מלכת הקצפת עד פרק 22 - הסבא מקבל משימה לרצוח את נכדתו בלי לדעת

evglev1

Well-known member
מנהל
אדליני המשרתת של משפחתה המאמצת של ויוי התלהבה מהרעיון להעניק ילד לאוטביו שהוא דם מדמו ובעצם סברינה חוררה לו את הקונדומים, אבל להפתעה כשהיא הייתה בהיריון, אוטביו דרש שתעשה הפלה כי הוא לא מוכן שיוולד לו ילד כל עוד ויוי לא נשואה ורחוקה מהם ואף הציע לה לממן לה בית ושלא תעבוד בשבילם אבל הבהיר שמאוד יכעס אם תשמור על הילד. מסתבר שבברזיל עדיין אין הפלות חוקיות ואדליני ניגשה להפלה מחתרתית ומשהו השתבש והיא איבדה דם רב ונזרקה לרחוב, אבל מצאו אותה והיא טופלה בבית חולים, אבל היה מאוחר מדי והיא מתה, אך לפני מותה היא הספיקה לספר לאביה שהוא הנהג של אוטביו שאוטביו הוא אבי הילד. קוסמי חושב על נקמה ולשם כך הוא מסתיר מהמשפחה שהוא יודע מי אבי הילד וטוען שאין לו מושג, הוא מעמיד פנים שלא רואה בהם קשורים, דווקא ויוי חושדת באביה ואף לרגע כשאדליני הרגישה לא טוב אולי חשדה בהיריון, אבל לא הצליחה לדובב אותה ומרגישה אשמה, אך אוטביו משקר לבתו בפרצוף וטוען שאין לו כל קשר למה שקרה לאדלני. קוסמי מצלם תמונה של ויוי עם קים וז'וזיאני ובא דווקא למשפחת רמירס לבקש נקמה, ולרוע המזל הוא רוצה עין תחת עין שן תחת שן, כלומר לא את אוטביו הוא רוצה לרצוח אלא את ויוי כדי לגרום לאוטביו את אותו הכאב. ובלי לדעת מי שמקבל את ההזמנה הוא לא אחר מאביה של מריה דה פס שהוא גם סבא של ויוי. דווקא אימה של מריה דה פס למדה לקח מכל מה שעבר עליהם ולא אוהבת את העסק של הרוצחים השכירים, אבל מסתבר שלא רק ראל הנכד של מתאוס מוכן לרצוח אלא גם שקולצ'קו הילד שהתחבא עם מריה דה פס בכנסייה כשמשפחת רמירס ניסתה לרצוח אותה לאחר הירי באמדאו והוא הפך לרוצח השכיר של המשפחה ומקבל את ההזמנה של קוסמי.

פביאנה מפתיעה ולא לטובה, החבר של ויוי מתנגד שתדגמן עם בגדי ים כמעט עירומה וזה הפך גורם לו להיראות נלעג במשטרה וכמו קים, גם פביאנה עודדה את את ויוי לא לתת לחבר שלה לנהל את חייה ולעמוד על שלה. אבל דווקא לאחר שהחבר רב עם ויויו וויוי הציעה פסק זמן לאחר שאף אחד לא היה מוכן לוותר, פביאנה דיברה איתו וטענה שניסתה להניא את ויוי מלהצטלם כך ואמנם התוצאה הייתה שויוי והחבר שלה השלימו ואף התארסו, אבל עדיין זה שהיא אמרה להם דברים שונים מעורר חשדות, במיוחד לאור העובדה שכשפביאנה ביקרה בפעם הראשונה בבית של ויוי היא אמרה שכל זה היה יכול להיות שלה, גם העושר וגם החבר. מצד שני היא מזמינה את אגנו הבוס לשעבר שלה לפיצה והופכת לאשת סודו כשהוא שופך את הלב בפניה שלא מאוהב באשתו ולולא בתם סביר להניח שהיה עוזב אותה. ומצד שלישי לאחר האכזבה מז'וזיאני רוקי ופביאנה נפגשו והוא לקח אותה למוטל והם מיד שכבו ואמנם היא הייתה בתולה, אבל עדיין מפתיע שהסכימה כל כך בקלות וגם העובדה שמה שקורה עם אגנו יכול להיחשב כפלירטוט לכל דבר.

