מעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד

מצב
הנושא נעול.

romcd

New member
מעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד

מעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד


עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
 

raminec

New member
קשקוש עתיק יומין

מעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד


עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
קשקוש עתיק יומין
שצץ בחדשות אחת למס' שנים, כנראה שחסרים אייטמים חדשותיים אז ממלאים ב"חדשות" ישנות.
 
למה שזה לא יקרה?

קשקוש עתיק יומין
שצץ בחדשות אחת למס' שנים, כנראה שחסרים אייטמים חדשותיים אז ממלאים ב"חדשות" ישנות.
למה שזה לא יקרה?
זה נשמע לי רעיון מצוין. במקומות רבים בעולם יש מעבורות שמקבילות לקווי תחבורה יבשתיים, גם לצרכי תיירות אבל לא רק.
 

down under

New member
כל המקומות שאני מכיר שיש בהם מעבורות

למה שזה לא יקרה?
זה נשמע לי רעיון מצוין. במקומות רבים בעולם יש מעבורות שמקבילות לקווי תחבורה יבשתיים, גם לצרכי תיירות אבל לא רק.
כל המקומות שאני מכיר שיש בהם מעבורות
הם במקומות שבהם המסלול הימי הוא הקצר ביותר.
מעולם לא שמעתי על קו מעבורת סדיר כאשר יש כביש שאיננו אגרה ובאורך זהה או אפילו קצר יותר (כלומר שהכביש קצר יותר מהמסלול הימי).

אין שום זכות קיום למעבורת (מעבורת איננה כלי שייט תיירותי מעצם הגדרתה היא סוג של שאטל להובלת בני אדם ומשאות מהכא להתם ולא כקרוז בקאריביים)
אם המסלול שהיא מציעה ארוך יותר או זהה לזה של הכביש החינמי.

מהירות מעבורת היא כ-50 קמ"ש ומטה. מחוץ לעיר אוטובוס, רכבת ומונית שירות (שלא לדבר על פרייבטים ומוניות ספיישל)
נוסעים על מהירות גבוהה הרבה יותר.
 
אבל המעבורת תגיע ישירות לעיר העתיקה

כל המקומות שאני מכיר שיש בהם מעבורות
הם במקומות שבהם המסלול הימי הוא הקצר ביותר.
מעולם לא שמעתי על קו מעבורת סדיר כאשר יש כביש שאיננו אגרה ובאורך זהה או אפילו קצר יותר (כלומר שהכביש קצר יותר מהמסלול הימי).

אין שום זכות קיום למעבורת (מעבורת איננה כלי שייט תיירותי מעצם הגדרתה היא סוג של שאטל להובלת בני אדם ומשאות מהכא להתם ולא כקרוז בקאריביים)
אם המסלול שהיא מציעה ארוך יותר או זהה לזה של הכביש החינמי.

מהירות מעבורת היא כ-50 קמ"ש ומטה. מחוץ לעיר אוטובוס, רכבת ומונית שירות (שלא לדבר על פרייבטים ומוניות ספיישל)
נוסעים על מהירות גבוהה הרבה יותר.
אבל המעבורת תגיע ישירות לעיר העתיקה
והאוטובוסים והרכבות מגיעים למרחק רב ממנה. מבחינת הגעה לעיר העתיקה, המעבורת תעשה את המרחק מהר יותר מרכבת ובוודאי מהר יותר מאוטובוסים.
אגב, אוטובוס הוא בכלל מחוץ לתמונה, כי הגעה מהעיר התחתית של חיפה לעיר העתיקה של עכו באוטובוסים דורשת שתי החלפות.
 
עכו לא בנויה למעבורת כמו בכתבה....

אבל המעבורת תגיע ישירות לעיר העתיקה
והאוטובוסים והרכבות מגיעים למרחק רב ממנה. מבחינת הגעה לעיר העתיקה, המעבורת תעשה את המרחק מהר יותר מרכבת ובוודאי מהר יותר מאוטובוסים.
אגב, אוטובוס הוא בכלל מחוץ לתמונה, כי הגעה מהעיר התחתית של חיפה לעיר העתיקה של עכו באוטובוסים דורשת שתי החלפות.
עכו לא בנויה למעבורת כמו בכתבה....
סתם קישקוק לפיתוח חזית הים של ערית חיפה
 
מה זה לא בנויה? עוד לא שמעתי אף טיעון רציונלי

עכו לא בנויה למעבורת כמו בכתבה....
סתם קישקוק לפיתוח חזית הים של ערית חיפה
מה זה לא בנויה? עוד לא שמעתי אף טיעון רציונלי
בכל השרשור הזה, חוץ משלושה אנשים שבחרו לציין שמדובר ב"קשקוש" מבלי לנמק ולו בקצת.
 
זה הטיעון! ....בדיוק כמו שכתבתי....

מה זה לא בנויה? עוד לא שמעתי אף טיעון רציונלי
בכל השרשור הזה, חוץ משלושה אנשים שבחרו לציין שמדובר ב"קשקוש" מבלי לנמק ולו בקצת.
זה הטיעון! ....בדיוק כמו שכתבתי....
כל כך הזוי, שחבל לבזבז מילים בחום הזה.
 
בכל שנותיי בפורום זכיתי להכירו כפורום מקצועי.

