הדרעקובוסים ..חופשי!
הדרעקובוסים ..
שהיו באגד גרמו להקמת מערך לוגיסטי נוסף לתחזוקה. בסמוך לסילוקם מהשרות ומכירתם עלו תעריפי ביטוח החובה למיניבוסים והתייצבו קרוב מאוד לאוטובוסים. לאחר בדיקת המחלקה הכלכלית התברר כי עלות אחזקת המיניבוס זהה לאחזקת 405 . זה מבלי לספור את ימי העמידה של המיניבוסים במוסך (וזה היה הרבה)
צודק!הדרעקובוסים ..
שהיו באגד גרמו להקמת מערך לוגיסטי נוסף לתחזוקה. בסמוך לסילוקם מהשרות ומכירתם עלו תעריפי ביטוח החובה למיניבוסים והתייצבו קרוב מאוד לאוטובוסים. לאחר בדיקת המחלקה הכלכלית התברר כי עלות אחזקת המיניבוס זהה לאחזקת 405 . זה מבלי לספור את ימי העמידה של המיניבוסים במוסך (וזה היה הרבה)
קראתי שוב את התגובה שלךנראה לי שקצת נסחפת עם התשובה שלך...
אבל נעזוב את זה... למה הפורמט של מיניבוסים למשימות ספציפיות טוב לירושלים וחיפה ולא לעוד כמה מקומות בארץ???
אתה באמת רוצה להיכנס לזה???קראתי שוב את התגובה שלך
למה התכוונת שאמרת ניסחף? כשכתבתי 366 זאת לא היתה טעות בהקלדה.
קטנונים? אז בד"כאתה באמת רוצה להיכנס לזה???
אני מניח שכן.... בשנה יש 365 ימים, מתוכם אחד יום כיפור ואחד יום החג הראשון של ראש השנה בהם אין תח"צ, 52 שבועות שבכל שבוע יש יום שישי אחד ויום שבת אחד בהם לא משתמשים במלא הצי של אגד, סה"כ לפחות 106 ימים בשנה בהם לא משתמשים בכל הצי של אגד מה שמשאיר לנו 259 ימים פוטנציאלים שבהם יכול להיות שבאמת משמתשים ב100% מהצי של אגד וגם זה לא בטוח. אבל למה להיות קטנוניים????
בכ"ז זה לא 366 ימים בשנהקטנונים? אז בד"כ
בסופי השבוע אין ביקוש... בשאר השבוע א'-ה' הניצול הוא של 100% ממה שזמין... ולמעשה אפילו יותר, אם אני מבצע גם 113 בנוסף ל סידור הרגיל במקום נהג שתקוע בפקק הרי יש כאן ניצול של יותר מ 100% על המתוכנן.
הנהג השני הולך הולך הביתהבכ"ז זה לא 366 ימים בשנה
ולמה אפילו יותר???? המקרה שקרה לך זה ניצול של פחות מ100% ממה שזמין, הרי במקום לשלוח אותך לנסיעה הזאת יכלו לשלוח נהג שבדיוק סיים לעבוד לאותה נסיעה וזה היה ניצול של יותר מ 100% ממה שזמין.
יפה לכם לשלוף את ה168 הזההנהג השני הולך הולך הביתה
כדי לנוח ולא לעבור על תקנה 168, אני נימצא בעבודה בכל מיקרה. מה עדיף? שאני אשב ללא מעש ותשלם לנהג אחר שעות לילה ואולי נוספות? ונכון, בשנה יש רק 365 ימים
סליחה, בכל דיוןיפה לכם לשלוף את ה168 הזה
בכל ויכוח...
כל דבר משפיע. פעם זהסליחה, בכל דיון
תראה זאת היה אילתור נחמד שלכל דבר משפיע. פעם זה
168 ופעם חיסכון בנסיעה ריקה ופעם ניצול של נהג תל-אביבי שמקבל תשלום גם כך במקום תשלום לנהג חיפאי. לא רק 168.
אני אסביר לך: קודם כלתראה זאת היה אילתור נחמד של
הסדרן, רק שזה מה שנקרא ניצול שהוא במסגרת ה 100% ממה שזמין ולא ניצול של מעל 100% ממה שזמין.
טוב נו אז זה היה גילגול נחמדאני אסביר לך: קודם כל
זה לא אילתור, זה תפקידו "לגלגל" לגבי ה 100% +: לי משלמים בכל מיקרה וגם לנהג התקוע בפקק משלמים כך שעבור אותו תשלום אני מבצע יותר עבודה.
אתה רואה שלפעמים אני צודק?טוב נו אז זה היה גילגול נחמד
והעיקר שכולם יצאו בזמן
תראה, בכל כלל יש יוצא מן הכללאתה רואה שלפעמים אני צודק?
תראה, בכל כלל יש יוצא מן הכלל
פעם ב-4 שניםהנהג השני הולך הולך הביתה
כדי לנוח ולא לעבור על תקנה 168, אני נימצא בעבודה בכל מיקרה. מה עדיף? שאני אשב ללא מעש ותשלם לנהג אחר שעות לילה ואולי נוספות? ונכון, בשנה יש רק 365 ימים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.