מכשירי חשמל

goldy

New member
מכשירי חשמל ../images/Emo41.gif

האם תקנו אותם למרות שאתם גרים בשכירות? למשל מכונות כביסה. האם תקנו את הקטנות (בסביבות ה1.5 ק"ג כביסה) או שתכבסו במכבסות ציבוריות? האם תשתמשו במייבש או תתלו על חבל? מיקרו או תנור? האם תשכרו דירה ריקה או עם מוצרי חשמל (שלא ניתן לדעת אם כדאי לסמוך עליהם)? מה גודל הטלוויזיה שאתם מוכנים להתפשר עליו? נכון שכדאי כמה שיותר זול, אבל מה הגבול שלכם? האם אתם רואים את הנוחות (אבל נסחבים מוצרי חשמל) או את הנוחות המיידית ואז שיא השיכלול בדירה הוא טרנזיסטור וסלולארי?
 

marysia

New member
טוב

תלוי מה בעקרון מנסים למצוא אצל חברים או משהו כזה אילתור רצוי לשכור דירה עם מקרר כיריים ומכונת כביסה ודברים בסיסים כל השאר זה מותרות. לגבי מוצרי חשמל שבדירה הם באחריות המשכיר לכן הם חייבים שמישים.
 

KoSeMeT

New member
תלוי

אם כשאני אצא זו תהיה היציאה הסופית מהבית, אז אני אקנה, בהנחה שגם ישמש אותי לאח"כ ולא רק לעכשיו, כי מי יודע מה יהיה בדירה הבאה שאני אשכור, אם אני לא אשאר באותה דירה. אם זה יציאה זמנית, ויש סיכוי שאח"כ אני אחזור לבית- חבל על הכסף. יש מכבסות. ומייבש? מכל הבחינות- עדיף לתלות על החבל. השמש עושה רק טוב לכביסה.
 

Alexco

New member
טלוויזיה?

היטיב לאמר גרושו מרקס, "אני מוצא את הטלוויזיה כחינוכית מאוד. בכל פעם שמישהו מפעיל אותה אני נכנס לחדר אחר וקורא ספר טוב". בכל אופן, אני לא אכניס את המכשיר הזה לדירה שלי...
 

Chihuahua

New member
טלוויזיה בשבילי זה מכשיר לצפיית סרט

בווידאו או DVD, אין משהו ששורף יותר את הזמן מטלוויזיה, כי ברגע שאתה צופה במשהו ומעסיק את העיניים אתה כבר לא יכול לעשות כלום! לכן בכלל לא התחברתי לכבלים.
 

enwhysea

New member
../images/Emo45.gif גם לדעתי

טלויזיה זה פשוט מכשיר לבזבוז זמן... זה נחמד אבל אני אישית רואה רק אצל ההורים בשבת. אין לי כבלים או אפילו ערוץ 2 כרגע... אבל 2 מנויים בספריות שונות וסרטים מהמחשב חופשי. אני מנהל את הזמן שלי ורואה בדיוק כמה ומה שאני רוצה.
 

Mnementh

New member
לא מסכים

כמובן שזה בזבוז זמן וזה לא טוב, אז מה? לדעתי זה מוסיף המון לאיכות החיים. לא יכול לדמיין את עצמי כרגע בלי טלביזיה גדולה מאוד וכבלים דיגיטליים. מודה שזה בזבוז ומותרות - אבל לדעתי לפחות במשהו אחד אם אתה מסוגל צריך ללכת עד הסוף כדי להנות. כי אנחנו כאן בסופו של דבר בשביל להנות. אפשר תמיד לגור בלי חשמל ולישון על קרש עץ. אז מה? יש דברים שאתה לא מזלזל בהם ומותרה אחת עצבנית כמו טלביזיה - צריך ללכת על זה לדעתי.
 

enwhysea

New member
אני מאוד נהנה

אבל מסרטים וסדרות שאני לוקח בדי וי די או וידיו או אינטרנט ורואה בזמן שלי בפנאי שלי... לא בא על חשבון כלום
 

sababaman

New member
חח מטורף

יש לי טלוויזיה בבבית של ההורים ואין לי כוונה להוציא אותה משם
 

enwhysea

New member
כביסה

ישבתי אם עצמי ועשיתי את החישוב כמה עולה לעשות כביסה בחוץ וכמה במכונה + עלות הקניה של המכונה. את החישוב עשיתי ל 3 שנים ויצא שמכונה סנדארטית ממש משתלם. + "גנבתי" להורים של את המיבש.. וחשמל כלול לי בשכירות :) בגדול יש מכונות ומכשירים שאפשר לקנות בתצודה (במיוחד באולמות תצוגה/פגום) לי למשל יש כמה סימנים על המכונה אבל לא השתמשו במכונה בתצודגה שלא כמו טלויזה מתצוגה שהיית דלוקה 24/7 לדעתי עדיף לא לקנות הכי זול.. כי הכי זול יוצא יקר בסוף (תיקונים וכו') מכונה פשוטה של 5 ק"ג בתצוגה, במבצע או מכרז... זה אחלה דבר אבל למשהו שלא הולך לעבור יותר מדי דירות ב 2-3 שנים הקרובות
 

kiticat

New member
כמו כן

צריך לחשוב על מכרזים דרך האינטרנט. אנחנו רכשנו מספר מוצרי חשמל דרך האינטרנט והם יצאו זולים יחסית... וכאמור- אם אתם לא מתכוונים להשאר במקום אחד יותר מידי זמן- לא להשקיע במוצרי חשמל.
 

sababaman

New member
גז

של ליוונט מהאתר P1000 חשמל יקרות, ואני מעדיף את הגז
 

akapulko2020

New member
אפילו

שאני גרה במעונות ולא בשכירות -זה די דומה... טוסטר ו/או מיקרו (יש זולים ולא רעים,300-400 ש"ח) הם השקעה מעולה להרבה זמן-הטוסטר שלי עבר איתי כבר 3 "דירות",וזה ממש ממש נוח. טלויזיה פחות חשובה לי כרגע -יש כי שותפה אחרת הביאה,אבל שנה לא היה וזה לא נורא. טוסטר ומיקרו גם קטנים מספיק כדי שזה לא יהיה נורא לסחוב אותם במעברים כל הזמן,ומצד שני גורמים לאפשרות לבשל לבד ולא לאכול בחוץ כל הזמן(טוב רצוי שיהיו גם כיריים כלשהם בדירה,אפרופו דרישות מינימום)
 
למעלה