מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
אני שמח שאתה ממציא עליי שטויות

הצעתך בנושא?
אשמח לדעת באיזה סוג של האוטובוסים אתה מציע להשתמש בקו 274... רמז קטן: אם יעבדו בקו זה מכונות קצרות, התלונה הבאה של הגולש הנכבד תהיה שהאוטובוסים מלאים עד אפס מקום ולא עוצרים בתחנת כבר ביציאה מרחובות.
אני שמח שאתה ממציא עליי שטויות
 

raminec

New member
אני לא חייב לך שום תשובה

תשובתך טרם התקבלה...
התתקבל אי פעם?
אני לא חייב לך שום תשובה
במיוחד כשאתה טורח להשמיץ אותי בצורה כל כך עקבית. שלא נדבר על זה שאתה גם יודע עליי כל כך הרבה שאתה מסוגל לחזות את התשובות שלי ואת עיסוקיי הפרטיים. אז בוא תענה במקומי ושיהיה לך בכיף... רמז קטן: זמן הנסיעה במכונות קצרות קצר יותר מזמן הנסיעה במפרקיות בצורה משמעותית מנסיון. לפחות בתוואי הקו הספציפי.
 
לא הופתעתי...

אני לא חייב לך שום תשובה
במיוחד כשאתה טורח להשמיץ אותי בצורה כל כך עקבית. שלא נדבר על זה שאתה גם יודע עליי כל כך הרבה שאתה מסוגל לחזות את התשובות שלי ואת עיסוקיי הפרטיים. אז בוא תענה במקומי ושיהיה לך בכיף... רמז קטן: זמן הנסיעה במכונות קצרות קצר יותר מזמן הנסיעה במפרקיות בצורה משמעותית מנסיון. לפחות בתוואי הקו הספציפי.
לא הופתעתי...
זה הסגנון שסיגלת לעצמך - להמנע בכל מחיר ממתן תשובה או הצעת שיפור עניינית אך להתמיד בפליטת דברים הזויים ובלתי הגיוניים... קו 274 חייב להתבצע ע"י רכבים מפרקיים כמעט בכל שעות הפעילות! גם אם בשעות הערב המפרקית יוצאת מרחובות עם נוסעים ספורים,מכיוון רמת-אביב היא תחזור מלאה! אני, בניגוד לך, "מבלה" על הקו הזה את כל יום העבודה (לא שזה ישכנע אותך...) ויודע "קצת" יותר טוב ממך מה הולך בקו הזה. לא אופתע אם תמשיך לטעון שאתה יודע הרבה יותר טוב ממני מה מתאים ומה לא... "זמן הנסיעה במכונות קצרות קצר יותר מזמן הנסיעה במפרקיות בצורה משמעותית" - קביעה גאונית ממש! האמת? כאן אתה צודק - האוטובוס מתמלא אחרי 4-5 תחנות ואפשר "לרוץ" מבלי לעצור בהמשך... אני מאחל לך לעמוד בתחנה ולמשל 8704501 מפוצץ בנוסעים יחלוף על פניך מבלי לעצור... אם אהיה הנהג אשמח לנופף לך לשלום... אתה חושב רק על עצמך, מה עם אלה שיישארו בתחנות עקב חוסר מקום? כן, אני יודע שלא תהיה תשובה... ודרך אגב, זוכר שפעם השמצת איזה נהג מפרקית מסניף רחובות שכביכול "זרק את האוטו ברציף ההורדה ורץ לחדר אוכל"? ביררתי את הנושא, אותה מפרקית נתקעה ברציף ההורדה עקב תקלה בתיבת ההילוכים ופונתה לאחר מכן בעזרת מכונאים ממוסך רחובות. עוד דוגמא לכך שהפכת השמצות חסרות כל בסיס ל"מפעל חיים". בהצלחה...
 

raminec

New member
וואלה?

