מלאני כובשת גם את המצעד הספרדי!

RedRecords

New member
מלאני כובשת גם את המצעד הספרדי!

First Day Of My Life ממשיך להשתלט על המצעדים באירופה. אחרי מקום 1 בגרמניה, מקום 1 בשוויץ, מקום 2 באוסטריה... השבוע נכנסת מלאני אל המקום ה-4 במצעד הספרדי - הכניסה הגבוהה ביותר השבוע! Beautiful Intenions ייצא בספרד בסוף החודש, ובתחילת החודש הבא מלאני תגיע לספרד לקדם את האלבום ואת הסינגל. בין היתר היא תבצע את First Day Of My Life באחת התוכניות הנצפות ביותר בספרד. מזל טוב למלאני! פתיחה מצוינת ל-2006.
 

MYHOT3

New member
למה מלאני לא באה לישראל ? אצלנו היא

גם במקומות גבוהים ברדיו ירושלים ?
 

actimel

New member
מלאני כבשה את הפסגה בשבוע שעבר

ברדיו ג'רוסלם כמובן... השבוע היא ירדה 6 שלבים (והכל עוד פתוח) כולנו תקווה לראות אותה... כולנו מתגעגעים למלאני בטירוף
 

RedRecords

New member
אני מקווה שבהמשך השנה.

כאשר היא תסיים לקדם את האלבום באירופה. לדעתי היא יכולה להצליח בגדול בארה"ב, כי ל-Beautiful Intentions יש בדיוק את הסאונד שהולך עכשיו חזק שם. אם היא תצליח להגיע לתוכניות הגדולות בטלוויזיה, והרדיו יאהב אותה, אז היא תמכור מיליונים. זה יהיה חלום שיתגשם אם זה יקרה. אני ממש אהיה גאה בה. השאלה היא האם היא רוצה לכבוש את אמריקה... אגב, את יודעת שבקנדה משמיעים ברדיו את First Day Of My Life? ככה שזה לא ממש רחוק ממך. :)
 

DirrtyShay

New member
הכל קשור לפרסום...

אם ג'יימס בלאנט המעפן הזה הצליח להשתחל בטופ 10 של הבילבורד וגם נטשה בדינגפילד לבילבורד האמריקאי אז גם מלאני.. במיוחד עם השירים : 1. First Day Of My Life 2. Better Alone 3. You'll Get Yours
4. You Will See
5. Last Night On Earth
6. Take Your Pleasure 7. Beautiful Intentions רק שתבחר איזה 3-4 סינגלים מפה והיא יכולה למכור איזה מיליון שזה גם משהו באמריקה.. במיוחד לאמן אירופאי כמוהה..
 

RedRecords

New member
שכחת את השיר הגדול מכולם.

Little Piece Of Me אני חולה על השיר הזה ברמות מטורפות.
 
למעלה