מספר התלמידים בהוגוורטס

Hermione G

New member
מספר התלמידים בהוגוורטס

ג`יי קיי אמרה שיש כאלף תלמידים בהוגוורטס... אם יש 10 תלמידים בכל בית בכל שנה אז יוצא שיש רק 280 תלמידים בהוגוורטס אז כנראה שאין 10 תלמידים בכל שנה בכל בית... אז כמה תלמידים יש בכל שנה בכל בית? שאלו אותה והיא לא ענתה!!!!!!! מענין למה...
 

שי 2K1

New member
היא צדקה!!

גם אני בהתחלה חשבת כמוך. אנחנו יודעים שבחדר השינה של הארי גרים עוד 4 בנים ומקח אנחנו מסיקים שהמספר הוא- 280 אבל יכול להיות שיש עוד חדרי שינה של בנים מאותה השכבה...
 

יפעת28

New member
מתמטיקה

יש ארבעה בתים? אז בכל בית 250 תלמידים (בממוצע כמובן, נניח שמצנפת המיון מחלקת שווה בשווה בין הבתים לצורך הענין). יש שבע שכבות גיל? 250 חלקי שבע זה בין 35 ל- 36 תלמידים בשנה, כלומר, בגריפינדור לבדה יש 36 או 35 בני מחזור של הארי. או לחילופין - כל שכבת גיל מונה כ- 142 תלמידים מכל הבתים גם יחד. כאילו יש ארבע כיתות ט` מקבילות (נכון לספר הרביעי).
 

Hermione G

New member
ברור שהיא צדקה היא המציאה את הוגוורטס!

אבל זה נורא מעצבן אותי שלא מזכירים אף אחד מהשכבה שלהם חוץ מה5 שבחדר של הארי וה3 בנות וזהו! למה היא לא מזכירה את כל השאר? לא צריך להזכיר בהרבה! רק בקצת... אבל 4 שנים הם לומדים איתם ושום מילה עליהם? זה נורא מוזר... מה לא היה לו כח להמציא עוד קצת דמויות? והיא לא היתה חייבת לכתוב עליהם הרבה , יכלה לעשות אותן די שטחיות כמו דין ופרבטי וכל אלה!!!
 

שי 2K1

New member
ועוד דבר...

אמרת שאף פעם לא שמענו על שאר הילדים בשכבה של הארי -נכון? וגם אף פעם לא שמענו שהארי/רון/הרמיוני או כל תלמיד אחר התרחץ!!! לא הזכירו בספרים ולא במילה אחת שתלמידי הווגורטס מתרחצים!!! או שאולי הזכירו בספר ה-4 שלא קראתי?
 

Hermione G

New member
הזכירו בספר 4

אז תגיד לי אתה לא מתכוון לקרוא אותו בקרוב? כמה זמן אפשר לחכות?
 
למעלה