לא הופתעתי...
זה הסגנון שסיגלת לעצמך - להמנע בכל מחיר ממתן תשובה או הצעת שיפור עניינית אך להתמיד בפליטת דברים הזויים ובלתי הגיוניים... קו 274 חייב להתבצע ע"י רכבים מפרקיים כמעט בכל שעות הפעילות! גם אם בשעות הערב המפרקית יוצאת מרחובות עם נוסעים ספורים,מכיוון רמת-אביב היא תחזור מלאה! אני, בניגוד לך, "מבלה" על הקו הזה את כל יום העבודה (לא שזה ישכנע אותך...) ויודע "קצת" יותר טוב ממך מה הולך בקו הזה. לא אופתע אם תמשיך לטעון שאתה יודע הרבה יותר טוב ממני מה מתאים ומה לא... "זמן הנסיעה במכונות קצרות קצר יותר מזמן הנסיעה במפרקיות בצורה משמעותית" - קביעה גאונית ממש! האמת? כאן אתה צודק - האוטובוס מתמלא אחרי 4-5 תחנות ואפשר "לרוץ" מבלי לעצור בהמשך... אני מאחל לך לעמוד בתחנה ולמשל 8704501 מפוצץ בנוסעים יחלוף על פניך מבלי לעצור... אם אהיה הנהג אשמח לנופף לך לשלום... אתה חושב רק על עצמך, מה עם אלה שיישארו בתחנות עקב חוסר מקום? כן, אני יודע שלא תהיה תשובה... ודרך אגב, זוכר שפעם השמצת איזה נהג מפרקית מסניף רחובות שכביכול "זרק את האוטו ברציף ההורדה ורץ לחדר אוכל"? ביררתי את הנושא, אותה מפרקית נתקעה ברציף ההורדה עקב תקלה בתיבת ההילוכים ופונתה לאחר מכן בעזרת מכונאים ממוסך רחובות. עוד דוגמא לכך שהפכת השמצות חסרות כל בסיס ל"מפעל חיים". בהצלחה...
וואלה?
בוא אני אספר לך, אפילו שאתה כבר יודע מה אני הולך לומר. בתור אחד עם חופשי חודשי על קו רחובות-ת"א אני לפעמים תופס 274 מהתחנה המרכזית מרחובות עד לצומת בית דגן ומשם ממשיך למקום עבודתי אי שם בדרום תל-אביב. מכיוון שבד"כ 274 ו- 201 יוצאים ביחד, אני מספיק לראות את הנהג של 201 (הקצר) לפני שאני עולה על 274 (המפרקי). אעפ"י ש- 274 הוא קו "מהיר" ו- 201 הוא קו "מאסף" ואעפ"י ש- 201 עושה סיבוב של מינימום 10 דקות איסוף בדרום רחובות, זמן ההמתנה בצומת בית דגן ל-201 שיאסוף אותי למקום עבודתי הוא לכל היותר 2-3 דקות. לפעמים אפילו האוטובוסים מגיעים ביחד. יש לך הסבר שסותר את התיאוריה שלי? אולי פשוט אוטובוסים מפרקיים לא מתאימים לנסיעה בתוואי הדרך הנ"ל??? חשבת פעם שאולי העלאת התדירות של האוטובוסים במקום להפוך אותם לגדולים יותר תשפר את התדמית של אגד (נשבר לי הזין להתייבש פה בתחנה 20-30 דקות בשיא החום עד לאוטובוס הבא...) ובכך גם את מספר הנוסעים? אולי אפילו תתן תחרות של ממש למוניות השירות שנראה כאילו הן מסיעות כיום בערך 50% יותר מאגד בקו רחובות-ת"א בקרב אלו שאינם לובשי מדים.
 

urilei

New member
הנה עוד דוגמא מה זה "ציוד לא מתאים"

איזה ציוד לא מתאים?
מישהו אעלה רעיון ששימוש במיניבוסים ומידיבוסים יחסוך כסף ואני הסברתי למה לא... אין לי מושג על מה אתה מדבר.
הנה עוד דוגמא מה זה "ציוד לא מתאים"
ציוד לא מתאים זה ש"אגד" מצמצמת תדירות אומללה ועייפה מאוד של קו 5 בראשל"צ מפעם ב-20 דקות לפעם ב-25, וגם זה בתאוריה, ואחרי שמחכים 30 דקות בסוף מגיעה מפרקית... אם הביקוש כל כך נמוך שאי אפשר לתת שירות של פעם ב-20 דקות כי זה לא כלכלי אז למה לכל הרוחות יש בקו הזה מפרקיות ועוד ביום שישי??
 
לא המוני, אבל אפשר להרחיב את השימוש

בחפה זה ניסיוני, ובי"ם יש
סימטאות. אבל בכל מיקרה זה טיפה בים. אי אפשר להפוך את זה להמוני.
לא המוני, אבל אפשר להרחיב את השימוש
אבל מקיבעון מחשבתי ושיקולים של גמישות תפעולית אגד לא ממש חושבת על זה כמו גם על הכנסת רכבים של 15 מטר לשירות.
 

846

Active member
ה 15 מטר נוסה וניכשל באגד

לא המוני, אבל אפשר להרחיב את השימוש
אבל מקיבעון מחשבתי ושיקולים של גמישות תפעולית אגד לא ממש חושבת על זה כמו גם על הכנסת רכבים של 15 מטר לשירות.
ה 15 מטר נוסה וניכשל באגד
עדיף מיפרקיות.
 

846

Active member
כי קונקס נוסע בקו ישר רק

נכשל מאיזו סיבה????
למה האוטובוס הזה שמצליח בקונקס לא יכול להתאים לאגד????
כי קונקס נוסע בקו ישר רק
מת"א לאשדוד, הוא לא מפעיל איתו קווים נוספים לכן הגמישות תיפעולית פחות חשובה אצלהם. חוץ מזה יש להם רק אחד...
 
מה הבעיה לקחת כזה 15 מטר

כי קונקס נוסע בקו ישר רק
מת"א לאשדוד, הוא לא מפעיל איתו קווים נוספים לכן הגמישות תיפעולית פחות חשובה אצלהם. חוץ מזה יש להם רק אחד...
מה הבעיה לקחת כזה 15 מטר
ולייעד אותו ל אחד מקווים 910 405 408 300 605????
 

