מנהל פורום הליכוד חסם אותי כי העזתי לאמר להם

מנהל פורום הליכוד חסם אותי כי העזתי לאמר להם

לאנשי הבסטות ומרכז הליכוד את האמת שלי ,העזתי לאמר שהשמאלן התבוסתן נתניהו ,נכנע לאמריקאים ,הכיר ב2 מדינות ל2 עמים ,והקש ששבר את גב הפרימיטיבים הליכודיניקים הוא ,שהודעתי להם שההקפאה החלה ,כלומר לעת הזו אין בנייה בהתנחלויות ואף לא בירושלים . אני ניזון מאנשי ישע כמו בן ארי שאמר שמדרכה אוסרים עליהם לבנות ,מה שהעלה את חמתם של "הבסטיונרים " ומטח הקללות החל . כאשר בעל כינוי גאה לאומי החל להתעלק על ציפי ,כאשר כינה אותה ציפורה שפיצר ,החזרתי לו "בבנגמין ניתאי "ואז הם החליטו שאני צריך רופא ,אבל הבסטיונרים ממרכז הליכוד קיבלו ממני את מה שמגיע להם ,וכמובן בשפתם ,שהרי מן המפורסמות שיכולת הביטוי שלהם מוגבלת ,ואני על מנת שיבינו אותי ירדתי "לשפתם " האמינו לי כל מה שכתבתי שם אמת ,במיוחד כאשר טענתי כי מי שהחזיר אדמות בסיני ובחברון הם הליכוד ,שלמעשה הם שמאלנים אבל עלובים ,רק מלשמוע את מי הם עומדים לשחרר בתמורה לשליט ,כמו ברגותי בעל 150 שנה מאסרי עולם ,והחלאה ממלון פארק בנתניה ,ורצח גנדי וכו ,הקללות ניבולי הפה של הבסטיונרים עבדו שעות נוספות . אהוד אולמרט לא נכנע לחמאס אז מי השמאלני פה ?ישנו מנהל פורום חדש בליכוד תינוק בן 22 חרדי שהחליט לחסום אותי ,לפני כן כתבתי לו ,אצלך תחסום אז אכתוב במקום אחר ,מה שמרגיז חתיכת חרדי שמודה שהוא חרדי משתמש ביכולת שלו לחסום ,כמובן לפי דרך התורה ,"כי דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום " אבל לחרדי הדוס מותר לחרוג מכללי התורה . במילים אחרות "נבל ברשות התורה " אז דוס חרדי מנהל פורום הליכוד ,אני פה ובגדול ",משטרת מחשבות" אצלך בבית .
 
הגעת לפורום הנכון ותשאר בו

בסטיונרים? אתה מתנהג כמו פרא אדם שמקומו בספארי. ובושה איך אתה מדבר על מנהל הפורום ,למה מי אתה בכלל יא ריק מתוכן,מקל במבוק חלול שכמותך.. אם היית מדבר יפה גם היינו עונים לך יפה אבל אתה חוליגן שמתאים לספארי או אפילו לג'ונגלים בדרום אמריקה. הלוואי והיה לך טיפת החכמה שיש לאנשים בפורום הליכוד,הקנאה שלך שותה כל טיפת שפיות ..חוץ מלהגיד שמאלן ותבוסתן ,אין ביכולתך לחבר משפט ואתה מדבר על אנשי הליכוד? אז מה פוקהונטס? קיבלת כדורים ?
 
אנשי קדימה הנה לכם דוגמא של בסטיונר מהכרמל

אבל אל תדאג פה יש דמוקרטיה לא יחסמו אותך ,כפי שהחרדי החמוד שלכם עשה לי ,חוץ מזה נסית לגנוב אותי ,אמרת שקילו שזיפים 8 שח ,אבל זה רק 6 שח ,אבל אין מה לצפות מרוכל עלוב מהכרמל
 
הצעתי לך לחזור לספארי

עד כמה שידוע לי בעלי החיים לא משלמים מיסים. אני מקווה שהמנהל פה יסבול ממך כמה שפחות ולא כמו שסבל דניאל. לאויב שלי לא הייתי מאחל שיפול עליו מישהו כמוך.
 
למעלה