זה הטיעון! ....בדיוק כמו שכתבתי....
כל כך הזוי, שחבל לבזבז מילים בחום הזה.
בכל שנותיי בפורום זכיתי להכירו כפורום מקצועי.
אני מבין שלך אין עניין לתת מידע מקצועי בנושא. אני עדיין מחכה למישהו שכן יתן מידע מקצועי.
 

alantan

New member
יש דוגמא עירונית מהונג קונג

בכל שנותיי בפורום זכיתי להכירו כפורום מקצועי.
אני מבין שלך אין עניין לתת מידע מקצועי בנושא. אני עדיין מחכה למישהו שכן יתן מידע מקצועי.
יש דוגמא עירונית מהונג קונג
למשל הונג קונג שבה יש רכבת תחתית באותו המסלול ומנהרה שבה נוסעים אוטובוסים ומוניות שירות:
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Ferry
 
הרכבת התחתית מהירה יותר ויקרה יותר

יש דוגמא עירונית מהונג קונג
למשל הונג קונג שבה יש רכבת תחתית באותו המסלול ומנהרה שבה נוסעים אוטובוסים ומוניות שירות:
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Ferry
הרכבת התחתית מהירה יותר ויקרה יותר
א- הרכבת התחתית עולה 5 שקלים לעומת שקל למעבורת.
שנית הן לא יוצאות בדיוק מאותה נקודה.
ובנוסף עם הצפיפות שם וכמות אנשי העסקים והתיירים צריך יותר אמצעי תחבורה.
 
אני לא מקצועי ולא מתיימר....

בכל שנותיי בפורום זכיתי להכירו כפורום מקצועי.
אני מבין שלך אין עניין לתת מידע מקצועי בנושא. אני עדיין מחכה למישהו שכן יתן מידע מקצועי.
אני לא מקצועי ולא מתיימר....
בעכו אין מקום ותשתית למעבורת ונמל מתאים.
אפילו את הרחבת המרינה לא מאשרים.
גם אם ימצא תקציב, הארכיאולוגים, הירוקים ואנסקו יטרפדו מהלך כזה.
 

amit1270

New member
שאלה של גודל

אני לא מקצועי ולא מתיימר....
בעכו אין מקום ותשתית למעבורת ונמל מתאים.
אפילו את הרחבת המרינה לא מאשרים.
גם אם ימצא תקציב, הארכיאולוגים, הירוקים ואנסקו יטרפדו מהלך כזה.
שאלה של גודל
אני מניח שמעבורת קטנה תוכל לעגון בעכו גם בלי שינויים גדולים בנמל. (מצד שני אני מבין קטן מאוד במעבורות.)
 
לא! גם כי אין מקום....

שאלה של גודל
אני מניח שמעבורת קטנה תוכל לעגון בעכו גם בלי שינויים גדולים בנמל. (מצד שני אני מבין קטן מאוד במעבורות.)
לא! גם כי אין מקום....
ואין שוקע.
יש היום את ספינת הטיולים "מלכת עכו" שהיא הדבר הגדול ביותר שאפשר להכניס למרינה/נמל.
 

gen1

New member
מהכא להתם -מה הפירושdown under ?

כל המקומות שאני מכיר שיש בהם מעבורות
הם במקומות שבהם המסלול הימי הוא הקצר ביותר.
מעולם לא שמעתי על קו מעבורת סדיר כאשר יש כביש שאיננו אגרה ובאורך זהה או אפילו קצר יותר (כלומר שהכביש קצר יותר מהמסלול הימי).

אין שום זכות קיום למעבורת (מעבורת איננה כלי שייט תיירותי מעצם הגדרתה היא סוג של שאטל להובלת בני אדם ומשאות מהכא להתם ולא כקרוז בקאריביים)
אם המסלול שהיא מציעה ארוך יותר או זהה לזה של הכביש החינמי.

מהירות מעבורת היא כ-50 קמ"ש ומטה. מחוץ לעיר אוטובוס, רכבת ומונית שירות (שלא לדבר על פרייבטים ומוניות ספיישל)
נוסעים על מהירות גבוהה הרבה יותר.
מהכא להתם -מה הפירושdown under ?
 
בצופי ים שטתי מנמל חיפה לנמל עכו בדוגית

מעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד


עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
בצופי ים שטתי מנמל חיפה לנמל עכו בדוגית
היות וחותכים את המפרץ הדרך קצרה בהרבה מאשר ביבשה.
לא לקח יותר זמן מאשר נסיעה ברכב בשעות הלחץ (אבל הרגישים הקיאו את הנשמה כל הדרך)
 

GeoVegan

New member
כשהייתי בקציני ים עכו לפני לא מעט שנים

בצופי ים שטתי מנמל חיפה לנמל עכו בדוגית
היות וחותכים את המפרץ הדרך קצרה בהרבה מאשר ביבשה.
לא לקח יותר זמן מאשר נסיעה ברכב בשעות הלחץ (אבל הרגישים הקיאו את הנשמה כל הדרך)
כשהייתי בקציני ים עכו לפני לא מעט שנים
תמיד חצינו את המפרץ בסנוניות וקיאקים, היה נהדר
 

amit1270

New member
נחמד לתיירים, לא יותר

מעבורות בים בין חיפה לעכו ונהריה ואולי לאשדוד


עובדים על תכנית במשרד התחבורה להשתמש בים לעבור ממקום למקום .
נחמד לתיירים, לא יותר
והיות ומדובר בתיירים, הספינה צריכה לתת חוויה שהיא קצת יותר מסתם הפלגה. אולי מסעדה צפה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה