מכתב נוסף ממני אליכם

גרעאפס

New member
מכתב נוסף ממני אליכם

יצירתיות. אלברט איינשטיין אמר: "המפתח ליצירתיות הוא לדעת להחביא את המקורות שלך". אני סבור שבמובן הפילוסופי יצירתיות אמיתית לא קיימת, וכך הדבר היחיד הכרוך היצירתיות, לדעתי, הוא הכישרון להסתכל על היקום בצורה אובייקטיבית ומעוניינת, ולחשוב בצורה כוללנית עם תשומת לב לפרטים. אבל הפעולה הפשוטה, לכאורה, הזו משום מה אינה אצורה בשפע אצל מכורי הטלוויזיה למיניהם. כשאני קורא את דבריכם פה בפורום הזה ובפורומים אחרים של מכורי טלוויזיה, אני מקבל את התחושה שהיצירתיות היא ממכם והלאה. מחקרים פסיכולוגים רבים נעשו על ההשפעה השלילית של החשיפה לטלוויזיה בגיל צעיר, ורובם המכריע קובע בצורה חד משמעית שהנזק שנגרם הוא הן עמוק, רחב ובלתי הפיך. אני אינני אוהב להטיף ואף לא לשמוע הטפות לכן ארסן את הדחף הבלתי-נשלט לעשות זאת. במקום זאת, אומר דבר שאתם, אני מניח, שמעתם עליו יותר מפעם אחת: הצעד הראשון בתהליך גמילה הוא ההכרה בבעיה. בה ביי.
 

~*~gaL

New member
לא יעזור..

לא תוציאו אותי לעולם מאי. אר. משמרת שלישית דגראסי וחברים.. וזה לא בריא? ולעשן זה כן? ולשתות אלכוהול זה כן? אין להשוות בכלל בין זה לזה. מותר לראות ולא להגזים (זה יצא ממני??). וזה לא שאני בוריד לזה. פשוט תמצא לי משהו יותר טוב לעשות..
 

חיפושיט

New member
הממ

אני מניחה שיש סיבה ליומרנות המתנשאת שלך והיא נעוצה לא רק בזה שאתה משועמם אלא בזה שהייה לך דחף בלתי נשלט להעביר עלינו ביקורת, ועד כמה שאתה לא מטיף <לא מטיף אפ מי אס> די הצלחת לעצבן אותי והזכות הזאת שמורה רק למעטים, ואתה, לא ברשימה,,, ומכך נובע שאין ברירה אחרת חוץ מלהעמיד אותך על טעותך ולהיות כלבה אנטיפתית, שני הדברים הכי אהובים עלי... הכוונה היא לא להגיד "אנחנו לא כאלה!!" כי כל אחד ונקודת הראות שלו אלא פשוט להעביר את הפרדוקס במכתב שלך אתה טוען שאנחנו לא יצירתים, אבל מצד שני לא הבאת הדגמות ל: א. יצירתיות באופן כללי ב. חוסר יצירתיות אצלינו ג. יצירתיות אצלך והוכחה שאתה כל כך נבדל מאתנו אתה מתיימר להיות מבין ואובייקטיבי, אבל האמת המרה והמקסימה היא שאם כבר אז גם אתה חלק מ"אתנו"... אלו שאצלהם היצרתיות "מכם והלאה" <שאגב, נורא נפפגעתי מזה, באמת, הלכתי לווידוי עמוק אצל הפסיכולוג/כומר/יועץ בית ספר/רבי> אתה לא מראה איך שאתה שונה מאתנו. טוב, אז יש לך נקודת מבט "מעניינת" ונוקבת, ובגלל זה, ברור, בלי שום וויכוח אתה מאד יצירתי, אבל זה לא אומר שאנחנו לא כאלה... אגב, המרירות שלי לא נובעת מכך ש"אני לא יכולה להכיר בבעייה, אוי אני נקבה יללנית ולא יצירתית, בלה בלה בלה", אא בגלל שאתה, פשוט כמשמעו FOOL OF IT, וחיפו לא אוהבת בולשיט מצופה במילים יפות ונורא ארוכות... ככה שאתה באמת מוזמן לקחת את כל התובנה שלך, ולדחוף אותה למקום הראוי לה. אני לא טוענת שאתה לא צודק, ואני בהחלט לא טוענת שכן, אבל מה, קצת הגיון וחשיבה לא תזיק לך אה ואגב, אני מעדיפה להיות חלק מהאנשים שספגו תרבות טלוויזייה קלולה כאן, מאד נאד יהיר שלא יודע לע מה הוא מדבר. אה ולמקרה שאתה תוהה, סתם ככה, זה זלזול בקול שלי, אני לא מכריזה שאני "לא הולכת להטיף" ואז עושה את זה, אלא אומרת בפה מלא מה שאני חושבת או כותבת, המ, ואולי אני אתחיל -להטיף- לך כאן על קשרים לוגיים בטקסט?...
 

גרעאפס

New member
תודה, חיפו....

משגיאות הכתיב המרובות שנמצאו אצלך אני מוצא שני אפשרויות להיות: 1. את בת 6. 2. דברי פגעו בעצבים רגישים, דבר שהעפיל על השיפוט הקר הכרוך בכתיבת מילה בצורה הנכונה. ובכן, אם מקרה 2 הוא הנכון, ברצוני להבהיר מספר נקודות חשובות מאד. הראשון בוודאי יהיה שאני לא באמת מאמין שאת נקבה יללנית. השני יהיה ההבהרה שאני מעולם לא טענתי שאני נבדל שנות אור ממכם. להיפך, אני מאמין שיש בנינו הרבה מן המשותף, על אף חוסר הרצון ההדדי להודות בכך... וכעת, בהתעלמות מכוונת מהגנה מלאה בחשיבות עצמית על המחמאות שהטחת בי, אנסה לעשות את הנקודה של חוסר יצירתיות אצל מכורי הטלוויזיה יותר ברורה. קודם כל, אני מעוניין לסגת, אם תרשי לי, חיפו, מהקביעה שבפורום הזה ממש שרויים הודעות בלתי-יצירתיות בעליל. ובכך, נוכל להתרכז בצורה מופשטת ובאובייקטיביות בהשפעה של הטלוויזיה על היצירתיות. אני מתעניין גדול בפילוסופיה של האינטליגנציה. ובמהלך דחיסת ידע בנושא התחוור לי, שכאשר טוביה הקטן, שכזכור רואה יותר טלוויזיה מחיפו שלנו, שומע את המילה "רוקח" מוחו נשטף זכרונות רטובים מהבדיחה המפורסמת של סיינפלד על כך שהרוקח עומד כחצי מטר מעלינו, ובקנדי החביב שאת שמו טוביה לא זוכר ששיחק דמות של רוקח בתוכנית "גרייס על הכוונת". לאסוציאציה הזו אני קורא חוסר יצירתיות. למה? מפני שטוביה הקטן זוכר את היצירות השטחיות של אנשים בינוניים אחרים יותר טוב מאשר את חייו שלו. חייו שלו! עכשיו אני שואל אותך חיפו, מה עשה טוביה שמגיע לו אפס זכרונות מחייו שלו? העביר את הזמן כעציץ בפינת החדר? בדיוק, כעציץ בפינת החדר. להת´ לבינתיים.
 

חיפושיט

New member
רררררררררררררררררררררר!!!!!!!

כתבתי הודעה, והמחשב האידיוטטטטטטטטטטטטטטטט שלי חירבש אותה, אועח איך שאני עצבניתתתתת טוב, עיקרי ההודעה: לא בת שש, אבל בעלת יכולת מוחית של שימפנזה בת שש לא פגע בשום עצב, אבל אני לא אוהבת יהירות, מה לעשות, תירה בי בהנחה שאכפת לי <ותאמין לי ההנחה הזאת מאד פרועה> היו לי שגיאות כתיב כי הדפסתי נורא מהר <כהרגלי> אבל הייתי חייבת לעוף כה שלא קראתי ת´הודעה לפני ששלחתי בלה בלה בלה מסכימה איתך, בלה בלה, אמריקניזצייה, נוער, בלה בלה, טלויזיה זה טוב, מעשיר ומפתח אבל גם מנוון, בלה בלה הממ, אני מניחה שכיסיתי את זה חיפו השיט *שמחפשת מחבט בייסבול כרגע*
 

~*~gaL

New member
../images/Emo88.gif מחבט, פטיש, וואטאבר.

ניסיתי לעזור.
*מוקדש לשיט´וש*
 
למעלה