מנחת הבונים - תחילת הגאולה

jsurie

New member
מנחת הבונים - תחילת הגאולה

אושרה תכנית 303-038651 "השמורה האווירית-פרדייב-מסלול. במסגרת התכנית הארכת המסלול לכוון צפון, כדי שיתאים למטוסי הכיבוי האווירי, צמצום ההשפעה של תכניות בסביבת המנחת על המנחת, הוספת מסלול הסעה מקביל. המנחת מיועד לשימושי פנאי ונופש במסגרת הפעילות התיירותית, פעילות המיועדת לשרת מטרות בטחוניות ומצבי חירום. המעניין: "לצורך שימוש במקום כשדה תעופה כללי תידרש הכנת תכנית מפורטת". כמו כן הוראות סביבתיות לתפעול ואחסון דלקים וחומרים מסוכנית. כ"כ "איזורי שירות לנמל תעופה". אלטרנטיבה ???
 

גד יצחק

New member
מנחת הבונים

הקרבה לפסי רכבת תהווה מכשול לאישור כשדה ל תעופה קלה
 

jsurie

New member
מנחת הבונים

תקרא בבקשה את התוכנית בידיעות אחרונות מאתמול לוח winwin עמוד 15. הבינוי מתוכנן גם מזרחית למסילה וכולל גם הקלות מקו הבניין של הרכבת וכביש מס' 2. כנראה שהמתכננים יודעים יותר טוב ממך.
 

Oron E

New member
אין חדש לעניות דעתי

הפעילות התיירותית היא ההצנחות.
זהו מנחת פרטי ובשישי\שבת כשיש צניחות לא ירצו שיסתובבו שם עוד פרופלורים.
חיל האוויר השתמש במנחת בתקופת מלחמת לבנון השניה וכנראה רוצה עם המשטרה להשתמש שם עבור מטוסי הכיבוי ועבור זה עושים את השינוי.
 

jsurie

New member
מינחת הבונים

ימים יגידו. לעניות דעתי בונים אלטרנטיבה להרצליה. מסלול הסעה, מגבלות בנייה לסביבה, מתקני תשתית וחניות, אם עד היום לא נזקקו לזה הכוונה ברורה. גם בגוף ההודעה, " הסבה לתעופה כללית תחייב תכנון מפורט", כלומר מכינים את הרקע. רש"ת יכולים לעשות זאת עמעט מיידית כי התוכנית כבר מאושרת. תקח בחשבון את להיטות רשות מקרקעי ישראל לאדמות הרצליה ותבין את הכל.
 
למעלה