מלכת הקצפת - עד פרק 11 - המפגש המחודש בין מריה פס לאמדאו

evglev1

Well-known member
מנהל
באופן מפתיע האימהות של המשפחות האויבות שהן למעשה כמעט כל מה שנשאר מהן, כי משפחת מתאוס רצחה את אחותה של מריה פס והבנות שלה ניצלו בנס, פביאנה ניצלה כי ויסנטי לא היה מסוגל לרצוח ילדה בת 4 ומסר אותה למנזר ומכיוון שאביו ביקש את מעיל הילדה כי חשד בהססנות שלו החתים את המעיל בדם של חיה וורג'יניה הצליחה לברוח כשאימה צעקה לה שתברח כשמשפחת מתאוס ירו. כשהסבתא ניסה לברר איפה הנינות שלה, ראש משפחת מתאוס סיפר בגאווה על רצח פביאנה והיא הזדעזעה מרצח הילדים ורצחה את אבי משפחת מתאוס ואת בתו. ויסנטי הטיח בדולסה שהבנות בחיים, וירג'יניה ברחה ועל פביאנה הוא חס ורימה את אביו ובשביל כל זה היה אם היא רצחה את אביו ואחותו, ולחשוב שאם היה מספר מה עשה באמת משפחתו היה ניצלת, אבל הוא בטח היה חוטף מכות הגונות מאביו. הסבתא ביקשה מויסנטי להגיד איפה נינתה, אך הוא היה נחוש לנקום את רצח אביו ואחותו ולרצוח אותה והיא נאלצה להרוג גם אותו ולשרוף את הבית ורק בנה של טיסיאנה היה עד לרצח משפחתו בילדותו, טראומה לכל החיים. אחרי כל מאמץ הזה גם דולסה לא שרדה ובאה רק כדי להיפרד ולספר שהילדות בחיים. נילדה, אימו של אמדאו ואימה של מריה פס החליטו שפגישה מחודשת בין מריה פס לאמדאו תחדש את שפיכות הדמים ולא תאפשר להם לשרוד ושיקרו לשניהם שבן/בת הזוג שלהם מת כשהידיעה גרמה להקמת הלידה של מריה פס. אבל לא למרות שאמדאו שנישא לפיזיוטרפיסטית שלו שהחזירה אותו ללכת כנגד כל הסיכויים, הוא הפציר באימו לחנך את הנכד להיות משכיל ולא לחפש נקמה, אבל נראה שהיא לא שונה מבעלה ושאר ילדיה וכשהנכד גדל היא הזכירה לו את רצח משפחתם וביקשה ממנו לנקום על ידי רצח מריה פס והיא חקרה וגילתה שמריה פס עשירה, מעניין אם לא חקרה את התאריכים של הלידה של מריה פס, ולא יכלה להבין שבתה של מריה פס יכולה להיות נכדתה.