ז'וזיאני מתכננת עם רג'יס עוקץ על אימה שהוא יתחתן עם אימה והם יוציאו ממנה את כספה וימשיכו לבגוד בה. לכן כשרג'יס מפסיד הכול בהימורים ואימו תופסת אותו על חם כשהוא מנסה לקחת את כספם מהכספת הוא מבקש את את עזרת ז'וזיאני, וז'וזיאני לא רק עוזרת לו לגנוב את הפסל שמריה דה פס קנתה בטעות במכירה פומבית, אלא גם טומנת מלכודת לרוקי שהיא השתמשה בו כחבר לכיסוי כדי להסתיר את הרומן מרג'יס שידבר עם אימה על חסות להיאבקות שלה וכך יהיה החשוד העיקרי בגניבת הפסל. מריה דה פס עמדה להסכים לחסות אבל היא בטוחה שרוקי גנב את הפסל, אמנם המשרתת אלן מבהירה שגם לרג'יס היה תיק גדול וגם הוא חשוד, אבל מריה דה פס בולעת את החיים של רג'יס ברשתות חברתיות ומאמינה שהוא באמת עשיר ולא צריך לגנוב והחשדות נראים לה מגוכחים. רוקי נפגע מהחשד של מריה דה פס וגם אביו מנסה לדרוש ממריה דה פס שותפות למפעל על היום הראשון שהוא עבד איתה ברחוב ואומר שהיא הגנבת ולא רוקי. מריה דה פס רבה עם המשפחה, אבל נחושה להמשיך את יחסי העבודה עם בריטני ועם האח הנוסף וגם רוצה להשלים עם המשפחה אך סומכת גם על המשרתים שלה וגם על רג'יס ובוודאי על ז'וזיאני ולא מעלה על דעתה שהגנב הוא מישהו אחר. רוקי לעומת זאת מבין שז'וזיאני טמנה לו מלכודת ומסרב להמשיך להיות החבר שלה לכאורה וגם מריה דה פס מתנגדת לקשר ביניהם, אך רוקי מבין שמריה דה פס לא תאמין לו. למרלני נראה חשוד הגישה של ז'וזיאני שפתאום היא כל כך מתחשבת באימה שנפרדת מהחבר שלה בשבילה.

וזה לא העוקץ הראשון של ז'וזיאני, אמדאו לוקח הלוואה בשביל הניתוח של הסרת השד לאשתו וז'וזיאני מציעה שאימה תיתן הלוואה אך אמדאו לא מעוניין, אבל ז'וזיאני משקרת לאימה שהיא רוצה לאשתו של אביה עם הניתוח ומוציאה ממנה סכום עצום שלמעשה הולך לסטודיו שהיא כבר עמדה לאבד כי ויוי איבדה את הסבלנות לחכות לחלקה של ז'וזיאני ולאימה היא ז'וזיאני משקרת שויוי החליטה לממן את הסטודיו כולו ואחר כך ז'וזיאני תחזיר לה כשתתפרסם. ויוי גם חשפה צד שלילי כשזעמה שהלוק של ז'וזיאני דומה לשלה ומחתה בפני קים, אך גם ז'וזיאני לא מעוניינת להיות ויוי 2 והלוק השתנה. עם זאת לז'וזיאני יש בעיה להשיג עוקבים ומסתבר שבהתחלה אנשים משלמים לעוקבים בשכר ומריה דה פס ומרסיו ממש לא אוהבים את הרעיון.

נילדה לוחצת על ראל לחסל את מריה דה פס כדי לנקום את נקמת משפחת מתאוס ובדיוק מתרחש שוד שאולי רג'יס מזמין כדי להיראות כגיבור ואולי צירוף מקרים. אבל ראל מנצל את השוד כדי לנסות לרצוח את מריה דה פס ורג'יס מזיז אותה מהכדור ברגע האחרון. הירייה השנייה חשודה שלא הייתה מצד השודדים וגם עובד אחד חושד בראל, אך מריה דה פס לא מוכנה לפטר אותו בגלל חשדות שלו שמבוססים על תחושות. בכל מקרה הוא מטיח בראל שהוא היחיד שלא היה בקנדיטוריה בזמן השוד וזורק רמז על הירייה השנייה.

קים מצליחה לפתות את מרסיו השיכור ובאופן מפתיע מחליטה שיש ביניהם קשר מחייב ודורשת ממנה להיות איתה, למרות הרצון של מרסיו להיות עם סילביה, קים בטוחה שהרגש הדדי ומרסיו פשוט מפחד וכמעט חושפת את הבגידה של מרסיו בניתוח הסרת השד של ז'ילדה, אחותה של סילביה, אבל מרסיו נועל אותה. אבל לאחר מכן קים מצלמת אותו אוכל איתה פיצה ומעלה ברשת חברתית וגם דואגת שסילביה תקבל תמונה שלו עם אישה אחרת, וסילביה זועמת ולועגת על ההסברים של מרסיו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 23 - פביאנה חושפת את היותה אחותה של ויוי

ויוי מודדת בגדים פרובקטיביים וקמילו מעלה שאפילו פביאנה העוזרת שלה מבינה שזה לא בסדר וויוי מבהירה שלה היא אמרה דברים הפוכים, היא לא מוכנה לעבור על עוזרת צבועה ומוחה בפני פביאנה על כך, פביאנה טוענת שקמילו לא הבין נכון, אבל ויוי מפטרת אותה. פביאנה לא מוכנה לכך ושמה על עצמה את התליון כשהיא עוזבת וויוי בהתחלה חושבת שזה המדליון שלה ואז פביאנה חושפת שזאת המזכרת היחידה ממשפחתה וויוי חושפת את שלה וויוי מבינה שהן אחיות ופביאנה מעמידה פנים שגם היא גילתה זאת רק עכשיו.

קוסמי מספר את כל הסיפור ושיקולצ'ו חושב שהדבר הנכון הוא לרצוח את אוטביו, אבל אדמיר, אביה של מריה דה פס מגבה את קוסמי שאובדן בת יכאב לו יותר ועל שיקולצ'ו מטולת המשימה ומבהירים לקוסמה ששיקולצ'ו ימות בעצמו אם ייכשל וזאת הערבות הטובה ביותר. הם בכל זאת צריכים זמן. אימה של מריה פס לא אוהבת את כל זה ואז עולה עניין בני מתאוס שעדיין בחיים. אוולינה מנסה להרגיע את בעלה ואז אדמיר נזכר באימו שרצחה בעצמה את כל משפחת מתאוס ומרוב זה מקבל התקף לב, אוולינה מזעיקה את הרופא, אך מאוחר מדי ואדמיר מת. המשפחה מעלה את זה שהעובדה שראל ואמדאו בחיים ומריה דה פס עלולה להיות בסכנה ואוולינה ושיקולצ'ו מחליטים להגיע לסאן פאולו אל מריה פס ובינתיים דוחים את המשימה של קוסמי, אוולינה מודיעה למריה דה פס ההמומה שאביה מת ושהיא מגיעה אליה.

רג'יס מספר לז'וזיאני שמריה דה פס פגעה בגאווה שלו שהיא עדיין מאוהבת באמדאו, אך הם לא מתכוונים לוותר. ז'וזיאני מחליטה להפיץ שקרים בין אמדאו למריה דה פס ומתקרבת לז'ילדה לאחר הניתוח ואומרת לאמדאו שמריה דה פס מתחילה לצאת עם הגבר שהוא פגש ומנסה לטעון בפני מריה דה פס שגם לולא הסרטן אמדאו היה נשאר עם אשתו כי הוא מאוד מאוהב בה.

ביאטריס מבינה שהילד של אדלני היה של בעלה ורוצה להעתמת איתו ואם חשדה יתעמת להתגרש, אך אימה מזהירה אותה מחיי עוני ללא בעלה ומבקשת לא להתעמת איתו ולהמשיך להיות אישה כנועה. היא גם מתעמתת עם אוטביו ומטיחה בו שאין לה ספק שהילד של אדלני היה של אשתו, אך היא לא רוצה שבתה תאבד את ההון המשפחתי ותחיה מקצבה וגם יודעת שבתה מאוהבת בו ומכינה אותו לשאלות שתשאל אותו ביאטריס שיהיה ערוך ומוכן עם שקרים מתאימים.

מרסיו בא להביא עוגה לז'ילדה ואף אחד לא מאמין לו שקים המכשפה כופה את עצמה עליו, אבל אמדאו מאמין שהוא באמת מאוהב בסילביה ומבטיח לדבר עם סילביה שתסלח לו. גם מרסיו מכחיש את העובדה שבגד בסילביה וטוען שמשוגעת התנפלה עליו, ואמנם אם הפיצה זאת האמת, אבל הוא כן שכב עם קים.

מריה דה פס רוצה להשלים עם המשפחה של רוקי והם רוצים להשלים איתה, אך אביו של רוקי מתעקש שרוקי צריך להשלים איתה וזה תלוי רק בו, מריה דה פס עדיין מתעקשת שרוקי יתנצל בפניה על הפסל שגנב. בינתיים רוקי מוחה בפני פביאנה על שקיבלה טרמפ מאגנו ולא התקשרה אליו כפי שסיכמו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 24 - קמילו ואגנו חושדים בפביאנה

