מלון כפר גלעדי - איך צפיות מוגזמות פגמו בפוטנציאל ( ארוך...)

efratga

New member
מלון כפר גלעדי - איך צפיות מוגזמות פגמו בפוטנציאל ( ארוך...)

חזרתי מסופ"ש במלון כפר גלעדי.
היה נחמד.
אפילו נחמד מאוד.
אולי אחת החופשות הטובות שהיו לנו, אבל...
כשבחרתי במלון הזה מבין מלונות אחרים שהוצעו (הנופש הוזמן דרך וועד עובדים) נחשפתי לתוכן פרסומי רב של המלון שהתגלה כשגוי כשהתארחנו במקום. אדגיש כי לא היה מדובר בארוע "סגור" לוועדים, במלון היו עוד אורחים (תיירים, קבוצות אחרות) ולא הוצג כי מדובר ברמת אירוח השונה מהסטנדרט של המלון בגלל שזוהי הזמנה דרך וועד.
אני לא מרבה לכתוב ביקורות, במיוחד לא שליליות, אבל מדובר במלון נחמד שהיה כיף להתארח בו, וחבל שמרוב יחסי ציבור שוכחים לציין מה מצפה באמת למי שמשלם מכיסו ומגיע למלון, והתחושה הכללית למי שמגיע היא של אכזבה לעומת הציפיות שנבנו.

למשל באוכל:
מלון כפר גלעדי המלון המקום לנופש בשבילך ובשבילי. (הפנייה מאתר המלון) מצוטט: "בשישי בבוקר השף אריק מכין בריק "
מאתר מגפון :" לחורף הנוכחי מציע המלון רעיון קולינרי ייחודי: בישול על פתיליות". (נכתב ע"י עירית רוזנבלום ב 5.1.2015) עוד על הפתיליות באתר אכול ושאטו שם מצוטט " המנות המיוחדות יוצעו בארוחות הערב בסוף השבוע"
ובכן, האוכל טעים מאוד, אבל לא היו פתיליות לא בארוחת חמישי בערב ולא בשישי בערב. את השף לא ראינו בבוקר, ואפילו לחם לבן לא הצלחנו לקבל ( עד שגילינו שהוא מתחבא בחדר האוכל השני אותו פתחו לאחר שמילאו את הראשון), שלא לדבר על חביתה לבקשתנו. לא מובן מדוע יוצרים ציפייה לארוחות שף, הגשה מיוחדת והפתעות המוכנות "על המקום", ולא מקיימים. שאלתי בקבלה מדוע אין ארוחת פתיליות או עמדת בישול בבוקר, והתגובה היתה כי מדובר בארועים מיוחדים הנערכים מדי פעם. לגמרי לא מובן מהכתבות המשבחות את האוכל כי זה איננו סטנדרט האירוח במקום.

החדרים: כאן כבר העניין יותר מסובך. כל המוזמנים להתארח בחינם בכדי להשתפך מעל גבי האינטרנט על המקום התארחו בחדרים ברמה הגבוהה ("בוטיק"), ואין בנמצא תמונות של חדרי הרחצה בחדרים שאינם "בוטיק". אנחנו שידרגנו את החדר הסטנדרטי למה שמכונה "דלקס", אבל מסתבר שלא שידרגנו מספיק. החדרים היו מרווחים והמיטה נוחה, אך היה קשה להתקלח מבלי שוילון האמבטיה ידבק לגוף באופן בלתי נעים, וגם עיגול הגומי האפרפר המשמש כפקק לא ממש עורר חשק להתפנק באמבטיה. האם תמונת חדר הרחצה היתה משכנעת אותי להפרד מהסכום המשמעותי שדרשו לשדרוג לחדר בוטיק - לא בטוח, אך היתה מונעת אכזבה מדלותו של חדר הרחצה בחדרים.

בריכה: המלון מציע בחורף בריכה מקורה. ניתן להבין בחיפוש קצר כי הבריכה "רגילה" ולא לפעוטות. מה שלא נכתב הוא שנדרש לווי לילדים מתחת לגיל 9 ( גם אם הם עומדים בנוחות בגובה המטר שיש באזור הרדודים, ושוחים היטב), אסור לשחק בבריכה בכדור מתנפח, וכמעט כל הבריכה תחומה במסלולים לשחייה בלבד.

פעילויות לילדים: יש מועדון לילדים (הממוקם מעבר לכביש מהלובי. ילדים לא יכולים לחצות כביש לבד, נכון?) בו פעילות יצירה ומשחקים. פרט לכך איפשרו צפיית סרט באולם בחמישי ובשישי, והיתה הפעלה בשישי בערב.

מלבדי, (שקראתי כמעט כל מה שנכתב על המלון לאחרונה כדי להחליט על הנופש, ולכן התאכזבתי) כולם התלהבו מהמלון. אני בטוחה שאם המלון היה מציג תמונה אמיתית של השירותים הניתנים במקום, גם אני הייתי חוזרת עם רושם חיובי מאוד. במצב הנתון, כל עוד האינפורמציה (שמפורסמת בעידוד הפעיל של המלון) יוצרת מצג שווא שאינו מתממש נפגעת האמינות והערכים שהמלון מנסה לשדר.
אז כדאי שמה שמובטח גם יתקיים, או להסתפק במה שבאמת קיים, שגם הוא טוב מאוד.
 
למעלה