מלכה מלכה מלכה!!!

Tal Kemplis

New member
אז זה בדיוק הזמן להציין מה הייתה השיטה

הוא פשוט עשה את הדבר הכי ברור, פרחים, קיבל סירוב, אז חיכה לה מתחת לבית והצחיק אותה ואז הזמין אותה לסרט, יום אחרי זה שוב פרחים ועוד הרבה דברים רומנטיים בסגנון הזה עד שזה עבד והיא התאהבה בו
מה שנחשב היום כ"הטרדה" אז יש לך טעות לדעתי
וזה ממש לא האחוז שציינת כי קיבלנו על זה פירוט די משמעותי (וזה בה ממורה פימיניסטית לחלוטין!), היא אמרה לנו ככה, נגיד שיש 12 נשים שרוצות להתלונן נגדו, ההסתברות שרק ארבעה מהן אומרת דברי אמת היא 0.26489 (לצורך הדיוק).
עכשיו היא העלתה נקודה ממש די חשובה, אף אחד לא ציין את מעמדן של המתלוננות בחברה, (אין לי מושג מאיפה היא הביאה את זה חחחח), היא אמרה במילים האלה "יכול להתקיים מצב כזה שהמעמד של אחת / כמה מן המתלוננות נגדו מקוטלג כ"מעמד ביניים" או "נמוך", והיא בחרה לעשות ניצול / שימוש בעובדה שאותו האיש מרוויח 50,000 ש"ח חודש, וככה זה ישתלם לה במקרה ויהיה הסכם טיעון.
ולסיום, תנסי לנתח באופן מעמיק את הסרטון ותגיעי למסקנה שהם לא חתרו לכך, הם פשוט אמרו את מה שאני ציינתי "הכל נחשב היום להטרדה מינית".
 

black scar1

New member
תקשיב...

אני אישית לא אחת שמשחקת משחקים אוקי? אם בחור מתחיל איתי ואני לא בעניין, או שאני רוצה רק להיות ידידה שלו, והוא כל הזמן ינסה שוב להתחיל איתי, זה יכול לעצבן אותי. אבל אני מבטיחה לך ב-100% שלא אני, ולא 99% מהבחורות יגישו תלונה רק על בחור שעושה את מה שתיארת שאבא שלך עשה. אוקי? וגם אם כן, כמו שאמרתי, זה לא יחזיק כלום, כי דברים חמורים מזה בהרבה לא נחשבים "אמינים".

אתם מנסים לסובב את העניין כאילו אוי, איזה פחד עכשיו אסור לדבר עם בחורה. זה כזה דמגוגי. אני שוכח גם את הנסיבות- לא מדובר פה בנער שמתחיל עם נערה בת גילו. מדובר על איש מבוגר, נשוי עם משפחה, עם שם בתחום נחשב שמנצל את *מרותו*!!! "מחזר" אחרי נשים צעירות ממנו בהרבה שיכולות להיות הבנות שלו, ושהם בברור בעמדת נחיתות- ועוד בפחד לגבי המקום העבודה שלהם. אין פה מה להשוות אוקי? יחסי הכוחות ברורים פה.

המעמד הוא לא קשור למעמד כלכלי, אתה מבין את זה לא נכון. יש יחסי מעמדות בין נשים לגברים בחברה- אישה תמיד נחותה לגבר מבחינת כוח ואמינות (רוב הבוסים הם גברים, רוב הגברים בעמדות כוח- גברים, רוב השוטרים- גברים וכו' וכו') וזה היה תקף לסיטואציה- עמנואל במעמד יותר גבוה מאותן בחורות- כי הוא מפורסם ויש לו שם ואנשים ירוצו להגן עליו- הן אנונימיות. הן נשים, הוא גבר. הן צעירות הוא מבוגר בהרבה (והגיל משחק פה תפקיד משמעותי- ככל שאתה יותר בוגר, יש לך יותר ידע ויותר כוחות להתנגד ללחצים מהסוג שטוענים שעמנואל הפעיל). בזה הכוונה ליחסי המעמדות, לא למעמדות של כסף.

זה שמרב אמרה ש90% לא משקרות? זה סתם דבר שהיא זרקה באותו הרגע כדי להתמודד עם מה שהעלו נגדה, ולדעתי זה הרבה יותר מזה, היא פשוט פחדה שיגידו לה "איזה הגזמה" בלה בלה בלה...