846

Active member
כי הנהג של 910 עושה גם 400

מה הבעיה לקחת כזה 15 מטר
ולייעד אותו ל אחד מקווים 910 405 408 300 605????
כי הנהג של 910 עושה גם 400
וגם 114 וגם 784 וגם 84 וכולי.... בדיוק כמו מיניבוס, גם כאן אין גמישות תיפעולית. בנוסף לבעיות אמינות, הסיבות הנ"ל הן אותן הסיבות להפסקת השימוש בנאופלן הדו קומתי.
 
אבל כמדומני יש כמה סידורים באגד

כי הנהג של 910 עושה גם 400
וגם 114 וגם 784 וגם 84 וכולי.... בדיוק כמו מיניבוס, גם כאן אין גמישות תיפעולית. בנוסף לבעיות אמינות, הסיבות הנ"ל הן אותן הסיבות להפסקת השימוש בנאופלן הדו קומתי.
אבל כמדומני יש כמה סידורים באגד
שהם רק 480+405 או 910 ותמיד אפשר לבנות כמה כאלה לטובת הנוסע הישראלי המצוי... וזה לא נכון להשוות את הטכנולוגיה של לפני 10 שנים לטכנולוגיה של היום.
 

846

Active member
לא רק, יתכן ויש

אבל כמדומני יש כמה סידורים באגד
שהם רק 480+405 או 910 ותמיד אפשר לבנות כמה כאלה לטובת הנוסע הישראלי המצוי... וזה לא נכון להשוות את הטכנולוגיה של לפני 10 שנים לטכנולוגיה של היום.
לא רק, יתכן ויש
ביום אחר? מיפעל או תלמידים מתי שהוא?
 
קודם כל

ובכן, כלל לא בטוח, הוא
עסוק במשהו אחר...
קודם כל
ממש כיף לקרוא דיון ענייני, למען האמת כולם צודקים. מנסיון, לעשות סידור עבודה שייענה על כל הצרכים ויבזבז מינמיום כסף עם מקס' הכנסות זה קשה, במיוחד שיש אינספור אילוצים. זה נכון לכל חברה, לאוו דווקא אגד, אפילו לחברה פרטית עם צי קטן יותר. לעניין העלות, שקונים אוטובוס, צריך להוציא מליון ש"ח מהכיס, על זה להוסיף 40 אלף ביטוח והוצאות קבועות של דלק ושכר נהג ומשתנות של טיפולים ותיקונים. באופן כללי, הפעלת מיניבוס היא זולה יותר ויעילה בחלק מהמקרים כמו ש'קי ציין, אבל להחזיק נהג נוסע זה הפסד כפול (כי באגד אוספים אותו מהבית והנהג עוד לא עובד בחינם), לכן לפעמים צריך לאלתר ומוצאים אוטובוס גם ל-8 נוסעים מקיבוץ... בכלל, שאוטבוס יהיה רווחי אתה צריך לפחות הכנסה של 1500 ש"ח ביום. יחד עם זאת, צריך לזכור שלאגד ודן עלות הרכישה קטנה יותר באופן משמעותי בגלל קרן ההצטיידות שממנת 92 אחוז מערך האוטובוס כך שאם אצל חברה פרטית לוקח להחזיר הלוואה 5-6 שנים במקרה שיש הכנסה קבועה, אצל אגד ודן מספיק להרביץ כמה נסעיות ת"א אילת (50*65 זה אחלה רווח גם אם לוקחים בחשבון קווים לא רווחים שמוכסים ע"י סובסדיה, אבל זה נושא אחר...). לכן, במכלול השיקולים שבאים לתכנן צי רכב מומלץ לשקול את כל השיקולים בחשבון, ולעיתים אכן אוטובוס עונה על יותר צרכים.
 

אורי404

New member
אני חושב שאתם מערבבים.

נכשל מאיזו סיבה????
למה האוטובוס הזה שמצליח בקונקס לא יכול להתאים לאגד????
אני חושב שאתם מערבבים.
ל"קונקס" יש אוטובוס בינעירוני. "אגד" ו"דן" ניסו את 85-499-01 שזהו אוטובוס עירוני נמוך רצפה ארוך יותר. מה שב"דן" אמרו לי וגם מה שכתבו בפורום זה שבפניות זנב האוטובוס "בורח" ולכן קשה יותר לתמרן איתו בפניות. אם זה נכון או לא נכון, אני לא יודע. לגבי "אגד" אני לא יודע. מה שכתבתי זה לגבי "דן".
 

אורי404

New member
הכוונה ל"מערבבים" היא

אני חושב שאתם מערבבים.
ל"קונקס" יש אוטובוס בינעירוני. "אגד" ו"דן" ניסו את 85-499-01 שזהו אוטובוס עירוני נמוך רצפה ארוך יותר. מה שב"דן" אמרו לי וגם מה שכתבו בפורום זה שבפניות זנב האוטובוס "בורח" ולכן קשה יותר לתמרן איתו בפניות. אם זה נכון או לא נכון, אני לא יודע. לגבי "אגד" אני לא יודע. מה שכתבתי זה לגבי "דן".
הכוונה ל"מערבבים" היא
שכל אחד התייחס לעניין שונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה