מלכת הקצפת - שרשור פתיחה!

elall

Member
מנהל
אמנם הפורום השתנה, אבל עדיין אפשר לשמור על המסורת ולעשות הכרות קטנה עם הטלנובלה!
הטלנובלה הברזילאית משנת 2019 זכתה להצלחה רבה בברזיל ותעלה מחר בויוה.
ימים א-ה ב-20:00. ש.ח.- 08:00, 14:00
5 פרקים ברצף - שבת 16:20
25430859.jpg
 

elall

Member
מנהל
קצת עלילה:
משפחות רמירז ומתאוס חיות בעיירה קטנה ומרוחקת בברזיל. שתי המשפחות מתפרנסות "בכבוד" ממקצוע "מעט" מפוקפק- רוצחים שכירים, ומנהלים מלחמה ביניהם. דם רב נשפך משני הצדדים, עד שמריה דה פס רמירז ואמדאו מתאוס מתאהבים ומצליחים לעשות סולחה בין המשפחות ולקבל אישור להתחתן. אך ביום החתונה הכל משתבש, אמדאו נפצע אנושות ומשפחת מתאוס יוצאים למשא נקמה נגד משפחת רמירז כאשר המטרה מספר אחת היא מריה. מריה מצליחה לברוח לסאו פאולו, שם מגלה שהיא בהיריון מאמדאו. במחשבה שאמדאו מת ורחוק ממשפחתה, ביחד עם חברים חדשים שרכשה והמון נחישות ואמונה, היא מגדלת את בתה ז'וזיאני והופכת את אהבתה לאפיה לעסק ענק ומשגשג. במקביל, היא מנסה במשך שנים למצוא את שתי האחייניות שלה, ששרדו בנס את נקמת המתאוס, אך הלכו לאיבוד.
 

elall

Member
מנהל
הדמויות:
מריה דה פס רמירז כשמה כן הוא (מריה של שלום), אוהבת שלום. היא לא מתחברת לאלימות, נשק ו"העסק המשפחתי". מסבתא שלה היא ירשה את אהבתה לאפיה, מה שבעתיד יעזור לה להתפתח ולהרוויח לא מעט כסף.

משחקת אותה שחקנית גדולה והאהובה ז'וליאנה פאייס, שמוכרת לנו מטלנובלות "הכוח לאהוב" (ביבי), "פשוט נהדרת" (קרולינה), "הדרך להודו" (מאיה) ועוד
MV5BM2FlNDU1NTAtMmU1My00NDMyLTg5MTctZjRlNzVlMTM2M2QwXkEyXkFqcGdeQXVyMTY2MzYyNzA@._V1_.jpg

אמדאו מתאוס גם הוא עוף מוזר במשפחה שלו. אין לו שום עניין באלימות ורצח, הוא דווקא מאמין בחוק וצדק לכן החליט ללמוד באוניברסיטה משפטים.
לאחר שקיבל מידע שיקרי שאהובתו מריה מתה, ולאחר תהליך שיקום לא קל, הוא התחתן עם פיזיאותרפיסטית שלו.

השחקן: מרכוס פלמאיירה, מוכר מטלנובלות "המלכודת" (גוסטבו), "בליסימה" (ז'ילברטו), "סלבריטי" (פרננדו) ועוד
3027335-amadeu-marcos-palmeira-pertence-a-fami-950x0-2.jpg
 

elall

Member
מנהל
ז'וזיאני "ז'ו" רמירז היא הבת המפונקת וכפויית טובה של מריה (ואמדאו). לאחר שגדלה כבת יחידה וזכתה לכל הפינוקים ואהבה מאימא שלה, שהלכה והתעשרה, ז'ו הפכה לסנובית שאפתנית שמתביישת באימא שלה.

משחקת אותה שחקנית אגתה מוריירה שעוד לא ראינו פה בארץ.
3163673-josiane-agatha-moreira-e-julgada-por-a-624x600-1.jpg

רז'יס מונטוואני הוא בן למשפחה עשירה, עצלן, מפונק ומכור להימורים. כאשר הכסף התחיל להגמר, הוא החליט לנסות את מזלו עם מריה, כדי להנות מהון שצברה.

מגולם ע"י שחקן ריינלדו ג'ניקיני שמוכר לנו מטלנובלות "קשרי משפחה" (אדו), "מעבר לים" (פרד), "טרה אספרנסה" (טוני) ועוד A-Dona-do-Pedaco-Regis-Reynaldo-Gianecchini-1-Joao-Miguel-Junior-TV-Globo.jpg
 

elall

Member
מנהל
משפחת רמירז:
וירז'יניה "ויוי" גדג'ש (רמירז)

ויוי הלכה לאיבוד בגיל 5, כאשר משפחת מתאוס ניסו לרצוח אותה יחד עם אימה זניידי (אחותה של מריה). למזלה היא אומצה ע"י זוג עשיר שמצאו אותה ולא ממש השקיעו מאמצים למצוא את משפחתה משום שלא יכלו להביא ילדים משלהם והתאהבו בילדה הקטנה שמצאו במקרה.
ויוה גדלה בעושר ואהבה, יפה, סקסית ומלאת ביטחון עצמי, והפכה לכוכבת אינסטוש עם מיליוני עוקבים.

מגלמת אותה עוד שחקנית גדולה ונערצת פאולה אוליביירה. אנחנו מכירים אותה בטלנובלות הכוח לאהוב (ז'ייזה), שובל שקרים (פלומה), לב משוגע (מרינה) ועוד...