מריה פס תחילת דרכה בתמיכת עורך הדין של האישה שהיא גרה איתה הצליחה להקים קונדיטוריה והתקדמה מאוד ופתחה רשת, היא גם פינקה את בתה, המזכרת היחידה מאהובה, והטעות שעשתה היה לשלוח אותה לבית ספר יוקרתי ששם ז'וזיאני חיה בצל הלעג על היותה בת של אופה ונוברישית בעוד השאר ממשפחות מכובדות וגדלה עם רגשי נחיתות ומתביישת בשורשים שלה ובחברים שהיו למריה פס בתחילת הדרך ומודל החיקוי שלה הוא וויוי גדס מבלי שהיא תחשוד שמדובר בבת דודתה שהרי היא וירג'יניה שביאטריס ואוטביו מצאו אותה ברחוב כשכמעט דרסו אותה לאחר שברחה וסיפרה שהוריה נהרגו. ביאטריס לא יכלה להביא ילדים משלה ושכנעה את בעלה לנצל את הקשרים שיש להם כדי לאמץ אותה מבלי לחפש את משפחתה. וויוי גדס הפכה לידוענית רשת, אבל היא התעקשה עוד בילדותה לשמור על השרשרת הישנה שקיבלה מסבתא רבתא שהיא המזכרת ממשפחתה. כך גם פביאנה התעקשה לשמור עליה במנזר. ויוי נתנה לז'וזיאני כמה טיפים להיות ידוענית רשת והפנתה אותה לסוכנת שלה קים וז'וזיאני הופתעה מהנחמדות של ויוי למרות היותה מפורסמת. ויוי הפכה את השרשרת מהילדות לצמיד והופיעה איתו בטלוויזיה וסיפרה על היותה מאומצת ושזו השרשרת ממשפחתה, בדרך נס פביאנה שבדיוק לחצו עליה להפוך לנזירה, אבל הרשו לה לצפות בטלוויזיה בשעות לא מקובלות במנזר והיא ראתה את הצמיד והסיפור של וויוי גדס, השוותה לשרשרת שלה והבינה שויוי גדס היא אחותה. היא החליטה שלפני שתחליט לגבי עתידה שתמצא את אחותה. אם המנזר הציעה לה לא לחשוף את עצמה ישר כדי שאחותה לא תחשוב שהיא מחפשת רק את כספה. אבל דווקא ויוי רוצה למצוא את משפחתה, והיא לא יודעת שהוריה המאמצים לא חיפשו את משפחתה כלל. אז בתמורה למפגש עם ויוי רוקי ילד מהמשפחה שפלשה לבית ומריה פס שכנעה את מרלני לא להתלונן במשטרה שגדל והפך למתאבק ביקש חסות להיאבקויות שלו ממריה פס, ולאור הבזבוזים שקים מבקשת שגם המשכורת המטורפת שלה וגם ביקשה להחליף את כל הבגדים של ז'וזיאני שלא מתאימים, ז'וזאיני לא יכולה לבקש מאימה הוצאה נוספת ורוקי כדי לנקום בז'וזיאני סיפר לויוי וקים על משפחתה ועל הבית של ז'וזיאני וגם על הרמאות שלה בעניין ההבטחה, אבל זה דווקא חיבר בין ויוי לז'וזיאני שלא ראתה שום פסול בכך שאימה התחילה למכור עוגות ברחוב והתעשרה ונזכרה שגם היא לא יודעת דבר על משפחתה ומצאו אותה ברחוב והיא התיידדה עם ז'וזאיני, אפשר לראות בכך קשר דם שמחבר. בנוסף ויוי יוצאת עם שוטר שהוא לא מהמעמד שלה, כך שנראה שלפביאנה אין מה לחשוש אם תציג את עצמה בתור אחותה, אבל נראה איך זה יתפתח.

האחות של ז'ילדה אישתו של אמדאו, היא המורה לאנגלית של מרסיו, יד ימינה של מריה פס והיועץ המשפטי והכלכלי שלה והם גם יוצאים וכך אמדאו שגם לו יש בן, כך שלז'וזיאני יש הרבה בני משפחה שהיא לא יודעת עליהם, שמע שבעלת רשת הקונדיטוריות שמה מריה, והרשת נקראת קנדיטוריה דה פס על שם הבעלים, אמדאו היה המום שהיה בטוח שדה פס הכוונה לשלום, ונדהם שלבעלים קוראים מריה דה פס. הוא נסע לרשת ועורר את קנאתה ואת כאבה של ז'ילדה שתמיד ידעה שלא היה מתחתן איתה עם ארוסתו לשעבר לא הייתה מתה והיא הרגישה רע שכשהוא שומע את שמה של ארוסתו לשעבר הוא נרגש כל כך ורוצה להיפגש איתה. אבל לבסוף היא החליטה שעדיף שייפגש עם אותה מריה דה פס כדי לוודא שהיא לא אהובתו ולהירגע. הוא הלך לעשות זאת ונדהם לראות בקונדיטוריה את עוגת הקינמון שמריה דה פס הביאה לו כשיצאו. למריה דה פס אם הבית הציע לחפש גבר ומריה דה פס הבהירה שהיא עדיין מאוהבת באביה של ז'וזיאני ולפעמים מרגישה שהוא בחיים, אם כי היא לא העלתה באמת את האפשרות הזאת. מריה דה פס באה למסעדה והיא ואמדאו המומים לראות זה את זו בחיים.