ממש לא "הכל היום נחשב להטרדה מינית". וכשבנות מתלוננות זה בד"כ כזה ממש חמור. אף אחת לא תתלונן על מישהו ש"סתם" זורקת לה כל הזמן הערות. אני אומרת לך שב-95% מהמסיטואציות שהייתי בהן שהיו מיניות, כשביקשתי מהבחור להפסיק פעם ראשונה הוא לא הפסיק. זה דרש אגרסיביות עד שאני מחליטה לעזוב (כי כל עוד אני נשארת הבחור ממשיך לנסות גם אם אני אומרת לו שאני לא רוצה להתמזמז ורק לדבר). ואני ממש לא מקרה יוצא דופן, זה קורה לכ-ל בחורה. אתה פשוט לא יכול להבין את זה ממקום של גבר.
זאת החברה שלנו, זה מה שמושרש לתוך החברה שגברים לא שומעים "לא" מאישה.
ותאמין לי שאני לא אלך להתלונן על מישהו שעזב אותי רק אחרי 10 פעמים שאמרתי לו "לא", ולא אחרי הפעם הראשונה. ותאמין לי שהיו מקרים יותר גרועים מזה כמו ידיד של אמא שלי שהטריד אותי מינית ונגע בי כשהייתי בת 14. וגם על זה לא דיווחתי. אז באמת שכשאישה מגיעה להתלונן זה כבר הרבה אחרי שהגבר עבר מזמן את הגבול.

הדינימיקה שציינת מקודם של דרכי החיזור של אבא שלך, היא לא משהו שאני מתה עליו, אבל אם זה היה הבעיה המגדרית היחידה, הייתי מאושרת ולא הייתי מתלוננת על כלום. זאת לא הבעיה- מקרים כאלה הם לא הבעיה, ואישה לא תתלונן על מקרה כזה, ואף אחד לא יפרסם בעיתון או יוציא כתב אישום נגד גבר על מקרה כזה.
כשמרב ציטטה מהחוק שהטרדות מיניות יכולות להיות אמירות או סמסים, זה כמובן סמסים בעלי אופי מיני! אם תקרא את הכתבה שגלית קישרה אליה יש שם ציטוט לדוגמא:
"חבר קרוב אחד נזכר שהיה עד ראיה כשעיתונאי ותיק, בכיר ומוכר הגיע בבוקר לעבודה ובאזני אחרים אמר לאחת מהצעירות שסביבו, שכל הלילה חלם שהיא שוכבת ערומה במיטתו והוא, מאחור, מצליף בה בשוט. "קמתי בבוקר עם כאבים בכתף", צחק מולה. "
זאת הטרדה מינית אוקי. כי זה גבר שמשפיל אישה במקום העבודה, מישהי שהיא במעמד נמוך ממנו מבחינה תעסוקתית וקטנה ממנו. על זה מדובר, לא על שליחת פרחים, אוקי? לא זכור לי ששמעתי אי פעם תלונה של אישה על זה שגבר שלח לה פרחים.
 

OOOO0

New member


 

OOOO0

New member
נו, זה נשמע לך הגיוני?

לחכות לבחורה מתחת לבית אחרי שקיבלת סירוב? למרות שכמו שבלאק סקאר אמרה, אף אחת לא תגיש תלונה על זה, כי היא יודעת שלא ייצא מזה כלום ואין לה כוח להיכנס לזה. אבל כן, ברור שזו הטרדה, אני לא חושבת שהיית שמח אם מישהו שאתה לא רוצה לראות היה מחכה לך מתחת לבית עד שתתרצה ותסכים לראות אותו.

לא מבינה מה הקשר להסתברות כאן, זו לא שאלה בהסתברות, זו שאלה בהיגיון. נראה לך הגיוני ש-12 נשים שונות שלא מכירות אחת את השנייה משקרות? אם 12 נשים(ובכלל יש מאות, לא הבנתי איך הגעת ל-12 אבל אני אזרום איתך) טוענות שמישהו הטריד אותן, זה סימן שיש דברים בגו. אם זו הייתה רק אחת היית יכול להגיד שיש כאן מקרה פרטי של סגירת חשבונות, למרות שעדין לא ברור לי מה ייצא לבחורה מתלונת שווא כשרוב המוטרדים יוצאים בכלי כלום והשם של המתלוננות הוא זה שנהרס.

