מסיכות בחיינו-דיון

ד0004

New member
מסיכות בחיינו-דיון

האם לפי דעתכם אנשים משתמשים ב`מסיכות` כדי להסוות באמת את מה שיש בפנים? נניח אדם שמח שמחייך לסביבה,וחייכני ומשמח עם השמחה והחיוך האם מישהו אמר שהוא שמח באמת?!.. וזו רק אחת מהרבה דוגמאות..
 
ברוך הבא..

בעיני מסיכות הן כלי שאנשים יוצרים על מנת שלא יראו מי הם באמת..כן..זה לפחות מה שהם חושבים.. רק תסתכלו מסביב.. כל אדם שתפגשו.. מייד תוכלו לדעת מהי המסיכה שלו.. מייד תוכלו לדעת עליו דברים שהוא לא היה רוצה שתדעו..מה שצריך זה רק להסתכל ולהקשיב.. כלומר המסיכה לא מכסה כלום כשאחרים מסתכלים עליי.. אז מה היא עושה שם?... המסיכה היא כלי של המיינד שנועדה לסייע לו לשלוט בנו ,לכוון אותנו ולמנוע שינויים.. מחיר נוסף שאנו משלמים על מסיכות היא הציניות... מייד אנו מניחים שכל מה שאדם אחר עושה זו הצגה, מסיכה.. גם כאשר הוא אוטנטי ולא מנסה להסתיר כלום.. וכך המחיר הוא שאנו לא מוכנים באמת להסתכל על אדם אחר ולהכיר אותו שכן המחשבה "בכל מקרה מה שהוא עושה זה הצגה לא מי שהוא באמת!!".. מובילה אותנו. אור ואהבה
 

Darek engel

New member
אני גם כן חושב ככה

כאשר שמים מסיכה זה כדי להגן על חולשה לא להיות מי שאני באמת.זה גם לא קל להוריד את המסיכה זה כמו להיות עירום בלי הגנה חשוף צריך הרבה כח הרבה אומץ ובעיקר כנות בשביל לא לפחד ולהיות מי שאני .אני בעבר שלי השתמשתי בהרבה מסיכות אני רוצה להגיד שזה שרת אותי בצורה טובה אז היום אין לי צורך יותר אני זה אני היום אני חושף את עצמי בלי פחד ואני בסך הכל רואה שהרבה יותר טוב לי .וכמו שאריק אמר זה נכון עם קצת מודעות אפשר לראות כל אחד שנמצא עם מסיכה אפילו שהוא חושב אחרת.שיהיה לנו ערב מלא אהבה .
 

pshota

New member
מסיכה=פחד

אני אמיתי , ובנוגעה להמון אנשים שהכרתי הם מסיכה מהלכת כי חוששים ממשהו ההגו או ההפך מההגו... בושה במשהו הכי טוב בלי מסיכה להיות אתה בפורים תלבש מסיכה...וגם לא מחייב
 
ואני חושבת שלכולנו, פשוט לכולנו../images/Emo24.gif

יש מסיכות, ובעצם כל אחד מאיתנ נושא מספר לא מבוטל של "אני"... וכולם דווקא אמיתיים.. לא מסיכות, לפחות לא במודע... כך למשל, כשאני יוצאת לבלות, אני אחרת כשאני יוצאת לעבודה - אני אחרת, כשאני הולכת לסידורים - אני אחרת.. וכך הלאה.. אז כל אחת מהדמויות שהזכרתי למעלה - הם אני, וה"אני" הזה משתנה בהתאם לזמן, ולנסיבות.. אבל הוא לא בהכרח שיקרי. להבדיל ממי שמחייך ולא מרגיש טוב עם זה, לדוגמא.. שעבורי זה נחווה כשקר... אפילו שקר עצמי.
 
למעלה