מנהיגות רצויה - דעתכם חשובה , תודה!

leonla18

New member
מנהיגות רצויה - דעתכם חשובה , תודה!

לכולם שלום רב! שמי לאון ואני עושה עבודה במדעי המדינה בנושא "המנהיגות הרצויה במשטר דמוקרטי". במסגרת מחקר זה אני צריך לבדוק עמדות של אנשים כלפי המנהיגות האידיאלית כפי שהם תופסים אותה (כלומר תכונות המנהיג והאופן שהוא אמור לנהל את המדינה). ולכן , אני מבקש מכם שתעזרו לי ותענו בכנות על השאלות הבאות (עזרתכם באמת חשובה לי אז מראש תודה לכל המשתתפים). ובכן אני אתן מספר היגדים ואתם תענו בבקשה באחד מהאפשרויות הבאות : 1. מסכים בהחלט 2. מסכים 3. לא מסכים 4. לא מסכים בכלל הערה: כשאני מדבר על מנהיג , או ראש ממשלה ... אני מתכוון לראש ממשלה אידיאלי כפי שאתם רואים אותו (ולווא דווקא אריאל שרון). הנה השאלון : 1. בן / בת כמה את/ה ? 2. אילו הבחירות היו נערכות היום לאיזו מפלגה היית מצביע? 3.רק ראש הממשלה הוא זה שצריך לקבל ולהחליט את ההחלטות החשובות למדינה ולבצע אותן. 4.רק ראש הממשלה יודע הכי טוב מה טוב לעם ולמדינה . 5.ראש הממשלה חייב להתייעץ בעמו לפני קבלת החלטות חשובות כמו תכנית ההתנתקות באמצעות משאל עם. 6.מנהיג טוב צריך להוביל את עמו ולא להגרר אחריו. 7. במשטר דמוקרטי העם ורק העם הוא הריבון ולכן תפקיד המנהיג הוא רק לרכז את רצונות העם. 8. דעת הקהל היא הגורם המכריע שלפיו המנהיג צריך לקבל החלטות. 9. מנהיג צריך להעדיף את טובת המדינה כפי שהוא תופס אותה, על פני שביעות הרצון של תושביו. 10. מדינה ישראל תוכל להתמודד היטב עם משברים חמורים רק עם מנהיגות חזקה וסמכותית. 11. ראש הממשלה צריך כל הזמן להתייעץ עם שריו ולערב אותם בתהליכי קבלת החלטות בכל הנושאים. 12. מנהיג טוב רואה בכל אזרח כאדם תבוני ורציונלי שכשיר לקבל החלטות שקולות ונבונות. ושוב , תודה רבה לכם שעזרתם לי !!
 

אלמרה

New member
מנסה לעזור לך: כדאי לך לנסח מחדש

את בקשתך שכן אני עונה לך על פי הנחיותיך כלשונן: 1) מסכים בהחלט 2) מסכים 3) לא מסכים 4) לא מסכים 5) לא מסכים בכלל (לא שרון? אלא מי עוסק כעת בהתנתקות? שימון? פואד?) 6) מסכים 7) ממש לא מסכים העם אינו הריבון! 8) לא מסכים 9) מסכים 10) מסכים 11) לא מסכים הרבה מהשרים הם רק פולחצים פוליטיקאים ללא הפסקה והקשר בינם לטובת העם מקרי לחלוטין. 12) לא מסכים (ממש לא כולם בעלי תבונה ולא רציונאליים - ראה מיעוט אמנם אבל השמאל הבלתי שםוי...)
 

leonla18

New member
תודה רבה לך ! ...רק...

לאיזו מפלגה אתה מצביע ? (או אם אתה לא מצביע אז עם אידיאולוגיה של איזו מפלגה אתה הכי מזדהה??) ושוב תודה!
 

leonla18

New member
האוכל לבקשך לשלוח לי בהודעה אישית?

לצערי שאלון ללא שם של מפלגה הוא חסר ערך עבורי , ולכן אם רק תוכל להגיד לי מפלגה שעמה אתה מזדהה ...אפילו לא "בטוח מצביע" , אלא פשוט שנראית לך האידיאולוגיה שלה זה מאוד יעזור לי .. אם אתה לא מעוניין , אז בכל מקרה תודה על העזרה! ואני באמת מתכוון לזה !
 

מיי לי

New member
נראה לי שזאת הנקודה בדיוק

כל השאלון הזה מטרתו אחת ויחידה. לדעת לאן נושבת הרוח לקראת הבחירות. מעניין איזו מפלגה עומדת מאחורי ה"שאלון" הזה....
 

אלמרה

New member
גם אם אני נוטה להאמין שזהו סקר של

סטודנט, אני את הבחירה שלי שומר לעצמי. זה לא משנה את מהות השאלות הנבחנות בסקר... שנושאו מנהיגות!
 

leonla18

New member
מקובל עליי ..אבל...

בשאלון שמטרתו לבחון את הקשר בין המנהיגות הרצויה לנטייה הפוליטית זה קצת קשה להבין את זה בלי שאני אדע את הנטיה הפוליטית . בכל מקרה , תודה רבה ! ולמי שפקפק אני אגיב : מה ?! תורת הקונספירציה לא תמיד (ובד"כ לא) פועלת . בסה"כ אני עושה עבודה לבגרות ...
 

Gilliana

New member
תורת הקונספירציה זה השטח שלי ../images/Emo13.gif

לא לגנוב לי בבקשה!
 
למעלה