מכרז בוטל משום שלא משולם שכר מינימום

n i e m a n d

New member
והרוסים חיים די טוב עם הסמי דיקטטור שלהם

פוטין ורואים בו מושיע. למעשה, הוא באמת הפך את חייהם לטובים הרבה יותר משמערכת דמוקרטית חלופית הייתה יכולה להציע [מערכת כזו, הייתה תוקעת לחלוטין את כל הרפורמות שיזם במהלך כהונתו]. כך גם הסינגפורים, בכל הנוגע לדיקטטור לשעבר לי קואן יו שהצעיד את מדינתם קדימה והפך אותה בתוך 30 שנים למדינה מספר אחת בכל הנוגע ליעילות כלכלית, ועם משכורת ממוצעת שאנחנו יכולים רק לחלום עליה. אגב, מישהו קנה כאן פעם מוצר של creative? באם כן, דעו לכם שאתם מעודדים משטר אוטוקרטי.. החברה הזו נוסדה בסינגפור
 

chaimsasson

New member
מצבינו בישראל טוב בהרבה

מעוד מדינה אחת באירופה שבה הדמוקרטיה לא נותנת תשובות לאנרכיה בה. דרום איטליה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3490858,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3462981,00.html 60 מערכות של בחירות מאז סיום מלחמת העולם השנייה. יש להם מזל שהצפון עבר זעזועים ושינויים תרבותיים עוד מהתקופה של הקיסרות הרומית הקדושה אחרת איטליה הייתה מדינת עולם שלישי. תוני הכנסה לנפש לפי תוצר לאומי גולמי. סינגפור מדורגת 9 לפי כוח קנייה (מופיע מצד ימין) הנתונים נכונים לשנת 2007 ולא ל-2006 כפי שמצויין עקב טעות של עורך האתר של הבנק העולמי. הצמיחה אשתק"ד הייתה 9.4% זו המדינה המפותחת היחידה בעולם שצומחת בקצב כזה. איטליה לעומת זאת 0.7% ומאפיה ששולטת בכ-7% מהתמ"ג. http://siteresources.worldbank.org/DATASTATISTICS/Resources/GNIPC.pdf
 

chaimsasson

New member
יש עוד מדינה שרואי לציין

דרום קוריאה של פארק ג'ונג הי. שהצעיד את קוריאה מהכנסה לנפש של 72 דולר למעצמה הכלכלית מספר 11 בעולם.
 

טשאפק

New member
אבל למה אתה חושב שהמילה

אשתקד היא ראשי תיבות?! באיטליה היו שיעורי צמיחה מרשימים לאורך שנים רבות. בכל אופן, זו לא ממש חוכמה להשוות את הדיקטטורות המצליחות ביותר עם הדמוקרטיות הבעיתיות ביותר.
 

chaimsasson

New member
שי מתכוון

לדיקטטורה של בג"ץ "והציבור הנאור" שכופא את ערכיו על הכלל. בשום מדינה מערבית אין אקטיביזם שיפוטי עם סמכויות כמו שיש לנו. אחת הסיבות ליציבות בארה"ב היא שכמעט ולא ניתן להפיל נשיא ושסמכויותיו מורכבות יותר מכל מדינה מערבית. אצלנו ראש הממשלה חסום מכל הכיוונים עקב הדמוקרטיה ייצוגית מדי ומשפטנים שמייצגים את הציבור של מרצ. מסכנה בפרוצדורות ישראל הינה דמוקרטית אפילו דמוקרטית מדי אך בהפרדת רשויות מדובר בביזיון שאין כדוגמתו בשום מדינה מערבית אחרת.
 

timeless1

New member
חבל ששכחת לציין דבר נוסף...

בארה"ב יש חוקה וזכויות הפרט שלהם מעוגנים באותה חוקה ולכן הנשיא לא באמת יכול לעשות מה שבא לו, בניגוד למה שהולך במדינת ישראל.
 

chaimsasson

New member
לבינתיים

באפגניסטן שורפים גופות של לוחמי טליבאן (אהרן לא להתפרץ עליי אני תומך בזה) ואילו אצלנו בג"ץ מתערב בכל סטייה קטנה של הגדר. אם ראש הממשלה בישראל היה נוקט פעולה נגד ההומוסקסואלים כפי שעשה בוש הציבור הנאור היה אוכל אותו בלי מלח. זה ברור כשמש שכשבוש ממנה שופטים הם פועלים על סמך האג'נדה שלו. זה נכון שלבית-המשפט העליון יש סמכות לבטל חוקים כאשר הם סותרים את החוקה השאלה הנשאלת היא איך מפרשים את החוקה.
 

chaimsasson

New member
תקרא את הודעתי ותבין

החלק הדרומי כנראה שרק דיקטטור כדוגמת לי קואן יו או פארק יוכלו לבצע שם שינויים שיצמצמו את הפערים.
 

S h a y D u

New member
דווקא רוסיה אינה נחשבת לדוגמא טובה...

רוסיה נחשבת למדינה מס' 1 בעולם בכמות הייצור של מוצרי הידע בעולם (מפעת גודלה), אך מצבה הכלכלי אינו משקף זאת בהתאם. ברוסיה זה יותר דיקטטורה קומוניסטית מאשר דיקטטורה ליברלית.
 

n i e m a n d

New member
סינגפור. אפילו הזנות שם חוקית, שלא נדבר על

מועדוני הומואים שאם היו קיימים כאן בארץ, היית יכולה לראות את הרב עובדיה עולה על מדי ב', וחותם על נשק באפסנאות של הבסיס הצה"לי הקרוב לביתו כדי "ללמד את הגוים האלה קצת תורה".
 

n i e m a n d

New member
מפאת*

זו דיקטטורה קפיטליסטית המתאימה לתרבות הרוסית. הם מסתדרים איתה מצוין, והם לא ששים לשמוע על קשקושי הליברלים במערב שרחוקים מלעניין אותם. למה אתה חושב שהדמוקרטיה שלהם [ויש שם דמוקרטיה, שכן דה פקטו האזרחים זוכים להצביע בבחירות] נחותה, בעוד ששלנו נעלה על שלהם? בינתיים, המדינות במערב רחוקות מלהוות מודל מעולה לכלל העולם..
 
ומאיפה אתה יודע שכן?

אני שואל שוב: יש לך הוכחות שיכולות לאושש את טיעוניך? ולגבי מדינות אחרות: את מי מעניין איזו שחיתות יש במדינה אחרת? אנחנו חיים בישראל, אותנו כאזרחים ישראלים צריך לעניין רק מהשחיתות שיש אצלנו. ומלבד זאת, זה שיש עוד רוצחים, גנבים או אנסים, לא מצדיק רוצח, גנב או אנס בודד. וכנ"ל לגבי שחיתות, זה שיש גם במדינות אחרות שחיתות, לא מצדיק שתהיה שחיתות במדינה שלנו. ומי שמעדיף שחיתות, לא פחות גרוע מהמושחתים בעצמם.
 

adiavn

New member
למה אתה משתף איתו פעולה?

הוא עוד פעם לוקח הודעה בנושא מסויים, ותופס עליה טרמפ כדי לקדם אג'נדה שלו בנושא אחר. ואתה עונה לו....
 
למעלה