מספר תמונות תח"צ מחברנו איל עובדיה

מצב
הנושא נעול.
מספר תמונות תח"צ מחברנו איל עובדיה

מספר תמונות תח"צ מחברנו איל עובדיה
נתחיל עם התמונה של הטייגר 666-498 (קאוץ') שצולמה ב-07.05.1972 בדהאב, בדרך לשארם א-שייח. בתמונה: אבא של איל והמשפחה.
 
מוקדש לאורןסאאב, ידידו הטוב ביותר

מספר תמונות תח"צ מחברנו איל עובדיה
נתחיל עם התמונה של הטייגר 666-498 (קאוץ') שצולמה ב-07.05.1972 בדהאב, בדרך לשארם א-שייח. בתמונה: אבא של איל והמשפחה.
מוקדש לאורןסאאב, ידידו הטוב ביותר
של הגמל!
משפחת עובדיה עם הגמל הירושלמי שהגיע לסביבתו הטבעית באילת. צולם ב-20.10.1975.
 
מולדת ירושלמית 666-130

מספר תמונות תח"צ מחברנו איל עובדיה
נתחיל עם התמונה של הטייגר 666-498 (קאוץ') שצולמה ב-07.05.1972 בדהאב, בדרך לשארם א-שייח. בתמונה: אבא של איל והמשפחה.
מולדת ירושלמית 666-130
משמאל זהו איל עובדיה!!! צולם ב-1982.
 

gen1

New member
השמאלי מסתירת את אחת הספרות של המספ

מולדת ירושלמית 666-130
משמאל זהו איל עובדיה!!! צולם ב-1982.
השמאלי מסתירת את אחת הספרות של המספ
שלום! השמאלי מהם (מכיוון האוטובוס) מסתיר את אחת הספרות של המספר הפנימי -מה הספרה ?
 
ולחלק השני: השקת דגם חדש ממרצדס

מספר תמונות תח"צ מחברנו איל עובדיה
נתחיל עם התמונה של הטייגר 666-498 (קאוץ') שצולמה ב-07.05.1972 בדהאב, בדרך לשארם א-שייח. בתמונה: אבא של איל והמשפחה.
ולחלק השני: השקת דגם חדש ממרצדס
מדובר בדגם חדיש, פורץ דרך והוא מיועד לנסיעות עירוניות. מרצדס O305 כמובן
התאריך: 11.07.1973 הרקע: משיקים את הדגם החדש ע"י האוטובוס 666-236, שאמנם לא היה המרצדס העעירוני הראשון בירושלים, אך הוא היה שייך בשותפות לחבר הוותיק ביותר בסניף ולאבא של איל עובדיה, כמובן! מכאן שזה היה אוטובוס בעל "ייחוס" והוא זה שזכה לככב בהשקה. קבלו את דוד עובדיה על הגה האוטובוס החדש!
 
דוד עובדיה עולה ל-666-236

מספר תמונות תח"צ מחברנו איל עובדיה
נתחיל עם התמונה של הטייגר 666-498 (קאוץ') שצולמה ב-07.05.1972 בדהאב, בדרך לשארם א-שייח. בתמונה: אבא של איל והמשפחה.
דוד עובדיה עולה ל-666-236
כאמור, לא היה זה האוטובוס הראשון מבחינת מספר, אך זה היה האוטובוס הראשון מדגם זה שעלה לקו. בתקופה ההיא, הנהגים הוותיקים כלל לא רצו לעבוד על המרצדס, מכיוון שחששו ממנו. לטענתם, הוא לא היה יציב כמו הטייגר, היה מחליק והיה קשה לשלוט על ההילוכים, לעומת הטייגרים החצי-אוטומטיים. עם הזמן הם למדו לקבל את הכלי החדש וחלקו לו כבוד (במהרה באגד גם בימינו).
 
טעות קריטית:

דוד עובדיה עולה ל-666-236
כאמור, לא היה זה האוטובוס הראשון מבחינת מספר, אך זה היה האוטובוס הראשון מדגם זה שעלה לקו. בתקופה ההיא, הנהגים הוותיקים כלל לא רצו לעבוד על המרצדס, מכיוון שחששו ממנו. לטענתם, הוא לא היה יציב כמו הטייגר, היה מחליק והיה קשה לשלוט על ההילוכים, לעומת הטייגרים החצי-אוטומטיים. עם הזמן הם למדו לקבל את הכלי החדש וחלקו לו כבוד (במהרה באגד גם בימינו).
טעות קריטית:
האוטובוס הראשון שהופעל ונכנס לקו היה 666-226 ביחד עם 666-227 בקו 15 ביום 13.05.1973. באותו יום ושים לב היטב: 666-236 היה עדיין בנמל חיפה באיכסון. 666-236 היה שייך כל חייו לסניף "גונן" בירושלים והופעל רוב ימיו על קו 4 בירושלים. נא לדייק.
 
כך נמסרו לי הפרטים ממשפ' עובדיה

טעות קריטית:
האוטובוס הראשון שהופעל ונכנס לקו היה 666-226 ביחד עם 666-227 בקו 15 ביום 13.05.1973. באותו יום ושים לב היטב: 666-236 היה עדיין בנמל חיפה באיכסון. 666-236 היה שייך כל חייו לסניף "גונן" בירושלים והופעל רוב ימיו על קו 4 בירושלים. נא לדייק.
כך נמסרו לי הפרטים ממשפ' עובדיה
 
אין להם מושג. הם מכירים רק את

כך נמסרו לי הפרטים ממשפ' עובדיה
אין להם מושג. הם מכירים רק את
סניף גונן. 666-226 הגיע עם 666-227 ועם 666-228 ועם 666-229 ראשונים בירושלים וישירות לסניף מרכז. הם היו ארבעת האוטובסים היחידים מהדגם הזה עם פנסי ערפל מקוריים !!! (בתוך הפגוש). אני זוכר את היום שבו הם הגיעו לירושלים: אבא ז"ל ואני חיכינו להם במוסך המקשר והם הגיעו בשיירה בשעה 18:37 בדיוק !!!
 
אז אתה יודע מה? בוא נקרא לזה

אין להם מושג. הם מכירים רק את
סניף גונן. 666-226 הגיע עם 666-227 ועם 666-228 ועם 666-229 ראשונים בירושלים וישירות לסניף מרכז. הם היו ארבעת האוטובסים היחידים מהדגם הזה עם פנסי ערפל מקוריים !!! (בתוך הפגוש). אני זוכר את היום שבו הם הגיעו לירושלים: אבא ז"ל ואני חיכינו להם במוסך המקשר והם הגיעו בשיירה בשעה 18:37 בדיוק !!!
אז אתה יודע מה? בוא נקרא לזה
"השקת המרצדס בסניף גונן", מקובל?
 
ובשעה 18:37 הם נכנסו למוסך

אין להם מושג. הם מכירים רק את
סניף גונן. 666-226 הגיע עם 666-227 ועם 666-228 ועם 666-229 ראשונים בירושלים וישירות לסניף מרכז. הם היו ארבעת האוטובסים היחידים מהדגם הזה עם פנסי ערפל מקוריים !!! (בתוך הפגוש). אני זוכר את היום שבו הם הגיעו לירושלים: אבא ז"ל ואני חיכינו להם במוסך המקשר והם הגיעו בשיירה בשעה 18:37 בדיוק !!!
ובשעה 18:37 הם נכנסו למוסך
המקשר בקרית-משה לקול תרועות המוני הנהגים שחיכו להם שם. גדליה איילון איש "המקשר" - גאון לאוטובוסים, כמעט והתעלף מרוב אושר. אברהם דוד ליכטמן ז"ל, מנכ"ל "המקשר" לשעבר, הפך פתאום לגבוה........
מרוב גאווה !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה