מזל.
 

shaywh

New member
דוואן לא רע? לא רע??????

במקרה ראיתי את היד הזאת שוב אתמול ולא נראה לי שאייבי פספס איזה ריד על דוואן. יש אולי קצת לחץ, אולי, כי אם תסתכל שוב תראה שהוא רק לאט לאט קצת איבד פוקוס בראייה, אבל זה קורה בגלל הסכומים וזה קורה גם לאנשים שנותנים הימור גודל עם הנאטס. אייבי התפרנס מדברים כאלה שנים ואין מצב שהוא היה ושיחק עם דוואן ואין מצב שוהא היה מפספס אצלו משהו. דוואן הוציא את אייבי מאיפוס וצריך להיות אחד מהגדולים ביותר כדי לעשות את זה. תראה את אייבי ממלמל ש'לא יכול להיות שאין לו משהו' ותבין שזה באמת קרה. אייבי שחקן ענק ולכן ידע שהשוואה היא אופציה סבירה אבל בסוף ויתר. לדעתי יש סיכוי לא רע בכלל שאנטוניוס היה משווה כי הירו קולס זה הנק' הכי חזקה במשחק שלו. בכל מקרה, דוואן לא סתם משתולל... הוא יודע מה הוא עושה, אחרת מזמן כל הכסף שלו היה רשום על השם של אייבי.
 

Harleydude

New member
אגב

אייבי אמר פעם שאם יש מישהו שיכול לפגוע בו זה דוואן. אין פה מה להתחיל לעשות השוואת של מי יותר טוב, כל אחד מהם בליגה בפני עצמו.
 

2המרפא

New member
דוואן היחיד בעולם אולי למעט פטריק

שהוא גם שחקן מספיק טוב וגם מספיק גמבלר בשביל לגרום לאייבי להרהר בהחלטות שלו להשוות דחיפות עם זוג. רוב האנשים פשוט לא מסוגלים לבלף את אייבי יש לו רידים מדהימים ויותר מדי כסף. גמבלר חולני עם יותר מדי כסף מפחיד כמעט כל בנאדם.
 

Shaycus

New member
אני זוכר את היד הזאת

זה די ישן, תשמע כל הכבוד לדוואן על צורת המשחק שלו, כי לתת הימור שיש 400 אלף בקופה ואתה מדבר ראשון זה לא קל בכלל וזה לא משנה אם זה נגד אייבי או נגדי, אלא שחקנים ברמה אחרת פשוט מטורף.. מעניין מה היה קורה אם היה מגיע קלף כמו 9 שהוא לא יהלום
 
למעלה