לאחר שויוי מגלה שפביאנה אחותה היא חוגגת את האיחוד וחושפת בפני משפחתה, כבר לא אכפת לה ממה שקרה עם קמילו, אבל לאחר החגיגה קמילו מזהיר שהסיפור חשוד שהיא לא ראתה קודם את המדליון ומציע לעשות בדיקת ד.נ.א ואם פביאנה תסרב זה יוכיח שמדובר בשקר, ויוי מבינה שפביאנה תסכים והוא יצא נבוך וזה אכן קורה ופביאנה מטיחה בקמילו שהוא הפסיד שחשב שהיא לא אחותה של ויוי, אבל קמילו מטיח בה את החשדנות שלו לאור העובדה שאמרה דברים שונים לו ולויוי ונראה שהיא רוצה להפריד ביניהם כי היא רואה בו מכשול לקשר עם אחותה ומבהיר לה שלא תצליח בכך. אגנו תופס את אשתו בוגדת בו עם עובד המאפיה אך הם לא רואים שהוא ראה. אז אגנו מנסה לברר אם הכומר המליץ לה על העבודה או שהיא ביקשה את העבודה זאת ומגלה שהכומר הופתע שהיא חיפשה חברה מסוימת. הוא מטיח בפביאנה שידעה כל הזמן שהיא שאחותה של ויוי ובאה לבדוק את השטח, הוא מבטיח לא לספר לאוטביו ולויוי, אבל אומר שהוא זקוק לאדם מתוחכם כמוהה, הוא מספר שתפס את אשתו בוגדת בו ורוצה להתגרש בלי לתת לאשתו את חלקה ומבקש שתעזור לו בזה ומבהיר שתרוויח בכך הרבה כסף כי מאוטביו לא תוכל להוציא הרבה.

פביאנה אכן שאפתנית מאוד, נראה שהיא רוצה כל מה שיש לאחותה וויוי אכן רוצה לסדר חדר לאחותה אחרי שמילאו את כל הבית בארונות בגדים היא מוכנה לסדר שהיא חדר לפביאנה על חשבון ארונות הבגדים שלה, אבל ביאטריס מציעה שבינתיים תישאר בחדר שלה ופביאנה אומרת שזה לא מפריע לה ומשחקת גם את הצנועה וגם את המופתעת מהיותה אחותה של ויוי. אבל סך הכול היא מאוד לא מרוצה מהחדר העלוב שזכתה לו, אבל אומרת שכבר נכנסה למשפחה ולא תעצור ותנסה להרוויח, עוד לפני שהיא פוגשת את אגנו. קים רוצה לפרסם את היותה של פביאנה אחותה של ויוי, אך ויוי לא רוצה לחשוף את זה לתקשורת, פביאנה מוכנה לעשות זאת במקומה, אך ויוי לא מעוניינת. אגנו שומע מאוטביו על על בדיקת הד.נ.א והעובדה שפביאנה אחותה של ויוי ומתחיל לחשוד בגלל זה, גם לאוטביו ולגלדיס צירוף המקרים נראה מוזר, למרות שגלדיס טוענת שמדובר בנס, אך גם עוקצת את פביאנה שמצאה את אחותה והיא עשירה. אגנו טוען שזכה לעוד בת ואוטביו מבהיר שהם אימצו רק את ויוי וזה שהיא אחותה לא הופכת אותה לבתם ולכן אגנו מוכן בשיחה עם פביאנה ואומר שאוטביו לא רואה בת והיא לא תוציא ממנו הרבה.

רג'יס מנצל את זה שמריה דה פס איבדה את אביה ומתקרב אליה עם הסיפור שגם לו היה כואב לאבד את אביו, הם כמעט מתנשקים, אבל מריה דה פס נרתעת והוא מתנצל וז'וזיאני שמחה על ההצלחות של רג'יס להתקרב למריה דה פס. עם זאת היא רוצה שרג'יס כבר יתחתן עם אימה והם יוכלו להוציא ממנה את כספה וכשרג'יס חושף שלא זייף שום דבר ובאמת התרגש בשיחות עם אימה, ז'וזיאני מתחילה לקנא. ז'וזיאני גם לא אוהבת את זה שסבתה אוולינה תבוא לגור איתם וגם שומעת שסבתא שלה לא מומחית לבישול אלא ליריות וטוענת שלא ממש מכירה את סבתה וממש לא אוהבת את זה שסבתא מהכפר תבוא לגור איתם.

