מסלול ישיר לתואר שני

iosefra

New member
מסלול ישיר לתואר שני

שלום התקבלתי למסלול ישיר של תואר שני בהנדסה. 1.מה גובה המלגה שאני אקבל (כפי שהבנתי זה 100%)? 2.האם אני שייך לסגל זוטר ובעקבות כך יכול להנות משירותים עבור סגל זוטר, כגון תלושי אוכל וכו'? אם כן, איך ואיפו אני יכול לקבל שירותים אלה? 3.שאלה נוספת היא, האם בעקבות זה ששינו לנו תנאים בניגוד למה שהבטיחו כשנרשמנו למסלול זה (הבטיחו לנו מלגה 60% ובנוסף עבודה כמתרגלים) יש אפשרות לעבוד בחוץ?
 
בתשובה לשאלותיך

קודם כל מזל טוב ושיהיה בהצלחה בתואר! 1. גובה המלגה למלגאי מתחיל (רמה א') היא 3658 ש"ח לחדשייים. כדאי לעיין באתר, בחלק המוקדש לזכויות המלגאים. שים לב - אסור לדרוש ממך לעבוד תמורת המלגה!!!! 2. כל מלגאי שייך לסגל האקדמי הזוטר, ובמסגרת זו זכאי לכל ההטבות של חברי הארגון. לפרטים בנוגע להטבות, הרינו להפנותך שוב לאתר הארגון, שם גם תוכל/י למצוא מפה למשרדי הארגון. 3. יש להפנות שאלה זו למזכירות החוג הרלוונטית. תודה ובהצלחה! שנה טובה! הועד
 

לב ארי

New member
מסלול ישיר

בשנים האחרונות הפקולטה להנדסה מעלימה עין מתלמידי מסלול ישיר שעובדים. היתרונות הברורים בעבודה הם כמובן כסף ונסיון. החסרון הוא בעומס מטורף שיהיה לך אם אתה מתכנן להוסיף למערכת קורסים מהתואר השני. בהצלחה.
 
למעלה