פרט מעניין לגבי דמותה: במהלך השידור של טלנובלה בברזיל, גלובו פתחו עבור דמותה פרופיל רשמי באינסטגראם, והיו מעדכנים תמונות בהתאם לעלילת טלנובלה, הבגדים שויוי לבשה בכל פרק וסטים של תמונות שהיא צילמה בתוך טלנובלה. הדמות הבדיונית הזאת צברה 2.5 מיליון עוקבים. לאחר סוף טלנובלה שמה שהפרופיל שונה והפך לפרופיל אופנה.
319298-e1559078062582.jpg
פביאנה דה רוסריו (רמירז) היא אחותה הקטנה של ויוי ואחיינית של מריה. כאשר הייתה בת 4, משפחת מתאוס ניסו לרצוח גם אותה, אך בסוף היא ניצלה בנס, כמו אחותה , רק שהיא הגיעה למנזר. הנזירות לא הצליחו לברר מאיפה היא וכך היא גדלה במנזר וכמעט הפכה לנזירה, אך כאשר שמעה על ויוי וידעה שזאת אחותה, עזבה את הכל ויצאה לחפש את אחותה.
משחקת אותה שחקנית נטליה דיל, שמוכרת לנו מטלנובלות "רוק סטאר" (ז'וליה/לורנה), "שדרות ברזיל" (דבורה)
318203.jpg
virginia-e-fabiana-criancas-a-dona-do-pedaco-0519-1400x800.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

elall

Member
מנהל
אוולינה היא אישתו של אדמיר ואימא של זנאיידי ומריה. היא מאוד נאמנה למשפחתה וגם ל"מסורת" הרצחנית של המשפחה.
משחקת אותה שחקנית וותיקה ניבאה מריה שמוכרת בארץ מטלנובלות רבות, כגון "האחד" (אדנה), "הדרך להודו" (קוצ'י, גם שחקה את אימא של מאיה, גיבורה של ג'וליאנה פאייס), "לב משוגע" (כרמן) ועוד...
a-dona-do-pedaco-evelina.jpg
אדמיר הוא אביהן של זנאיידי ומריה. הוא לא זכה לבן זכר, אבל הוא לא ראה בכך בעייה שבנותיו ישיכו את העסק המשפחתי ומגיל קטן לימד אותן להשתמש בנשק.

שחקן: ז'נזיו דה בארוס, מוכר מטלנובלות "גן עדן אחר" (ראול), ללא ספק (פדרו), "שובל שקרים" (אמדאו).
download.jpg
דולסה היא אימו של אדמיר וסבתא של זנאיידי ומריה. היא אישה גדולה ונבונה שעומדת בראש המשפחת רמירז. היא בעלת לב גדול, אבל זה לא מפריע לה להיות עמוק בתוך ה"עסק" המשפחתי. בנוסף, היא קונדיטורית בחסד עליון ואת אהבתה לאפיה היא מעבירה למריה.

מגולמת ע"י שחקנית וותיקה פרננדה מונטנגרו שמוכרת אצלינו מטלנובלות רבות, כגון "גן עדן אחר" (מרסדס), "מעבר לים" (בצ'י), "בליסימה" (ביה) ועוד..
whatsapp-image-2019-04-06-at-14.45.58.jpeg
זנאיידי היא הבת הבכורה של אדמיר ואוולינה, ואחותה של מריה. היא נשואה לאלסיו והם הורים לוירז'יניה ופביאנה, בנות 5 ו4. זנאיידי מאוד אמיצה ונקמנית, מחוברת ל"עסק" הרצחני של המשפחה ושונאת את משפחת מתאוס, במיוחד לאחר שרצחו את בעלה.

מגולמת ע"י שחקנית מאייבה ג'נקינס, מוכרת מטלנובלה "כללי המשחק" (דומינגאס).
globo-a-dona-do-pedaco-zenaide-maeve-jinkings_free_big_free_big.jpg
אדאו הוא בן דוד של אדמיר, אבא לשלושה בנים- אלסיו, ריקרדו ולאנדרו (מאומץ).

שחקן: ססר פרריו, מוכר מטלנובלה "גם עדן אחר" (ראטו).
Adão-A-Dona-do-Pedaço-300x169.jpg
אלסיו הוא בעלה של זנאיידי ובנו של אדאו (כן, הוא נשוי בת דודה מדרגה שלישית), אביהןשל וירז'יניה ופביאנה.

שחקן: דיוניסיו נטו, מוכר מטלנובלה "ללא ספק" (טיטו).
3028673-helcio-victor-aguiar-dionisio-neto-950x0-2.jpg
ריקרדו "שיקלצ'י (מסטיק)" הוא בן של אדאו, שגם גדל להיות מתנקש מקצועי, מה שהולך לסבך לו את החיים, כאשר הוא יתאהב ב"קורבן" שלו.

שחקן: סרז'יו גיזה , שיחק בטלנובלה "גן עדן אחר" (גאל).
chiclete-a-dona-do-pedaco-0619-1400x800.jpg
לאנדרו "מאו סנטה (יד קדושה)" הוא בנו הצעיר והמאומץ של אדאו, שלעולם ירגיש חייב למשחת רמירז על שאימצו וגידלו כדם מדמם, לכן הוא מאוד מסור ל"עבודתו" כמתנקש, אבל עמוק בפנים יש לו לב זהב ונפש עדינה.

שחקן: גיליירמי לייקאם, מוכר מטלנובלה "שקר היופי" (פביו)
guilherme-leicam-em-a-dona-do-pedaço-811x1024.jpg
 

Feker Libi

New member
רק אגיד שהשם של הסדרה ממש אקטרקטיבי, רק לשמוע קצפת וזה מגרה אותי.
 
למעלה