קים המליצה לז'וזיאני ללכת למכירה פומבית וגם דה פס הלכה לשם להיות עם בתה, בלי שז'וזיאני תדע, אבל הלבוש שמריה דה פס לבשה הצחיק את העשירים שהיו במכירה הפומבית וז'ואיני התביישה וברחה עם רז'יס שאצל משפחתו מריה דה פס ניסה להתחיל לעבוד, אבל מיד פוטרה כי התגלה שהיא בהריון ואימו של רג'יס פיטרה אותה בעיקר כדי לא לדאוג לזכויות המגיעות לה כמו חופשת לידה וכדומה וניצלה את בורותה של מריה דה פס כדי לפטר אותה בניגוד לחוק ורג'יס נתן לה טרמפ הביתה. אז ז'וזיאני התחמקה איתו כדי לא להיתקל באימה וכשאימה חיפשה אותה היא התנשקה איתו כדי להתחבא והם התחילו ברומן. היא בטוחה שהוא עשיר, אבל למעשה הוא חי על חשבון גיסו ומתקשה להשיג כסף לפינוקים שלו כי אימו איבדה את כל החסכונות שלה וגיסו לא מוכן לממן את חיי הנהנתנות שלו. בעוד קים אמרה לז'וזיאני שהבית שלה עלוב מדי לצילומים והיא צריכה לקנות או לשכור סטודיו, וזה בדיוק אחרי שמרסיו מחה בפני מריה דה פס על הבזבוז על הבגדים, ואמנם באה מציאה החברות עם ויוי שהציעה שישכרו סטודיו ביחד, אך האם מריה דה פס תסכים לממן את החצי שלה? ז'וזיאני בטוחה שאם לא, יש לה חבר שיממן, והוא אפילו לקח אותה למסעדה במוטל כי לא הצליח להשיג כסף למסעדה רגילה.

כבר על ההתחלה נכנסה עלילת טרנסג'נדר, למשפחה שבהתחלה פלשה לבית שליד הבית של מרלני יש 4 ילדים, אחד רוקי המתאבק, שנראה שהסיפורים על כך שרוקי וז'וזיאני שיחקו ברופאה וחולה, לא מדובר רק במשחק, והם שכבו בגיל צעיר יותר, ועכשיו רוקי חולם להפוך למתאבק מפורסם. ילד אחד משכיל והוא עובד אצל מריה. הבת כנראה עובדת בזנות למרות שלדעתה מוכרת בחנות נוחות. והבן הנוסף ראיסון קיבל מלגה ללמוד במקום אחר ונעלם. ראיסון חזר, אבל חזר בתור בריטני, שהוא עבר ניתוח לשינוי מין. לאימו קשה לקבל את זה ומריה דה פס בקושי הצליחה לשכנע אותה לקבל את בתה כפי שהיא. המשפחה מתעניינת מאוד לגבי הניתוח לשינוי מין אם חותכים את האיבר, וכששמעו שלא חתכו את האיבר היא חושבת שזה הפיך ובריטני יכולה לחזור להיות ראיסון. בריטני באמת למדה או אז עדיין למד וביקשה ממריה פס עובדה בראיית חשבון ומריה פס מינתה אותה לעוזרת של מרסיו שהיסס לקבל אותה ללא ניסיון, אך ההחלטה של מריה פס. היא ואחיה איחרו לעבודה בגלל שאימה התקשתה להבין איך יש לה מסמכים של אישה וגם מריה דה פס התעניינה בזה וגם אמרה שאם היו לה מסמכים של ראיסון והיא לא חתכה איבר איך נתנו לה מסמכים של אישה והיא טוענת שבמסמכים רושמים את איך שמרגישים.

