ממליצה על תהליך פונדקאות שעברנו בקייב :) ... יש לנו בת

netiknet

New member
ממליצה על תהליך פונדקאות שעברנו בקייב :) ... יש לנו בת

לפני שאתחיל לגלול את סיפורנו ... אתחיל מהסוף:
בשנת 2019 נולדה בתנו הבכורה
בתהליך פונדקאות שעברנו בקייב.
עברנו טיפולי הפריה לא מעט שנים. חלקם צלחו (זמנית בלבד) וחלקם לא, אבל התוצאה הייתה זהה..
באחד הטיפולים לקחנו החלטה ונתנו צ'אנס אחרון לפני שאנחנו פונים לפונדקאות.
"עמדנו במילתנו" והתחלנו לברר על תהליך הפונדקאות, הסיכונים של פונדקאות בחו"ל, על העלויות ועל ארץ האפשרויות הבלתי מובנות והבלתי נגמרות. ים של מידע ללא סינון וסדר .
אני מודה, למזלי הרב לא הייתי צריכה לבזבז יותר מדי זמן.. נתקלתי במודעה קצרה של בחורה שהמליצה בפורום "תפוז" על "דרך אחרת" ו"עלות אחרת" והייתה שם גם כתובת מייל... אז שלחתי הודעה. בהמשך עברנו לשיחה טלפונית..
קיבלתי מידע מקיף על תהליך שעברה בקייב (כולל תהליך הפריה חוץ גופית). ציינה שאם אנחנו צריכים תרומת ביצית (לא במקרה שלנו) אין תוספת תשלום כפי שנהוג בחברות אחרות.. ושתהליך האישור מול הקונסוליה עבר ללא תקלות. בקיצור השתכנעתי שזה בהחלט כיוון שכדאי לי לבדוק. האמת שהתרגשתי כי קיבלתי מידע ממקור ראשון. יכולתי לשאול שאלות ונעניתי בסובלנות רבה.
הבחורה העבירה את הטלפון שלי לנציגת החברה בקייב (הנציגה דוברת עברית) שהתקשרה אלי בשיחת וואטסאפ כבר למחרת.
אחרי השיחה הזאת "השתפנתי" והמשכתי עם טיפולים בארץ כחצי שנה (!) עד שבעלי ביקש ממני ליצור איתם קשר שוב.
יצרנו קשר ותוך שבוע כבר טסנו לקליניקה בקייב להיכרות מקסימום הרווחנו חופשה של סוף שבוע :) (היה לנו חשוב לראות את המקום ואת הנציגה).
זה היה בחודש אוגוסט. נסענו, התרשמנו, חתמנו על חוזה, שילמנו תשלום ראשון, קיבלתי תרופות וחזרנו הביתה.
היינו מאושרים! זאת הפעם הראשונה בכל השנים האלה שהסלע הזה שישב לנו על הלב, ירד!!!
החלטתי שאסיים את התהליך הזה, גם אני ארשום המלצה שתסייע לזוגות שעומדים כעת באותה צומת דרכים.
הבטחתי לעצמי שאם נסיים את התהליך הזה ונחבוק ילד אני בהחלט אמליץ לאחרים. בתנאי כמובן שאכן אוכל להמליץ. כי מעבר לשמחה הגדולה יש המון בירוקרטיה ועלויות שכדאי לדעת מראש .. וכל זוג בסופו של דבר עושה את החשבון אם הוא רוצה/ מסוגל לבצע את התהליך בחו"ל או מול הוועדה בארץ (יש לי קרובת משפחה שמרוצה מאוד מהתוצאה בארץ אבל לנו היו הסתייגויות אחרות שהתבררו כנכונות עבורנו בראייה לאחור), או עם חברה ישראלית בחו"ל (התשלום שרצו היה גבוה ב 100 אלף ₪ לפחות ממה ששילמנו בפועל, בלי תרומת ביצית למקרה שצריך.. כך שמבחינתנו זה לא בא בחשבון כבר אז), או עם מתווכים ישראלים מול חברות זרות (קייב, גיאורגיה, וכו' - פחדתי לדרוך על השביל הזה ולנו זה ממש לא התאים אבל יש כאלה שבהחלט מתאים להם..).
אז כעת בדיעבד אני יכולה להגיד שבחרנו נכון, את אותה בחורה ממליצה פגשנו באחת הגיחות שלנו לקייב כשכבר היינו עמוק בתהליך. אותה בחורה הייתה בסופו של תהליך מס' 2 באותה חברה (הגיעה ללידת ילדה ה 2).
נמשיך בסיפורנו...
אחרי שחזרנו הביתה מאושרים (בחודש אוגוסט), בחודש אוקטובר כבר ביצענו תהליך IVF בקייב שבסופו בוצעה החזרת עוברים לפונדקאית. ותוך 14 יום קיבלנו את הבשורה שההריון נקלט!
כ 11 חודשים אחרי שהגענו לראשונה לקייב, חבקנו את בתנו הבכורה האהובה
.
אז הנה אני כאן, ממליצה בחום על התהליך שעברנו (אבל עם הסתייגות אחת.. שהתחושה היא סובייקטיבית לנו ולחברים שהכרנו בתהליך הנ"ל).
כתובת המייל שלי [email protected]
אני לא עובדת של שום חברה ולא מתווכת של אף אחד. אתם מוזמנים לכתוב לי ולקבל מידע על התהליך שעברנו (כל זוג עובר את התהליך באופן קצת שונה). אסביר מה שאוכל ובאהבה גדולה
.
והיום בדיעבד אני מצטערת שחיכינו כל כך הרבה זמן ולא התחלנו ישר מפונדקאות. אבל זה כמובן לא ריאלי כי זה דורש "הבשלה" ארווווכה.
ובכל מקרה, אני מבטיחה שיש אור בקצה המנהרה

בהצלחה!
 
למעלה