מסר מאהוד ברק - מפלגת העצמאות צריכה אתכם!

מסר מאהוד ברק - מפלגת העצמאות צריכה אתכם!

המסר הופיע בדף הפייסבוק של אהוד ברק. אל תהיו אלה שמחכים לראות האם עצמאות מקבלת או לא מקבלת מספיק מנדטים בשביל להגיע להחלטה, היו אלה שמשפיעים! הצטרפו כבר היום והביאו את המנדטים בעצמכם


"
זהו זמן בחירות. אני ומפלגתי מתכוונים לרוץ בכל הכוח על מנת להיבחר ולהוות כוח משמעותי ומשפיע גם בכנסת הבאה.
בארבע השנים האחרונות פעלנו כגורם מאזן ושקול בממשלה שהייתה מורכבת בעיקר ממפלגות ימין. גם כמפלגה בת חמישה מנדטים בלבד הצלחנו להשפיע ולתרום מניסיוננו בתחום המדיני והביטחוני כמו גם בכלכלה ובחברה.
הנהגנו את מערכת הביטחון באחריות ובתבונה תוך כדי סערות וטלטלות במזרח התיכון כולו אשר טרם הגיעו אל סופן. דאגנו לחזק את היחסים האסטרטגיים והביטחוניים בין ישראל וארה"ב, כיום היחסים הם חזקים ואיתנים כפי שלא היו בעבר, והם אחד מעמודי התווך המרכזיים לביצור ביטחונה של ישראל.
עלינו לקדם ביחד עם ארה"ב ניסיון אמיץ להסדר עם הפלשתינאים תוך שמירה על האינטרסים הביטחוניים של ישראל וזאת על מנת לבלום את הסכנה שבמדינה דו לאומית ולחזק את מעמדה של ישראל באזור.
מפלגת עצמאות בראשותי דוגלת בהשקפה כלכלית חברתית שתביא לידי ביטוי את הסולידאריות בחברה. כלכלה שמושיטה יד לחלש ושומרת על הרקמה האנושית. אנו מאמינים כי על המדינה להעניק הזדמנות שווה לכל אזרח ולדרוש נטילת אחריות מכל יחיד וקבוצה כך שנהיה מדינה שוויונית יותר אשר כל חלקי החברה נושאים בנטל הכלכלי, הביטחוני והחברתי.
אני ומפלגתי מגייסים מתנדבים המוכנים לעזור בבחירות. כל מי שמעוניין להצטרף אלינו, להשפיע ולקחת חלק במערכת הבחירות הקרובה, אשמח אם תיצרו אתנו קשר בטלפון 03-6418651, במייל [email protected] או באתר המפלגה: http://bit.ly/Join-Atzmaut
תודה רבה, אהוד ברק
"
 

mr dish

New member
שלא יעצור את נשימתו עד אז.......

בתי הצעירה שירתה בלשכתו של מנהיגכם.

לא עזר כמה ניסינו לחלוב מפיה פרטים על שהתנהל בלישכתו. פיה היה

"שתוק", כפי שתיארה את המצב הזה אחת מגיבורות "היפה והחנון"...

את האמת גילינו רק כשהיא דרשה לעזוב למקום-קומה אחרת, הרחק מהשפעתו, השפעת עוזרו האישי ומזכירתו המרשעת...בתום שנת סיוט משפילה ומרזה במיוחד (לא את כבוד השר, זלילתו המשיכה עד היום...)

אני יודע שיהיו כאלה שיתקפוני בגין תגובתי זו. אני טוען כי גם התנהלות אדם כזה כלפי חיילות, המשרתות אצלו בלישכה, מעידות עליו לא מעט...כמו גם יכולתו לבחור מי עובד עימו.
 