כן צוין המעמד של המתלוננות. ציינו בפירוש מדובר בנשים צעירות שעבדו כתחקירניות/מאפרות/עיתונאיות בתחילת דרכן וכו' ורוזן ניצל את הכוח שלו עליהן כדי להבטיח להם שאם ישכבו איתו זה יעזור להן בקריירה. הן פחדו להתלונן כי הוא היה במעמד מאוד בכיר וזה יכל לדפוק להן את הקריירה.

נשמע שאתה מדבר מבורות וניזון מקלישאות ללא יחסי מודעות למציאות וליחסי הכוחות האמיתיים בין גברים לנשים.
 

black scar1

New member
אאל"ט בכתבה הראשונה ב"הארץ"

התראיינו 12 נשים- מכאן המספר נראה לי. יכול להיות (וסביר להניח) שיש עוד שבעקבות הכתבה החליטו להיחשף, אבל אין מספר מדויק עוד ככל שאני יודעת. (שלא לדבר על זה שבפייסבוק פתאום צצות המון נשים שמספרות על החוויה שלהם, אבל צריך לקחת את זה בערבון מוגבל, זה בכל זאת פייסבוק.
 

OOOO0

New member
אה, זה מזה...

כי תא העיתונאיות כלל 40 נשים ומהרגע שהסיפור התפוצץ ב"הארץ" דובר על מספרים הרבה יותר גדולים כי יותר ויותר נשים התחילו להיחשף פתאום. זה נשמע לי הגיוני שזה יכול להגיע למאות, מדובר כאן במחזר אובססיבי, מתנהג בצורה חולנית כזו כבר שנים כמעט עם כל אישה שהוא בא איתה במגע....טוב, אבל כמובן שהמספר זה לא הנקודה כאן, פשוט לא הבנתי למה דווקא 12 כשרק תא העיתונאיות כלל 40.....
 

black scar1

New member
כן, נראה לי... למרות שעכשיו כשקראתי עוד

כתבות וראיתי שוב את התכנית על זה בתיק קשורת, כולם אומרים שרק 10 התראיינו לכתבה הראשונה ב"הארץ"... אז לא יודעת מאיפה המספר 12...
 

OOOO0

New member
א. לא חושב שהוא עשה את זה????

מאות נשים טוענות שהוא הטריד אותן מינית, אז מאות נשים משקרות?? זה נשמע לך הגיוני מה שאתה אומר?? נשמע לך הגיוני שיש שמועות 10 שנים על בנאדם בכל מקום אפשרי שהוא עובד בו, שמועות שהגיעו אפילו אליך ואליי, ואתה לא חושב שזה אמיתי? אגב, עמנואל רוזן שיקר כשאמר שלא ניתנה לו הזדמנות להגיב ולהסביר מה קרה שם, כן ניתנה לו הזדמנות להגיב והוא בחר שלא, לכן התחקיר פורסם ללא התגובה שלו. בקשר לגדי סוקניק, ולכל שאר האנשים המעורבים, הם לא יכלו לעשות כלום כל עוד המוטרדות לא רצו להתלונן, הם רק יכלו לנתק עם רוזן את הקשר ולהזהיר נשים מפניו.

ב. היא כן התייחסה לנושא, אבל היה חשוב לה להבהיר את העניין עקרונית, ולא להתייחס לגופו של עמנואל רוזן. כי האישי הוא הפוליטי, המקרה של עמנואל רוזן הוא רק מקרה אחד מתוך אלפים שקורים יום יום שעה שעה בכל בית בישראל ובכל מקום עבודה. כי אי אפשר להתייחס למקרה של רוזן במנותק מיחסי הכוחות בחברה מבלי להתייחס לזה שהטרדה מינית זו תופעה כוללת של גברים כלפי נשים ומקרה בתפיסה חברתית ושורשית, ואת זה בדיוק הגברים באולפן לא הבינו, גם כי הם גברים בעמדות כוח בעצמם וגם כי עכשיו מדובר בחבר שלהם אז חשוב להם לגונן עליו.