נראה שאביה המאמץ של ויוי, אוטביו, הפך או היה תמיד רודף שמאלות, הוא נתפס מתמזמז עם המזכירה והבוס שהוא גיסו של רג'יס פיטר אותה ומחה בפני אוטביו. אוטביו גם התחיל עם המשרתת, בינתיים היא לא הבינה. אבל כשהיא שמעה לראשונה שויוי מאומצת היא חושבת על כמה קשה לאוטביו שאין לו ילדים משלו ובפרומו לפרק הבא נראה שהוא מתחיל איתה וטוען שגם היא מאוהבת בו, מהפרומו לא ברור אם מדובר ברומן, או בהטרדה מינית, אבל בכל מקרה אוטביו הוא חרמן גדול.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 12 - מריה דה פס ואמדאו לא מתאפקים ושוכבים לפני שהם מדברים

מריה דה פס חושבת שרואה רוח רפאים, בעוד נראה שאמדאו הכין את עצמו לאפשרות שאהובתו בחיים ומריה דה פס מתעלפת ואמדאו לוקח אותה לבית חולים ושם הם מבינים שהאימהות שלהם רימו אותם והעובדה שאימו אמרה לו שהיא מתה ואימה אמרה שהוא מת, לא משאירה ספק שהן היו מתואמות. הם לא מתאפקים ומבלים ביחד ושוכחים את העולם, בלי שמריה דה פס תספר לו שיש להם בת ובלי שהוא ייספר שהוא נשוי ויש לו ילד. הם לא מתאפקים ושוכבים ואז אמדאו רוצה לספר לה על עצמו, אך מריה דה פס בטוחה שהיא צריכה לדבר קודם ומספרת לו על בתם והוא מאושר לדעת שיש לו בת. אמאדאו לא יודע איך לבשר לה את הבשורה ומחפש את המילים המתאימות, בעוד הוא שם לב שמריה דה פס משלה את עצמה שהם יהיו משפחה עם בתם והוא בסוף אומר לה שהוא נשוי. היא לא מאשימה אותו ששכב איתה בלי להגיד לה, היא דווקא כועסת על עצמה שהתעלמה מהטבעת שלו ורצתה להאמין שגם הוא שמר לה אמונים גם כשחשב שהיא מתה, בעוד אצל גברים זה לא הולך ככה לדעתה. מריה דה פס רוצה לדעת אם יש לו משפחה, ילדים ומה המצב ואמדאו מבהיר לה שלא יכול להתגרש מאשתו.

ז'ילדה דואגת מהיעדרותו של אמדאו ומתחילה לחשוב או/ו להרגיש שהבלתי יאומן קרה וארוסתו לשעבר של אמדאו בחיים, סילבנה, אחותה מנסה להרגיע אותה, אך ז'ילדה מבהירה שהיא שמה לב שמשהו השתנה בזוגיות שלהם ואמנם היא עודדה את אמדאו להכין את בעלת הקונדיטוריה עם הביטחון שהוא יווכח שהיא אפילו לא דומה לאהובתו בעוד קרה בדיוק ההיפך. אגב גם עניין הנישואים של אמדאו עולה כשמריה דה פס שואלת אותו איך שמע עליה והוא צריך להסביר לה שדרך החבר של גיסתו ואם יש לו גיסה אז לו גם אישה ולכן הוא לא מוצא את המילים המתאימות.

אחיינו של אמדאו מגיע לסאן פאולו עם תמונה של מריה דה פס ואקדח ערוך ומוכן לנקמה.

רז'יס יודע את הסיסמא לכספת והוא גונב את העגילים של אימו, מוכר אותם ובכסף יוצא עם ז'וזיאני שמופתעת לראות אותו משלם במזומן. אבל כשז'וזיאני מבקשת ממנו לממן לה את הסטודיו כי היא לא מאמינה שאימה תסכים, הוא מפתיע ומגלה כנות ומספר לה שהוא רק שותף בחברה וזה לא מבטיח לא הכנסה חודשית ומשפחתו היא העשירה ולא הוא והיא לא יכולה לחלום שיממן לה סטודיו. חשבתי לרגע שהוא התאהב ולכן היה כן איתה, אך כשז'וזיאני גומלת בכנות משלה ומספרת שהיא בת של עופות עוגות ומספרת שאימה התעשרה מקונדיטוריות ועכשיו היא חסכנית ולא רוצה לבזבז ולא מאמינה בכסף שיביא האינטרנט. נראה שלרג'יס יש משהו אחר בראש והוא מבקש להכיר את אימה, ומבטיח לעזור לשכנע אותה, אבל מבקש לא לספר לה שהם יוצאים כשהוא מתרץ זאת שפער הגילאים יפריע, אך ז'וזיאני חושבת על משהו אחר שהיא יכולה לנסות.