הוא לא צריך, יש הרבה מאוד פניות

אני בטוחה שאם אני אגיד לך שחשובה לי מקצועיותו של שר הביטחון ולא מערכת היחסים של מזכירתו עם חיילות בלשכה, אתה תבין. נכון?
ובנימה קצת שונה - אתה יודע, בשביל אווירה רעה לא צריך שצד אחד יהיה צדיק והצד השני יהיה "מרשעת". גם שני אנשים רגילים לחלוטין יכולים לפעמים לא להסתדר ביניהם. אני מקווה שלבת שלך טוב היכן שהיא נמצאת עכשיו. קח גם בחשבון שבכירים, גם כשהם אנשים נעימים וקשובים (ואהוד ברק עשה עלי רושם כזה כשפגשתי אותו, אבל נכון הוא שלא עבדתי איתו אז זה לא שאני באמת יכולה להעיד), לא תמיד יש להם יותר מדי ראש לריבים בין הזוטרים (או הזוטרות...).
 

mr dish

New member
אכתוב זאת רק פעם אחת, כמענה למנטרה הקבועה שלך

אהוד ברק חי על שאריות של מוניטין מעברו הצבאי המפואר. אפילו כרמטכ"ל, כאשר זיהה שהסכם אוסלו ימיט אסון על המשינה, הוא לא עשה דבר, מעבר לאימרה רפה בדבר אותם חורים גדולים בהסכם...
במקום לטלטל את המערכת הפוליטית בהתפטרותו, אם כך אכן חשב.
את מיחסת לו מה שאין בו מאז יצא לפוליטיקה - אין בו שמץ של נאמנות לאיזו דוגמה בה דגל אי פעם. הוא שב לחלק מסיסמאותיו הריקות, כשזה משרת איזה מהלך שהוא נאלץ לתמרן, כדי להשאר איכשהו בתודעת הבוחר.
לגבי דבריו של מבקר המדינה, לגבי אחוז גבוה של בוחרי עצמאותה בגליל המערבי...כבן הגליל, אני מרשה לעצמי לחייך מתחת לאין שפם שלי.
 

GuyBtr

New member
חזרה לנושא הלישכה.

בהקשר להתפארות שלך בידיעת המתרחש בלישכות הבכירים בצבא.
עם כמה שזה לא קשור. הייתי רוצה לתקן אותך.
אחותי גם כן שירתה באחת הלישכות מסוג זה. ואני יכול להבטיח לך שהדבר האחרון שצריך להתריד את הבכירים הוא התנהלות הפקידות שהן תחת התנהלות המזכירה שהיא תחת התנהלות ראש הלשכה. ובקיצור להבאיר לך שזאת שרשרת של העברות סמכות. ההתנהלות של הפקידות ואי הסיפוק שלהן מהתפקיד בדרכלל מושפע מהתנהלות המזכיר או המזכירה.
אני אישית לא יכול לראות כל אי סיפוק והתלוננות של חייל על תפקידו כמקרה שמכריע מערך שלם. אז בבקשה על תקטין ראש ותחשוב שאתה יודע משהו על סמך בת אדם אחת שהיא במקרה הבת שלך.
 

mr dish

New member
הבנת נקרא לקויה ! ההיפך ! רטנתי כי למרות שבתי

שירתה שנה שלמה בלשכתו של צר הבדחון, לא שמענו ממנה ולו פרט אחד בודד על הנעשה שם. לטוב או לרע...

לא היה מדובר כלל בסיפוקה של חיילת מתפקידה אלא מצורת ההתנהלות האנושית, האישית, של הבהמות בלישכה זו...מעוזרו האישי של הצר, דרך אחת ממזכירותיו הוותיקות וכלה בו עצמו.

היות ומדובר בתפקידים המחייבים סודיות ברמה גבוהה, אני מניח שגם אחותך סתמה את פיה ולא סיפרה מאום...לפחות עד שהיא שוחררה לאזרחות.

מעבר לשגיאותך, אני בספק אם הבנת את דבריי....
 
למעלה