מסלול נחל תבור

yanivsis

New member
מסלול נחל תבור

שלום לחברי הפורום, ברשותי גיפ צירויקי ( ליברטי ) , בהנחה שיש לי מעט נסיון בנהיגת שטח אתגרית , האם תהיה לי בעיה לעלות את העליה מנחל תבור לכוכב הירדן בבטחה? ראיתי יונדאי טוסון אותו ללא בעיה. כמו כן מה מצב הבוץ בנחל תבור?
 
נחל תבור

לא צריכה להיות שום בעיה במסלול של נחל תבור- כולל בוץ(אלא עם נכנסים בכוח לאן שלא צרך להכנס). 2 דברים: הראשון בעליה "חדה" הימנע מלהכנס ל"שיפוע צד" (שפ"צ)ז"א הימנע מלהגיע למצב שהרכב לא ב90 מעלות + /- מול השיפוע כי אחרת אתה מסתכן באפשרות של התהפכות הרכב.! ! ! דבר שני-נהיגת שטח לא לומדים בהתכתבות (בניגוד לשחייה למשל שכן! -סתאאאם). מציע לך לקחת קורס בנהיגת שטח*דבר שיעזור לך בעתיד הן בשמירת חיים, הן בשמירת הרכב והן בנהיגה נכונה בתנאי שטח שונים! *אפשר למצוא ברשת כמה וכמה קורסים שונים. בהצלחה ושתף אותנו בבקשה בקורות הטיול.
 
בגלל הגשמים של יש להמנע מנסיעה בנחל תבור

כשכתבתי מה שכתבתי למעלה , לא ידעתי על הגשמים שיורדים היום (ומבטיחים גם מחר ובשבת). בגלל גשמים אלה קיימת סכנת החלקה/איבוד שליטה על הרכב, הן בירידה לנחל תבור והן בעליה (לכיוון כוכב הירדן או חזרה לגזית/כפר קיש). לכן יש להמנע מכניסה לנחל. יניב שלחתי לך הודעה אישית דוד
 
למעלה