שיקולצ'ו חושב שצריך להרוג את האשם האמיתי את אוטביו ולא את בתו, אבל אביו שכנראה לאחר מותו של אדמיר הפך לבוס של העסק אומר שהלקוח הוא שקובע את מי לרצוח. סברינה מחליטה לבקר את אדיליני ושומעת מאוטביו שהוא הבוס שלה ושהיא כבר לא עובדת איתם ולצערם היא מתה. סברינה המומה ומבקשת לדבר עם קוסמי בתור חברה של בתו. קוסמי טוען שלא מכיר אותה וגם מבין את לבוש הזונה שלה ושואל אם ידעה שבתו בהיריון. סברינה לא משקרת ומודה שכן ואף מודה שעזרה לה למצוא חברה שתעזור וקוסמי מבין שסברינה מצאה לה את האישה שתעשה הפלה מחתרתית ומגרש אותה בטענה שלא הכיר אותה ופתאום מסתבר שידעה על ההיריון של בתו וחיפשה עזרה אצל חברה בשבילה ומגרש אותה אותה ולא רוצה לראות אותה. הוא אומר לעצמו שהיה צריך להזמין גם את הרצח שלה, אבל אוטביו הוא זה שצריך לסבול ובו הוא מתמקד.

מריה דה פס ורוקי משלימים, מריה דה פס עדיין מתעקשת שרוקי גנב את הפסל והוא מבהיר לה שלא ומריה דה פס לא מעלה על דעתה שמישהו אחר היה מסוגל לעשות זאת, אבל הם מחליטים לסגור את הנושא ומשלימים ומריה דה פס משלימה גם עם משפחתו של רוקי כשאביו מוודא שהכול מאחוריהם. רוקי מנצל את ההזדמנות שוב לדבר על החסות, אך מריה דה פס מבהירה שזה לא הזמן לכך, אבל מוכנה לשקול זאת בהמשך.

עובד הקנדיטוריה עושה ספורט עם בריטני לאחר שמריה דה פס הטילה עליה לטעום את העוגות כבקרת איכות והיא לא רוצה להשמין. הוא יושבים לאכול במסעדה ובריטני נחנקת וצריכה לשירותים ואישה מונעת ממנה להיכנס וטוענת שלא חשבה להיכנס לשירותי הנשים והיא ובתה מטיחות בה שהם מזהות שהיא טרנסג'נדר, שהיא יכולה לרמות אחרים אך הן ראו נשים כמוהה. בריטני מנסה להיכנס לשירותים והן מאיימות לקרוא לאבטחה, מישהו, כנראה המנקה מתערב והן אומרות שהיא טרנסג'נדר ומנסה להיכנס לשירותי הנשים, המנקה אומר שהרי היא לא יכולה להיכנס לשירותי גברים, בריטני מוותרת ואומרת לעובד המאפיה שהיא לא מסוגלת לאכול ומאלצת אותו לצאת מהמסעדה בלי לאכול והוא לא מבין מדוע יצאו מהמסעדה ובריטני טוענת שהרגישה רע ולא מספרת לו שהיא טרנסג'נדר ומה שעבר עליה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 25 - שיקליצ'י מציל את מריה דה פס

אימה של מריה דה פס ושיקלצ'י מגיעים לסאן פאולו וז'וזיאני לא אוהבת את זה שהם הולכים לגור איתם, ומריה דה פס מוחה בפניה על היחס השלילי לבני משפחתה וזלזול בהם. הם הולכים גם להכיר את הקונדיטוריה ובדיוק אז נילדה לוחצת על נכדה שהוא חייב למהר לחסל את מריה דה פס, מריה דה פס תמיד מוקפת אנשים וראל לא רוצה להיעצר ונילדה מזכירה לו שיש לו דוד עורך דין וגם מתקשרת בציניות לאמדאו שאולי אחיינו יזדקק לו. שיקלצ'י מגלה שראל עובד בקונדיטוריה וחושד שמוזר שיהיו שני אנשים עם אותו שם שהוא לא נפוץ ובדיוק ראל יורה במריה דה פס אך שיקלצ'י גובר עליו והוא מוסגר למשטרה. מריה דה פס המומה מכפיות הטובה ושיקלצ'י מבהיר לה שמדובר בנכד של מתאוס ובגלל זה אביה לפני מותו דיבר על הנכד שנעלם ועשוי לחפש את מריה דה פס, מריה דה פס המומה שמשפחת מתאוס עדיין רוצה לרצוח אותה.

כולם מעידים במשטרה נגד ראל שמריה דה פס מודה שבכל עסק מרסיו והיא לא ביררה שמות משפחה, ז'וזיאני טוענת שכואבת את זה ששני צידי משפחתה נלחמים. ראל מבקש את עזרתו של אמדאו ומריה דה פס המומה לראות אותו ועוד יותר מהעובדה שבא להגן על אחיינו ושואלת אם ידע שהוא ירה בה, אמדאו מבהיר שלא ידע אפילו שאחיינו נמצא בסאן פאולו ורק אתמול אימו התקשרה אליו בנושא. שיקלצ'י זועם על אמדאו וקמילו מבהיר להם שהם בתחנת משטרה ועלולים להיעצר על איומי רצח. אמדאו מוכן להוציא את אחיינו מהכלא בתנאי שיבטיח שלא ימשיך בתוכניותיו, אך הוא טוען שהבטיח לסבתא ואמדאו מבטיח לדבר עם אימו ולבקש שתשחרר אותו מההתחייבות וראל מבטיח לעשות מה שהסבתא שלו תחליט. ז'וזיאני מחליטה לנצל את המצב כדי להפריד סופית בין הוריה ומבטיחה זאת לרג'יס היא אומרת לאימה שאמדאו שיקר כשטען שלא ידע שאחיינו בסאן פאולו, כי ראתה אותו נפגש איתו ומריה דה פס מאמינה לה וטוענת שאמדאו לא יפסיק להיות בן מתאוס.

סילביה לא מוכנה לסלוח למרסיו ומרסיו מבטיח להשיג הוכחה. הוא מבקר את קים ומדרבן לספר איך רימתה אותו שלא זוכרת את כתובתה כדי שייקח אותה לביתו ואיך צילמה במיוחד את אכילת הפיצה כדי לפגוע בסילביה. הוא מקליט את הכול ונותן לסילביה לשמוע, סילביה מטיחה בו שמקודם היא הצליחה איתו ודורשת ממנו להיות כן איתה ולספר לו אם אישה תרדוף אחריו, והוא מבטיח. ז'ילדה המומה לשמוע שחמותה שלחה את נכדה לרצוח את מריה דה פס ובן דודה של מריה דה פס הציל אותה וחוששת שהמלחמה תתחדש ושיקלצ'י ינסה לרצוח את אמדאו.

פביאנה מספרת לרוקי שהיא אחותה של ויוי והוא מתלהב מהאפשרות להשיג חסות מויוי או מאגנו. היא מתוודה לפניו שבאה בידיעה שויוי אחותה ומבקשת לשמור זאת בסוד. רוקי אוהב את האסטרטגיה שלה שהיא קודם ביררה אם אחותה תקבל אותה לפני שחשפה את הסוד. פביאנה מבקשת מרוקי לנהל מעקב אחרי אגנו, כי אגנו הבין שהיא באה בידיעה שהיא אחותה של ויוי והוא רוצה להיעזר בה כדי להתגרש בלי להשאיר כלום לאשתו ומשפחתה, אבל היא לא סומכת על ההבטחות שלו לתת לה כסף והיא רוצה לגלות את סודו, היא מניחה שאם הוא רוצה להתגרש אז יש לו אישה אחרת והם מחליטים לעקוב אחריו בתקווה לגלות מי המאהבת שלו וכך הוא יהיה בידיה של פביאנה ורוקי מבטיח להשאיל מכונית לשם כך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 26 - השם האומנותי מבלבל את שיקלצ'י

הוא בטוח שמי שהזמינו את הרצח שלה היא קים, ועל ויוי הוא דווקא נדלק, איזה מזל שבתמונה היו שלוש נשים שמשתמשות בשם אומנותי, וכך שיקלצ'י לא מחבר בין ויוי לורג'יניה וכך כנראה ימנע מלפגוע בקרובת משפחה. שיקלצ'י גם מספר לאביו שבא בדיוק בזמן להציל את מריה דה פס שבן מתאום ניסה לרצוח אותה, ואביו אומר לו לרצוח כל בן מתאוס שיתקל בו, אבל שקודם יבצע את המשימה של הרצח שהזמינו. ואגב מסתבר ששיקלצ'י זה מסטיק בפורטוגזית. שיקלצ'י גם הופך לנהג הפרטי של ז'וזיאני ומצד אחד זה מפריע לה לפגישות שלה עם רג'יס ומצד שני היא מנצלת את זה כדי לנסוע יחד עם ויוי שלא רוצה לקרוא לקוסמי.

ז'וזיאני נחושה בדעתה להפריד בין הוריה כדי לפנות מקום לרג'יס ומנחה את רג'יס להגיד דברים נוראים למריה דה פס ורג'יס אומר למריה דה פס שכנראה מי שהזמין את הרצח שלה הייתה דווקא אמדאו, כי הוא לא עשיר ואם היא תמות בתה, שהיא גם בתו תירש הכול והוא בתור עורך דין יוכל לנהל את הכסף של בתו חסרת הניסיון. מריה דה פס לא רוצה שאימה תשמע את השיחה, אך אוולינה שומעת במקרה ואומרת שלמריה דה פס שייתכן שזה נכון, כי אמדאו הוא בן מתאוס ואפשר לצפות ממנו להכול. מריה דה פס מתעמתת על כך עם אמדאו בטענה שיודעת שהוא ידע שאחיינו בסאן פאולו, אמדאו נפגע מאוד מהחשדות של מריה דה פס ומריה דה פס נפלה לגמרי בפח של ז'וזיאני ורג'יס והם זועמים זה על זו ומבקשים זה מזו לא לפנות אליהם יותר. וזה בעוד שאמדאו איים להשאיר את ראל בכלא ואילץ את נילדה לחזור בה מהבקשה לראל והעביר זאת לראל ונראה שהשיג לראל זכות להישפט מחוץ לכלא, כל זה לפני השיחה הנוראה עם מריה דה פס.

