מכתב לרונן (אישי)

remezh

New member
מכתב לרונן (אישי)

רונן יקר ! נכון פגשת אותה ,הרגשת מיד שזו האהבה הגדולה שלך ,עוד בשיחת הטלפון , הנפש ,(למי שמאמין בנפשות כמובן),מרגישה -זו נשמתך התאומה, יש לכם את אותם הרגשות ,חושבים יחד על אותם הדברים ,כואבים יחד , נפגעים יחד ,אוהבים את אותם הסיפורים .... מציירים את אותו הסמיילי מעל האות וו,ועוד כהנה וכהנה דברים , האמת -מפחיד , ואתה רוצה אותה ,ואתה מוכן להשפיל את עצמך כדי שהיא תהיה איתך טוב לא בדיוק להשפיל ,אבל אתה כל כך מבין אותה ,מחובר אליה בחבל התבור , אבל היא או אתה החליטו שזה לא זה ברגע זה. אוקיי בוא נהיה רגע ראליים, כמה זוגות בעולם חיים טוב ,והם לא בדיוק נפשות תאומות? לא דומים ,לא יופי ,ולא אופי ,ולא נעליים. ומי אמר בכלל ,שככה צריך להיות? דומים, אולי בעצם צריכים ניגודים? אולי צריכים להשלים את עצמינו בצורה אחרת , אולי הנשמה התאומה שלנו באמת ,זה לא מה שאנו צריכים כבר אמרתי ,מתי מעט פוגשים בנשמתם התאומה? אז ככה , ראית אותה ,נשמת אותה ,נגעת בה ,רווית ממנה (או שלא),התאבלת עליה מעט ,ככה צריך , להתאבל קצת על נשמה שלך שהלכה לך ,מותר לך לכאוב ,רצוי אפילו לשמור מקום וזכרון , זכרון טוב , ואין ברירה להמשיך. אולי תמצא נשמה שהיא לא תאומתך ,אבל זו תהיה אהבה טובה ,רגועה ,יציבה עם בסיס טוב . רונן יקר , הרגשות הן לא רק שלך ,יש עוד אנשים שחוו את חוויותך ,``צרת רבים חצי נחמה`` מקדישה לך שיר. אהבה גדולה קירות הבית רעדו הגג לפתע עף החלונות שנפערו אל החושך שעטף מה שנגלה לעין שעלה האור ההוא לא יכול לשכוח היא לא רוצה לזכור הרוח באה בסערה וכל מה שיקר הוטל לארץ למרמס מושפל עד לעפר כל רגע של יתמות נופץ ביופי הקשה בו הכאב ממתין בפתח כמו נושה הזמן ,הוא לא רופא הוא רק מביא הקלה הוא עושה את שלו היאאת שלה היתה פה אהבה גדולה ואם ימצא אותך קולי ברע ואין בטוב מה שהיית בשבילי עוד לא חדל לכאוב עיני תוהות עוד ברחוב אחר צל של ספק במיטתי פעור כמו חוב המקום הריק הזמן..... ריטה, אז היתה פה אהבה ,ועכשיו כבר לא,תמשיך הלאה ,מגיע לך משהו טוב מגיע לך רמז.
 

sahr12

New member
רמז....יפה,חכם, מעודד.....

לא התאפקתי ופתחתי למרות שזה (אישי).. הערה קטנטנה...לפעמים צרת רבים היא נחמת הטיפשים.. תלוי בעיני המתבונן.... כל הכבוד לך!
 

_רונן_

New member
רמז... רמז יקירתי

אני בביה``ס למדתי בכלל במגמה הומאנית. עכשיו ברצינות : למרות כל האידאלים והיופי, החיים מכתיבים דברים שונים לחלוטין: בגלל זה היא ואני לא יכולנו לממש את האהבה שלנו, בגלל זה היכרתי ונישאתי למי שנישאתי.... בגלל זה היום אני שוב לבדי. כאבתי את האובדן שלה. כל כך כאבתי עד שניסיתי לשים קץ לחיי שלי. הייתי צעיר וטיפש. החיים נראו פאטליים. הכל נראה פאטלי. הכל או כלום, שחור ולבן. לא יכול היה להיות משהו באמצע. ברור לי היום שזה לא ככה. שצריך להתפשר בחיים. עובדה שאני לא ממהר לחפש את אותה אחת. אולי בתוך תוכי הבנתי שהאידאל הזה מאחורי. אולי טוב שתשאר כחלום, ספק מציאות. ככה אזכור רק הטוב שבה. היום פני מועדות קדימה בחיפוש אחרי אותה אחת שתשלים אותי. היא לא צריכה להיות מושלמת. שלמה אולי. שיהיה לכולנו רק טוב והמון אהבה
 
רונן

שיהיה לך בהצלחה שגם אתה תוכל למצוא את האחת ושתרגיש את הכיף הגדול שבדבר
 

remezh

New member
רונן,

עכשיו אני מרגישה כמו תוכי ,כי אני כותבת כל דבר פעמיים ;-) אבל ,ביום שתצעק אני מאוהב , אהיה שמחה בשבילך אפילו יותר ממך. רמז.
 
למעלה