מכשיר לווייני לצעירים שנוסעים לטיול הגדול אחרי הצבא

מכשיר לווייני לצעירים שנוסעים לטיול הגדול אחרי הצבא

הייתי רוצה להתייעץ עם מי שמכיר - אחי הקטן השתחרר ומעוניין לנסוע לטיול של חצי שנה בדרום אמריקה.. כצפוי, אמא שלי מאד חרדה ומודאגת.. היא לא מאמינה שבמשך חצי שנה לא תקבל עדכון כל חצי דקה על מצבו (בן זקונים.. ככה זה). ישנו מכשיר לווייני שניתן לשכור בריקושט, שמאפשר להיות בקשר עם הילדים כל הזמן ללא תלות בנייד, וזה חשוב לנו כמובן לימים שבהם יהיה בטרקים, באזורים מנותקים וכו'. הם מישהו שמע על המכשיר? (נקרא מגנוס) או ניסה ויכול להמליץ?
 
לא מכירה את המכשיר,

כשהבן שלי טייל אחרי הצבא, הוא עוד לא היה קיים.
אנחנו קנינו לו סימלס. סים לסלולרי שלו, שאפשר לו ליצור קשר גם ממקומות נידחים. לא היה לנו צורך, אבל נדמה לי שהוא מאפשר גם קריאת מצוקה.
אני ממליצה לבדוק גם פרטים על הסימלס, ולהשוות בין שתי האפשרויות.
 

עדי862

New member
אני לגמרי בעד

אחותי הקטנה ממש לא מזמן יצאה לטיול, וגם אמא שלי שמעה על מגנוס..היא עשתה על זה מלא בירורים והחליטה להציע את זה לאחותי. אני לא אשקר, בהתחלה היא חששה שזה יהיה כמו מכשיר מעקב אחריה, אבל הבינה שזה רק ייתן ביטחון גם לה וגם להורים. בקיצור, היא יצאה לטיול עם זה ואני יכולה להגיד לך שזו אחת ההחלטות הנכונות שהיא עשתה, היא מודיעה להורים שלי שהכל בסדר גם בטרקים של הרבה זמן, אמא שלי רגועה ואחותי אפילו אמרה שהיא ממש מרגישה שזה נותן לה ביטחון. הבנתי שהשכרה היא על בסיס יומי, שווה כל שקל בעיניי..שאחיך יעשה חיים! זו חוייה של פעם בחיים =)
 

פליקס80

New member
תלכו עליו, אחד הטובים

אפשר באמת לשכור אותו מריקושט לפי יום וזה ממש עוזר לשמור על קשר, יש קליטה בחורים ובכפרים הכי גדולים אפילו ונותן הרבה שלווה אז במקרה שלכם שווה לשקול את זה
 
לא קשור למעקב של אימא אחרי הפיג'מה .

בלי שום קשר לאימא חרדתית
בחור שנוסע לטיול של חצי שנה
במקומות שבהם התקשורת הסלולארית לא תמיד מוצלחת.
מכשיר קשר לוויני- הוא חובה הכרחית ואפילו מציל חיים.
לא להסס לרגע.
המטרה אינה לצרכי בדיקה אם צחצח שיניים לפני השינה או לבש מעיל ,אלא בעיקר
אמצעי מעולה לשעת חירום.
בכל אחד מילדיי שנסעו- שכרנו עבורם את התקשורת הלווינית.
 
למעלה