מסורות חג אישיות ומתכונים!

treewind

New member
מסורות חג אישיות ומתכונים!

גשם ראשון שמח! אני רוצה לחלוק אתכם מסורת מיוחדת אותה אני מקפידה לחגוג בזמן יום השיויון. מדובר במתכון אהוב שלדעתי פשוט מעביר את תחושת העונה, הכנתי אותו בפעם הראשונה שחגגתי את מאבון ומאז הוא פשוט נהיה מסורת.אני בטוחה שלכל אחד מאיתנו יש מסורות אישיות איתן הוא אוהב לחגוג את החג, ואני אשמח לשמוע מה הן הדרכים שלכם לחגוג את החג ( חוץ מטקס כמובן). אז לכל הבשלנים שבנינו, הנה המתכון: עוגת תמרים ואגוזי מלך: להשרות כוס תמרים קצוצים ב3 כפות ברנדי לבערך 10 דקות. לערבב את התמרים, כוס אגוזי מלך קצוצים, כף וחצי סודה לשתיה, קמצוץ מלח, 3 כפות חמאה מומסת, 3/4 כוס מים פושרים. להוסיף 3/4 כוס סוכר , 2 ביצים וכוס וחצי קמח. לשפוך לתוך תבנית משומנת ולאפות בחום בינוני ל50-60 דקות. לפזר מעל העוגה עוד 2 כפות ברנדי כשהיא מתקררת. מומלץ במיוחד ליד כוס תה מתחת לשמיכה..
 

נושיfay

New member
בישולים של חורף../images/Emo23.gif

אצלי בחורף הולך מרק בטטה..=0 או מרק עוף של אמא [כזה עם העוף והאורז\מקרוני\מה-שזה-לא-יהיה בפנים] שמכינים ושותים מתחת לשמיכה..D: והמתכון הכי טוב -קחו מישהו\מישהי[כל אחד והעדפותיו] תכניסו אותם מתחת לשמיכה ותכרבלו אותם למוות~ [או לפחות עד שהם צועקים הצילו..
]
 

Widsith

New member
הממ

אני יותר מכין אלכוהול לחגים. ליום השוויון השנה הכנתי קארי עוף ותפוחי אדמה ברוטב עגבניות וחלב קוקוס (אין לזה עודף משמעות, אני סתם מאוהב בתיבול ובאוכל ההודי), אבל כעיקרון ליול אני מכין יין דבש (תמד - mead) ולהיפוך הקיץ יין לימונים פיני (סימה למי שמכיר). אין לי בעיה להעלות מתכון, אבל זה אלכוהול, אז מי שמעוניין ידבר איתי בהודעות אישיות כי זה גם עבודה בכלים מיוחדים וזמן יישון של חצי שנה לפחות (אלכוהול תוצרת בית, בהנחה שרוצים שיהיה לו טעם נורמלי).
 
למעלה