מכשיר שמיעה חדש syncro של מדטון ?

שולמית11

New member
מכשיר שמיעה חדש syncro של מדטון ?

שלום רב, אני מעוניינת לקבל חוות דעת על מכשיר, שהוצע לי, של חברת מדטון. דגם syncro. מכשיר זה משתמש באינטילגינציה מלאכותית. האם הוא יעיל? חסרונות ? יתרונות ? תודה רבה שולמית.
 
מכשיר ההכי טוב: SIEMENS 604 P-L

זה מכשיר השמיעה ההכי טוב בעולם ואני ממליץ לקנות רק רק רק רק אותו מי שלא קונה מכשיר זה - הוא המפסיד בגדול !! זה מכשיר שנותן לחירש או לכבד-שמיעה פתאום לשמוע מצויין, זה מכשיר מאד חזק ומצליח והופך חרשים לכבדי-שמיעה כי שומעים כ"כ חזק, הוא מיוצר בגרמניה !! ניתן לקנות אותו במכון השמיעה: "מדטכניקה אורטופון" בתל אביב !! המכון הזה נמצא ברחוב בן-יהודה או דיזינגוף, אפשר לברר בטלפון את הכתובת במוקד 144 או דרך האינטרנט !! המכשיר שאני מציע הוא הטוב ביותר ופי 10 מהמכשיר שביקשת חוות-דעת !!
 
תקשיבי

תקני את המכשיר ותלכי עם הקבלה לקופ"ח מכבי ותביאי להם אז הם יתנו לך החזר-כספי של 87% אבל את חייבת להיות חברת קופ"ח מכבי מגן-זהב !!
 

ani Hayehida

New member
ככה לא קונים מכשיר שמיעה

יכול להיות מכשיר השמיעה הכי טוב בעולם, אבל הוא אולי לא מתאים לה. היא צריכה קודם כל ללכת לעשות בדיקת שמיעה והתאמת מכשיר במכון בלתי תלוי כמו בבית חולים תל השומר, אח"כ ימליצו לה שם על מכשיר. מקסימום היא יכולה לשאול אם זה מכשיר שיכול להתאים לה. אבל לא קונים מכשיר על סמך המלצה של חבר. חוץ מזה, חיפשתי באתר של "סימנס" ולא מצאתי שום דגם כזה. אתה יכול לספר לי מאיזה משפחה המכשיר שלך? "אינפיניטי", "ומזיקה", או מה? איפה יש חומר עליו? תודה.
 

ani Hayehida

New member
תודה! אבל ממה שאני רואה...

זה דווקא נראה כמו אחד המכשירים הישנים יותר. ברשימת ה"מחירים" של המכשירים האלה בארה"ב שצירפת מופיע מכשיר מדגם 284 = זה מכשיר שהיה לי לפני 10 ו-15 שנה! ה-604 נראה כמו דגם קצת יותר חדיש, אבל בהחלט מכשיר פשוט ולא מתוחכם. אגב, אני מקווה שאתה יודע ש-BTE פירושו behind the ear ולכן לא מדובר פה על "משפחה" של מכשירים, אלא על מכשירים מאחורי האוזן באופן כללי. אם הצצת באתר העולמי או האמריקני של "סימנס" יכולת לראות, שהמכשירים הדיגיטליים המתקדמים של היום מסווגים לפי "שמות משפחה", כמו: Infinity, Musica. Triano - כאשר בכל משפחה יש את כל סוגי המכשירים: בתעלת השמע, באוזן ומאחורי האוזן. אולי בגלל שה-604 ישן יחסית לא מצאתי אותו שם.
 
למעלה