קים מגלה שסילביה היא המורה של מרסיו לאנגלית ומשכנעת את ז'וזיאני, ויוי והצוות שהם זקוקים למורה לאנגלית ומבקשת מפביאנה לפנות לסילביה ובפרומו לפרק הבא סילביה המומה להיתקל בקים שהצטלמה עם החבר שלה.

פביאנה ורוקי עוקבים אחרי אגנו בתקווה למצוא את המאהבת שלו, אך הוא חוזר הביתה ופביאנה לא מתייאשת ובטוחה שסודו ייחשף להם באיזשהו שלב. אגנו מבקש מליריס להזמין עוגה מהקונדיטוריה ובינתיים קונה מצלמה נסתרת, מציעים לו דובי צעצוע שבתוכה מצלמה, אך הוא רוצה לשתול את המצלמה במטבח והמוכר מסביר שהדובים הם התמימים ביותר, אך מציע מצלמה קטנה שאפשר לשתול. אגנו מפתיע את משפחתו שהוא חוזר הביתה והם כבר תכננו תוכניות בזמן ארוחת הצהריים, אך הסיבה האמיתית לבואו היא דווקא לשתול את המצלמה והוא עושה זאת ובפרומו לפרק הבא נראה שהוא מצלם את ליריס שוכבת עם עובד הקונדיטוריה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 27 - מריה דה פס שוכבת עם רג'יס

היא מאמינה לכל השקרים על אמדאו ומזועזעת שהוא רוצה את כספה ולנצל את בתו, היא חושבת שהוא השתנה וכבר לא אוהב אותה ונותנת הזדמנות לרג'יס ושוכבת איתו ומאמינה בכוונותיו הטובות. ז'וזיאני ורג'יס חוגגים את הצלחתם ונראה שז'וזיאני לא מוותרת ולפי הפרומו לפרק הבא היא מבקשת מז'ילדה להסתיר מאמדאו שהבריאה כדי שחס וחלילה לא יחזור לאימה. היחידה שחושבת בהיגיון זו אלן שמנסה להסביר למריה דה פס שהיא לא מאוהבת ברג'יס, אך אימה של מריה דה פס דווקא תומכת בזוגיות עם רג'יס בטענה שאמדאו לא יפסיק להיות בן מתאוס. רג'יס מספר למשפחתו שעוד מעט יביא להם את בת זוגו והם כבר מכירים אותה והם בטוחים שזו מכרה שלהם מהחברה הגבוהה, איזו הפתעה מצפה להם!!!

אגנו מצליח לצלם את אשתו ליריס שוכבת עם השליח מהקונדיטוריה וחוגג את הצלחתו. בינתיים פביאנה ורוקי מתייאשים לגלות שהוא חוזר הביתה והם לא מצליחים לגלות את סודו. רוקי מעלה את האפשרות שאין לו שום סוד והוא פשוט רוצה להתגרש. אך פביאנה לא מאמינה שזאת הסיבה היחידה שרוצה להתגרש בלי לתת לאשתו את מה שמגיע לה ואכן בפרומו לפרק הבא הם מוצאים אותו לוקח נער ליווי לאוטו. במשפחה של ליריס מדברים קצת על גירושין ואימה של ליריס מזהירה אותה שהרבה בעלים מונעים מנשים את מה שמגיע להם, אך ליריס לא חושבת להתגרש, ובתם נפגעת מעצם הדיבור על העניין.

אביה של ויוי מוצא את סברינה עובדת ברחוב, היא ממציאה תירוץ אך הוא מבין שהיא זונה ומבקש שתעלה לאוטו שלו, אך היא מסרבת בטענה שיש לה עקרונות והיא יודעת על מערכת היחסים שלו עם אדליני המנוחה שהייתה חברתה. הוא בכל זאת נותן לה כרטיס ביקור וממשיך להתעקש עליה.