גניבת העגילים מסתבכת ואימו של רג'יס מאשימה את המשרתת, ליריס מבהירה לאימה שאי אפשר להאשים ללא הוכחות, אך לאחר שהמשרתת הושפלה על ידי אימה, ליריס מעדיפה שהיא תעזוב עם מכתב המלצה ופיצויים מכובדים, כי לא יהיה נחמד שתישאר לאחר האשמות כבדים כל כך. גם רג'יס מנסה להפיל הכול על הזיקנה של אימו שהיא בטח שמה אותם במקום אחר ולא זוכר. אגנו, בעלה של ליריס מוחה על פיטורים ללא הצדקה וטוען שבדרך כלל זה בן המשפחה והוא חושד בבתם ומבקש שתספר את האמת אם זאת היא, אך רג'יס גם טוען שזאת בטח לא היא וההתעניינות שלו חשודה בעיני גיסו.

פביאנה מבקשת לעבוד בחברה של אגנו כדי להיות קרובה לאחותה, אך לכומר שהנזירה שלחה אותו אליו היא אומרת שרוצה לנסות את מזלה כמזכירה שם. האיש פונה לגלדיס והיא ישר מסדרת לו את הטובה, כאילו החברה באמת שלה והיא מטיחה על אגנו לקבל לעבודה את הבחורה כדי לעזור לכומר ואגנו זועם איך חמותו דורשת לסדר למישהי עבודה כטובה לכומר. ובפרומו לפרק הבא פביאנה כבר פוגשת את אחותה.

ז'וזיאני לא דואגת לחינם, הסטודיו נראה יקר גם לבן זוג של ויוי גדס, ויוי מוכנה לממן אותו למרות הכול, אך אביה המאמץ אוטביו מתעקש לממן לו ונראה לו שזה גרושים בשבילו.

אוטביו גם מאוד חרמן והוא מפתה את המשרתת כשהוא מבקש ממנה מיץ וביאטריס תופסת אותם עדיין לא בסצינה אינטימית, אבל כבר מתחילה לחשוד כי מסתבר שביאטריס יודעת כמה בעלה חרמן ויודעת שהוא בוגד בה כל הזמן, אך מבחינתה בתוך הבית זה קו אדום. מסתבר שאותה משרתת עובדת יחד עם אביה ולכן לביאטריס מפריע שאם תפטר אותה גם את אביה יעזוב. גם למשרתת מפריע שאוטביו מפתה ליד החדר של אביה, אבל היא נכנעת לו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים 13-15 - מהפכים בזוגיות בין מריה דה פס לאמדאו

אמדאו מסביר למריה דה פס שמדובר במי ששיקמה אותו לאחר הפציעה והוא לא יכול לעזוב אותה ואת בנו ואף מציע לה להיות מאהבת שלו, מריה דה פס מבהירה שלא תהיה מוכנה לחלוק אותו והלוואי והיה נשאר מת בשבילה כי זאת אכזבה קשה, אבל הם מסכמים להפגיש בינו לבין בתו. אמדאו מספר לג'ילדה שמריה דה פס בחיים והיא מבינה שבילה איתה כל הזמן ומגרשת אותו אך הוא מתעקש להישאר איתה, אבל גם מבהיר שלא יוכל להוציא את מריה דה פס מחייהם כי מסתבר שיש להם בת. מריה דה פס מפגישה בין בין ז'וזיאני לאמדאו ומספרת לבתה שאביה בחיים, אבל את ז'וזיאני רק מעניין אם הוא עשיר.

מרלני אומרת למריה דה פס שאמדאו היה בהלם כשגילה שהיא בחיים ולכן אמר את מה שאמר והוא עוד יחזור אליה וזה אכן קורה והם מאושרים להיות ביחד, מה שמקלקל את התוכנית של ז'וזיאני ורג'יס. אבל לז'ילדה יש גוש בשד וזה חשד לסרטן ובדיוק כשאמדאו בא לדבר איתה על פרידה היא משתפת אותו בחשד ומריה דה פס מחכה לאמדאו לשווא, כשהוא מסביר לה על החשד לגוש ושאולי יכרתו לה שד, מריה דה פס מבינה ומבהירה שלא הייתה מסכימה שיעזוב אותה במצב כזה. בבדיקה הרפואית החשד מתעמת ומדובר בגידול סרטני וג'ילדה צריכה לעבור כריתת שד.