ג. היא לא אמרה שאסור לגברים לדבר עם נשים, אתה מעוות את מה שהיא אמרה. כן, אסור לשלוח סמסים באופן אובססיבי לנשים, זה נשמע לך מוזר? היית מוכן לקבל סמסים באופן טורדני ולא פוסק בעלי אופי מיני בוטה מהבוקר עד הלילה? מי דיבר בכלל על הודעת "ערה"??? קראת את החוק בכלל? אתה בכלל מודע לזה כמה נשים מוטרדות וכמה קשה להוכיח הטרדה מינית, עד שנשים מעדיפות שלא להתלונן כדי למנוע מעצמן את עוגמת הנפש?

ד. מעמדן של נשים לא התחזק בכלל, זה נראה ככה כי בשנים האחרונות יותר ויותר נשים לא מתביישות לספר על מה שעברו כי התפיסה בחברה הולכת ומשתנה וגם גברים מתחילים להבין שלא הכל מותר להם. אבל אין שום כוח לאישה "קטנה" מול גבר "חזק", רק תראה כמה נשים מוטרדות ומאויימות במקום העבודה שלהן, בעוד שגברים מטרידים חופשי ובכלל לא מרגישים מאויימים.
 

black scar1

New member
עוד כתבות על פרשת רוזן

אגב- גלית- קראתי את התגובות שהגבת לי- רק רציתי לומר שקראתי, פשוט אין לי ממש מה להוסיף שלא אמרתי כבר אבל קראתי ותודה שהגבת וקראת


טוב.. אני שמה פה עוד דברים שקשורים לפרשת רוזן, מי שזה לא מעניין אותו שלא יקרא:

- http://news.walla.co.il/?w=/201/2639751

האמת, אני מעריכה את גדי סוקניק, נכון, אפשר לבוא בטענות למה הוא לא אמר משהו קודם, אבל זה מצב מאוד בעייתי וכן, אני יכולה להבין אותו. תחשבו מה היה קורה לולא היו בנות עצמן שמתלוננות ורק הוא היה הולך - אז סביר להניח שלא היה יוצא מזה כלום, וזה היה שם אותו במעמד מאוד לא טוב. גם לפי מה שהוא תיאר הוא יידע את ההנהלה, והם לא עשו עם זה כלום.
זה קצת מצחיק שבאים אליו בטענות - כשלפחות עכשיו בזמן האמת הוא מתייצב ומספר- מה שהרבה כתבים אחרים שבטח יודעים דברים לא מספרים- אלא מגינים וטוענים שעושים לרוזן משפט שדה וכו' וכו'. נכון שבתיאוריה, הוא היה צריך לעשות מעשה מזמן, אבל גם ההתייצבות שלו עכשיו, בשעת האמת- ראוייה להערכה כי אני בטוחה שהרבה מהגברים שופטים אותו על זה. אני מאוד מעריכה אותו על זה שהלך להעיד עכשיו.

http://news.walla.co.il/?w=//2639856

חבל לי שהיא מקטינה כ"כ מהמקרה- שלמרות שהיא לא מפרטת מהו יש לי לא מעט ניחושים עצמם העובדה שהיא מתביישת לספר מה הוא עשה לה- כבר אומר דרשייני.. ועצוב שהיא לא מפרשת את זה כהטרדה מינית. וזה טוב שזה לא צילק אותה, אבל זה לא מוריד מחומרת המעשה. זאת אפילו תקיפה מינית אם אני לא טועה כי היה מעורב שם מגע.

http://news.walla.co.il/?w=//2639793
 

OOOO0

New member
רבה!

(אין בעד מה, תודה גם לך שקראת הכל!
)

מסכימה איתך לגבי גדי סוקניק.

לגבי המתלוננת, אני לא מתיימרת להיות מומחית בנושא, אבל אולי ככה היא בחרה להתמודד עם זה- להדחיק את המעשה ע"י הקטנה שלו ושכנוע עצמי שזה לא היה כזה נורא בסה"כ ושזה לא נחשב הטרדה/תקיפה. אני חושבת שעצם זה שהיא כן בחרה להתלונן בסופו של דבר דווקא אומר שהמקרה כן מציק לה, אחרת לא היינו שומעים עליה בכלל כי זה באמת לא היה מעניין אותה....
 
למעלה