אבל מצד שני התחנות צריכות להיות ממוקמות בצורה
שבה הן נחצות על ידי קווים רבים ותדירים, וכך אין בעיה של "הרכבת איחרה, אז פספסתי את הקונקשן". מן הסתם, זה לא משתלם להפעיל אוטובוס כל 10 ד' רק בשביל תחנת הרכבת, אבל אם הרכבת כבר נמצאת "על הדרך" הדבר קורה גם מבלי שיתאמצו במיוחד.
אבל מצד שני התחנות צריכות להיות ממוקמות בצורהתסמונת NIMBY
אף אחד לא רוצה שתחנת הרכבת תהיה ליד הבית שלו... זה פוגע באיכות החיים ומוריד את ערך הנכס.
חוץ מזה, הדוגמה שנתת לגבי אשדוד לא תעזור בהרבה לתושבים שגרים בשכונות אם תהיה רק תחנה אחת במרכז העיר.
הפתרון לנסיעה בתוך העיר צריך להיות באמצעות תחבורה עירונית יעילה ותיאום עם לוח הזמנים של הרכבת.
במקרה של אשדוד, בתכנון של הגישה לתחנה עשו את כל השגיאות האפשריות...
שבה הן נחצות על ידי קווים רבים ותדירים, וכך אין בעיה של "הרכבת איחרה, אז פספסתי את הקונקשן". מן הסתם, זה לא משתלם להפעיל אוטובוס כל 10 ד' רק בשביל תחנת הרכבת, אבל אם הרכבת כבר נמצאת "על הדרך" הדבר קורה גם מבלי שיתאמצו במיוחד.