שיקלצ'י מתחיל לחזר אחרי ויוי שאומרת לו שיש לה חבר, אך הוא טוען שעבר זמנו ומנסה לנשק אותה בכפייה לאחר שז'וזיאני עוזבת בלעדיו בגלל נתק בתקשורת ביניהם והוא בא לאסוף אותה והיא כבר הלכה.

עורך הדין מצליח להשיג אישור לפתוח את הקבר כדי לעשות בדיקת ד.נ.א ושבן המשפחה יוכל לתבוע את הזכויות שלו כבן, אבל המשפחה שלו נבהלת מעצם הרעיון של פתיחת קבר, אך עורך הדין מבהיר שזאת הדרך היחידה להוכיח כי אחיו הפוטנציאלי מסרב לבדיקת ד.נ.א.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 28 - הכול מצליח לז'וזיאני

אחרי שאמדאו משחרר את אחיינו הוא מביא אותו לגור בביתם גם כדי להשגיח עליו ולחפש בשבילו עבודה ושלא ייחפש נקמה וזה קורא בזמן הביקור של ז'וזיאני שמזהירה את ז'ילדה מהאהבה בין הוריה ומפצירה בה להסתיר מאמדאו שהיא כמעט החלימה. ז'וזיאני רואה את ראל ואמדאו מסביר לה שהוא אחיינו והוא ידאג שהוא לא יפגע באימה. ז'וזיאני כמובן מספרת לאימה וזה משכנע אותה סופית שאמדאו ידע על כוונת אחיינו להתנקש בחייה. ומצד שני ז'ילדה אומרת לאמדאו שהיא עדיין חולה. מריה דה פס מהססת ללכת לאכול עם המשפחה של רג'יס, אך ז'וזיאני משכנעת אותה.

פביאנה ורוקי מגלים שאגנו נפגש עם נערי ליווי ופביאנה חושבת על כך שרוקי יפתה אותו כדי להשיג חסות, דבר שמזעזע את רוקי, פביאנה אומרת שיורדת מהעניין, אבל בפרומו לפרק הבא משאירה את רוקי עם אגנו.

רג'יס מביא את מריה דה פס לאכול בביתם וגלדיס מזהה אותה בתור מי שעבדה אצלם ופוטרה בגלל ההיריון, אגנו עוקץ אותן שיכלה לתבוע אותן ואז הוא היה משלם כי אצלו במשפחה הם משתוללים והוא משלם, אבל גלדיס וליריס מנסים לטעון שפיטרו אותה בשביל בריאותה. מריה דה פס דווקא מודה להן שגרמו לה לעבוד באפייה ולהשקיע ולפתוח קנדיטוריה שאם היו נותנים לה לעבוד כמשרתת לא הייתה מתקדמת. אגנו מעריך את זה שמריה דה פס הצליחה להתעשר מעבודה קשה. אבל גלדיס מכינה את המאכלים של החברה הגבוהה שמריה דה פס גם לא יודעת איך לאכול ואגנו תומך בה וטוען שיש לזה טעם של סבון. גלדיס שמה לב שאמנם למריה דה פס יש כסף, אך העוני שלה משתקף ממנה. ובפרומו לפרק הבא גלדיס מנסה להתקרב ולטעון שלא משנה איך תאכל, העיקר שתהיה, אבל הניסיון של מריה דה פס לאכול דג או משהו עם סכו"ם יגרום לחתיכה מהמנה שלה לעוף לצלחת אחרת בשולחן.

ז'וזיאני מוחה על שכולם משרתים את ויויו כולל שיקלצ'י שאמור להיות הנהג שלה ומוחה שהיא הצל ובעיקר מוחה בפני קים שהיא משלמת לה והיא דואגת רק לקים. כולם המומים מהילדותיות של ז'וזיאני וקים רוצה לדבר איתה ביחידות, אבל הצלם מתנצל בפניה וגם ויוי לא לוקחת את זה קשה. בבית ז'וזיאני ממשיכה להתלונן על זה, אבל מריה דה פס מחליטה דווקא שצריך להתנצל לפני קים ושולחת לה פרחים דרך שיקלצ'י שבה להביא פרחים ומבקש מקים מיץ כשהוא עומד לשלוף אקדח כדי לירות בה כי הוא חושב שהיא ההזמנה של קוסמי, וגם בדרך שואל את מריה דה פס עד כמה זקוקים לה כשז'וזיאני מתלוננת.

אוולינה אומרת לז'וזיאני לא להיות כוכבת ראשית ואוהבת את השם ז'וזיאני ולא ז'ו וז'וזיאני אומרת לה בצורה פוגענית שלא ביקשה את דעתה ואוולינה נפגעת ומריה דה פס מוחה על היחס של ז'וזיאני לסבתא שלה.
 
למעלה