ממש, אבל ממש ממש חשוב!!!

אבנר.

New member
ממש, אבל ממש ממש חשוב!!!

בצפון השומרון קצת צפונה מהישוב "חומש" -שוכן הישוב "שא -נור", הישוב הנ"ל היה כפר אומנים שקט, אך בעקבות המלחמה הנוכחית תושביו נטשו אותו, למקום הצליחו להביא גרעין של 3 משפחות ועוד 10 רווקים בערך, -והישוב לא מי יודע מה עומד על יסודות איתנים, ישנו חשש שאם חלילה הישוב יפול, אחריו חס וחלילה יקרסו עוד ישובים והדבר יתן מוטיבציה בלב המחבלים להפיל עוד ישובים וזאת הם יעשו ע"י הגברת הפיגועים ותקיפות הישובים... -לכן, אנו מוכרחים לחזקם! בע"ה בחג החנוכה עולים לישוב "שא נור", הניצב בחוד החנית של ההתישבות היהודית.. -העליה תיהיה בע"ה ביום חמישי כ"ח בכסליו, ה-13 בדצמבר למניינם ותמשך כל היום כולו ב"ה... הסעות יהיו מכל הארץ.. נא שריינו!! ואין צורך לפרט את החשיבות..
 

small@ani

New member
לתוקפי הליכוד מימין:

הנה לכם אתגר כלבבכם. דיור חינם ב"שא-נור". כפר אומנים שקט לשעבר. חמש דקות מחומש. חוד החנית בע"ה אי"ה ב"ה כ"ח. אבל... אני לא בא לעשות מילואים מסביב לגדר! בי נשבעתי!
 

Charlie

New member
גיס חמישי

אולי גם אני לא אעשה מילואים בצאלים יותר. רעיון טוב! אני אומר למג"ד שלי שאני סובל מחום ולכן לא אגיע. גם לתע"מ בצפון לא אגיע. אני צריך לאבטח ישוב כמו קרית שמונה? בשביל מה? בלאו הכי בעוד 5-6 שנים יסגרו אותו כשכל המובטלים יברחו ממנו דרומה...
 

small@ani

New member
שוב אתה דורש ממני לשלם על השגעונות

שוב אני צריך לשלם בגופי על שגעונותיהם של 13 תמהוניים משיחיים מתוסכלים? עובדה שעם ישראל מצביע ברגליים, ולמעשה בתחת, ואף אחד מלבדם לא מיהר להתיישב במקום הנידח הזה. וכידוע... כל הקמתו היתה בחטא: זרקו לשם כמה מהגרים מרוסיה, ספק יהודים, שלא הבינו בכלל לאן זרקו אותם. ראינו כתבה בטלוויזיה על הבושה הזו. בעעע...
 

עמרי12

New member
זיכרון חלש

זה מה שמאפיין את רוב השמאלנים, אחרת הם היו זוכרים שמדינת ישראל קמה כש"מהגרים נזרקו מרוסיה" לביצות ולחולות ארץ-ישראל. אלמלא ה"תמהוניים" האלה לא היינו יכולים לנהל את הדיון הזה כאן.
 
למעלה