מנסה גם כאן שאלת טיסות עם הקטנים

מנומשת3

New member
מנסה גם כאן שאלת טיסות עם הקטנים

הבנים המתוקים שלי בני חודשיים ואני חושבת על חופשה בעוד 3-4 חודשים איך עושים את זה טכנית? כשלוקחים טיסה לאילת - איך מגיעים משדה"ת למלון? במונית? לקחת גם סלקלים? ומה עם טיסו לחו"ל לקלאב כלשהו למשל? העברה באוטובוס בד"כ כל טיסה לקחת גם עגלה וגם סלקלים וגם מזוודה... איזה תיק.. יש רעיון אחר?
 
האמת? לא הייתי עושה את זה...

לא עם אחד ובטח לא עם שניים בגיל הזה. הם לא צריכים את החופשה הזאת, ואת תעבדי שם יותר מאשר בבית (בבית יש לך את על מה שאת צריכה בנוחות, באילת תצטרכי להתאמץ על דברים שפה יש לך בקלות).
 

TaraSky

New member
מנסה לענות

אנחנו היינו עם הבן שלנו באילת כשהיה בן 5 חודשים - היה מאוד מאוד כיף אבל נסענו לשבועיים ! והעמסנו את כל הבית במכונית! כן, צריך לקחת סלקלים (אם חו"ל אפשר לקחת למטוס אם רוכשים מושב לתינוקות) חובה גם לקחת עגלה! הייתי ממליצה בחום גם מנשא צד שמתאים לגיל הזה. אה...על מזוודות לא תוכלי לוותר:) זה פרוייקט עם תאומים בגיל כזה אבל לשיקולך.
 

MAMALY

New member
אנחנו נסענו לאילת עם תינוק בן חדשיים

טוב זה היה מזמן אבל אני זוכרת את זה וזה גם תינוק אחד ולא שניים... ראשית לא טסנו נסענו באוטו עם הפסקות, באוטו תינוקות ישנים בדרך כלל. שנית לקחתי את כל הבית כולל כדור פיזיו שבלי זה היה מאוד קשה להרדים אותו היינו 5 ימים באילת בגיל כה רך הם בעגלה אז באמת לא מפריע מי יודע מה רק בלילה זה קצת מבאס האמת? עדיף טיול בלי הילדים הם לא נהנים כמונו כלל.
 

adif11

New member
יש סיכוי לעזרה מאמא/אחות או כל מישהו אחר

שמוכן ואת גם סומכת עליו ? לא היייתי לוקחת תינוקות בני חודשיים שלושה לאילת ביוני /יולי זה בהחלט אפשרי רק האופרציה נראית לי מחסלת את כל הכיף
 
למעלה