ז'וזיאני שמחה שהאיחוד בין הוריה לא התאפשר ובעוד רג'יס וז'וזיאני מדברים על כסף שלא השיגו, מסתבר ששניהם חושבים על אותו דבר שרג'יס יפתה את מריה דה פס ויתחתן איתה כדי שהם ייקחו ממנה את כספה. ז'וזיאני מנסה לארגן פגישה בין רג'יס למריה פס ומסתבר שמריה פס זוכרת אותו מהיום שעבדה ופוטרה בגלל ההיריון שהוא היה נחמד אליה ותוכנית של ז'וזיאני מצליחה מעל למצופה ורג'יס בעמדה טובה כי למריה דה פס יש רושם חיובי עליו. אבל ז'וזיאני כבר סיפרה לאימה שיש לה חבר ומריה דה פס רוצה להכיר אותו ובפרומו לפרק הבא רג'יס מבקש מז'וזיאני למצוא בן זוג כדי לכסות על הקשר ביניהם.

מתמזל גם מזלה של פביאנה שהיא מתקבלת לעבוד בחברה שאביה המאמץ של ויוי שותף בא ואמנם היא לא יכולה להיות מזכירה ללא הכשרה ומתקבלת כמזכירה זמנית, היא זוכה להכיר את אחותה כבר ביום הראשון. אגנו מבקש ממנה בגדים יותר מתאימים לעבודה כי בגדיה צנועים מדי ופביאנה מבקשת מויוי המלצה על בגדים ויויו מחליטה במקום זאת לתת במתנה בגדים שהיא לא משתמשת בהם. כך פביאנה גם זוכה להכיר את הבית שויוי גרה בו וגם להכיר את בן זוגה השוטר. פביאנה חושבת שויוי קיבלה כל מה שאין לה וזה רק עניין של מזל, כל זה יכול היה להיות שלה. ויוי ופביאנה מתקרבות מאוד בחברה וויוי לוקחת את פביאנה למספרה לשנות הופעה ואז הן מדברות על זיכרונות הילדות שויוי מאומצת ופביאנה גדלה במנזר וויוי זוכרת במעורפל חוף ים, יריות ואת אימה האמיתית כשגם פביאנה אומרת שלא זוכרת את הוריה. ויוי מבקשת מאביה ואגנו שפביאנה תעבוד איתם וכולם אוהבים את הרעיון.

אביה של ויוי ממשיך לפתות את המשרתת אדלני וויוי כמעט תופסת אותם, הם מצליחים להתחמק, אך ויוי שמעה את אביה אומר שהוא מאוהב בה. ויוי מסתבר יודעת שאביה לא נאמן לאימה, אך מבקשת שיכבד אותה לפחות בתוך הבית. בעוד ויוי מנסה לסדר שמשפחתה תממן לימודים לאדלני בתור הבת של הנהג שלהם במקום שתעבוד בביתם ותהיה בקרבת אביה. אוטביו קובע איתה מלון שבו ייפגשו כי בביתם בתו חושדת. אדלני מרמחמת על אוטביו שאין לו ילדים ביולוגיים כי ביאטריס לא יכלה להביא ילדים, לאוטביו מספיק את ויוי, אך אדליני חיה בחלום קסום להביא לו ילד משלה. מסתבר שאדלני גם מכירה את סברינה, הבת של המשפחה המקורבת למריה דה פס שפלשו לבית בהתחלה וסברינה אכן עובדת בזנות ומספרת למשפחתה שהיא עובדת בחנות נוחות בתחנת דלק. אדלני מספרת שהתאהבה במישהו וסברינה מבינה שמדובר בגבר נשוי ומבינה שמדובר בבוס שלה ומבהירה שהוא לא יתגרש למענה והיא תפסיד. אך כשאדלני מספרת לה שאין לו ילדים משלו ורק בת מאומצת, סברינה אומרת שתוכל לכבוש אותו אם תביא לו ילד משלו, והוא ייתן לה הכול, גם אם לא יתגרש. אדלני שואלת מה לעשות עם זה שהוא משתמש בקונדוס וסברינה אומרת לה לחתוך אותו כשהוא לא רואה וזה אכן מה שרואים שהיא תעשה בפרומו לפרק הבא.

אוטביו לא שלם עם הזוגיות של ויוי עם חוקר משטרה שאינו עשיר, אך כשהוא מבין שויוי נחושה להתחתן איתו הוא מציע לו עבודה בחברה, אך אוטביו מסרב לחיות על חשבון חמו ומסרב גם לדירה שהוא שאוטביו רוצה להעניק להם במתנה. הוא מבהיר לויוי שהיא תצטרך לוותר על כמה דברים כדי להיות בקשר איתו והיא מסכימה לא לכפות עליו שום דבר ולהתפשר בשביל הזוגיות.

ז'וזיאני סוף סוף מדברת עם מריה פס על הסטודיו שזה נראה לה עלויות מטורפות, אך הבן של המשפחה שעובד עם מריה פס מאמין ברעיון של ידוענית רשת ומכין לה אתר אינטרנט ומריה דה פס רוצה להזיל את מחיר הסטודיו ושולחת את מרסיו להתמקח עם קים וקים מנסה לפתות אותו.

האחיין של אמדאו מגיע למאפיית דה פס ומספר לנילדה שמצא אותה, נילדה מבקשת ממנו לרצוח אותה כי היא אשמה באסון של משפחתם, אך הוא מתעקש שהוא רוצה לרצוח אותה כשהיא מתחננת על חייה ולעשות זאת כשהוא צוחק. הוא מתקרב לג'ניפר העובדת ומבקש ממנו שתעזור לו לבקש מהבוסית שלה עבודה בחברה, ונראה בפרומו לפרק הבא שהוא יתקבל לעבוד אצל מריה דה פס.

אימה של מריה דה פס בחיים ומריה דה פס מוחה בפניה על השקר שאמדאו מת והתיאום עם אימו של אמדאו, אך אימה מתעקשת שהצילה אותם באותם זמנים ועכשיו אפשר להשלים את הזמן האבוד, אך אז מריה דה פס זועמת כי זה כשאמדאו אמר שהוא נשוי ולא ייפרד מאישתו ובאה אל אימה בטענות רבות על השקר שהרס את חייה.
 

