מכשיר תמי 4 פרימו
בהמלצת החברה שדרגתי את מכשיר התמי בר הישן שלי לפימו לפני כחצי שנה.
בימים האחרונים גיליתי קילוף קל בצבע מסביב למתקן להכנסרת הכוסות.
נאמר לי על ידי הבחורה שענתה שפלסטיק לא באחריות.
מן הסתם אני עדיין משלמת על המכשיר עצמו (36 תשלומים כמדומני)
החלפת החלק, כולל הגעת טכנאי מסתכמת בכ- 500 ש"ח (החלק 250 + טכנאי 250)
מילא אם היה שבר, מכה, שימוש לא נכון, אבל על פניו נראה לי שקילוף צבע, ועוד אני משתמשת בחומרי ניקוי שהטכנאי שלהם מכר לי,
נשמע לי כפגם בייצור, למה שצבע יתקלף לאחר חצי שנה???
כתבתי מכתב לשירות הלקוחות.
מה הייתם עושים במקומי?
איך להמשיך מכאן?
נשמע לכם נכון שצבע מתקלף הוא לא באחריות?
בהמלצת החברה שדרגתי את מכשיר התמי בר הישן שלי לפימו לפני כחצי שנה.
בימים האחרונים גיליתי קילוף קל בצבע מסביב למתקן להכנסרת הכוסות.
נאמר לי על ידי הבחורה שענתה שפלסטיק לא באחריות.
מן הסתם אני עדיין משלמת על המכשיר עצמו (36 תשלומים כמדומני)
החלפת החלק, כולל הגעת טכנאי מסתכמת בכ- 500 ש"ח (החלק 250 + טכנאי 250)
מילא אם היה שבר, מכה, שימוש לא נכון, אבל על פניו נראה לי שקילוף צבע, ועוד אני משתמשת בחומרי ניקוי שהטכנאי שלהם מכר לי,
נשמע לי כפגם בייצור, למה שצבע יתקלף לאחר חצי שנה???
כתבתי מכתב לשירות הלקוחות.
מה הייתם עושים במקומי?
איך להמשיך מכאן?
נשמע לכם נכון שצבע מתקלף הוא לא באחריות?