elall

Member
מנהל
לא ברור לי למה עכשיו מנסים להוציא את קמילו (חתן של ויוי) עני. בצפיה ראשונה לא ממש ציפיתי בחלק הראשון של הטלנובלה, ככה שלא זכור לי עניין הזה, אבל אני די בטוחה שכבר במכירה פומבית נאמר משהו שהמשפחה שלו עשירה וזה הוא שפשוט בחר לעצמו עבודה לא משתלמת. חוץ מזה אומרים שויוי הכירה אותו בבית הספר, סביר להניח שויוי למדה בבית ספר של עשירים, וגם הוא.
ואגב, בית ספר של עשירים, כאן מריה עשתה טעות. אני בטוחה שז'וזיאני התלוננה לה עוד כאשר למדה בבית הספר, אז למה מריה לא עשתה עם זה כלום? איך יתכן שמריה לא שמה לב שילדה שלה מוחרמת חברתית? באמת היה עדיף לה לשלוח אותה לבית ספר ממוצע ואם ממש בא לה שילדה שלה תקבל השכלה טובה, אז הייתה לוקחת לה מורים פרטיים. ואחרי כל ההשקעה בלימודים, למה היא לא דוחפת אותה עכשיו ללמוד באוניברסיטה?
מריה גם בעצמה לא השקיעה. הסיפור הזה של מישהי עניה שהתעשרה במהלך שנים זה משהו שחוזר על עצמו לא מעט בטלנובלות, אבל איכשהו תמיד יש גם התפתחות תרבותית, אישית, לא רק כלכלית. לא ברור למה מריה לא לוקחת סטייליסטית? מרחיבה אופקים? ז'וזיאני מגעילה, אין ספק, אבל במכירה פומבית קצת הזדהתי עם ז'זיאני. התנהגות של מריה הייתה ממש מביכה, כאילו רק אתמול יצאה מהכפר שלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא ברור לי למה עכשיו מנסים להוציא את קמילו (חתן של ויוי) עני. בצפיה ראשונה לא ממש ציפיתי בחלק הראשון של הטלנובלה, ככה שלא זכור לי עניין הזה, אבל אני די בטוחה שכבר במכירה פומבית נאמר משהו שהמשפחה שלו עשירה וזה הוא שפשוט בחר לעצמו עבודה לא משתלמת. חוץ מזה אומרים שויוי הכירה אותו בבית הספר, סביר להניח שויוי למדה בבית ספר של עשירים, וגם הוא.
ואגב, בית ספר של עשירים, כאן מריה עשתה טעות. אני בטוחה שז'וזיאני התלוננה לה עוד כאשר למדה בבית הספר, אז למה מריה לא עשתה עם זה כלום? איך יתכן שמריה לא שמה לב שילדה שלה מוחרמת חברתית? באמת היה עדיף לה לשלוח אותה לבית ספר ממוצע ואם ממש בא לה שילדה שלה תקבל השכלה טובה, אז הייתה לוקחת לה מורים פרטיים. ואחרי כל ההשקעה בלימודים, למה היא לא דוחפת אותה עכשיו ללמוד באוניברסיטה?
מריה גם בעצמה לא השקיעה. הסיפור הזה של מישהי עניה שהתעשרה במהלך שנים זה משהו שחוזר על עצמו לא מעט בטלנובלות, אבל איכשהו תמיד יש גם התפתחות תרבותית, אישית, לא רק כלכלית. לא ברור למה מריה לא לוקחת סטייליסטית? מרחיבה אופקים? ז'וזיאני מגעילה, אין ספק, אבל במכירה פומבית קצת הזדהתי עם ז'זיאני. התנהגות של מריה הייתה ממש מביכה, כאילו רק אתמול יצאה מהכפר שלה.
לא נראה שבגרסה הבינלאומית הייתה התייחסות לחבר של ויוי, דווקא קים אמרה לז'וזיאני שהיא לא רוצה שיהיה לה חבר עני, כי מספיק לה את הלקוחה שלה ויוי שיש לה בן זוג עני.

מריה בהחלט עשתה טעות עם הבית ספר לעשירים, אבל לא בטוח שז'וזיאני סיפרה לה כמה סבלה שום, כי מריה דה פס הייתה המומה כאילו שמעה את זה בפעם הראשונה.

והתפתחות תרבותית היא כשהעושר הפתאומי מלווה בירושה ובני משפחה עשירים, מריה דה פס הקימה עסק, כך שהגיוני שהיא התפתחה רק כלכלית ולכן גם בעיני החברה הגבוהה היא לא נחשבת לאליטה לא רק בגלל הסגנון, אלא גם בגלל מקור העושר. כשדמויות זכו לירושה הם בדרך כלל זכו גם לקרובי משפחה שקידמו אותם. מריה דה פס התקדמה רק מבחינה כספית. ונראה שלא היה לה מושג כמה מגוכך היא נראתה במכירה הפומבית היא הייתה בטוחה שנראתה מעולה, לכן היא גם לא לוקחת סטיליסטית כי היא לא רואה איך הנוברישיות בולטת אצלה בכל סממן חיצוני.

אפשר להבין את ז'וזיאני כשאימה הופכת לבדיחה, אבל הגועל שלה הוא לא רק במכירה הפומבית, כמו שכתבת הבית ספר היוקרתי הרס אותה, היא גדלה עם רגשי נחיתות ולכן מתביישת בכל מה שאימה מייצגת ולכן הדבר הטוב היחיד שהיא רואה באימה זה את כספה.

אבל חשבתי שבברזילאיות אין את עניין קשר הדם המחבר והנה כאן ויוי התיידדה מיד גם עם ז'וזיאני וגם עם פביאנה.
 
למעלה