מעוניין בהמלצה למחשב נייד

נ ר ק ו

New member
מעוניין בהמלצה למחשב נייד

השימושים העיקריים שלי הם אופיס, אינטרנט, תיכנות וצפיה בסרטים (לא הרבה) ממש חשוב לי שתהיה לו בטריה חזקה כי אני משתמש בו עם אינטרנט סלולארי אני לא רוצה מיני לפטופ, אלא משהו בגודל ''15 בערך יש המלצות?
 

bar666xp

New member
ברמת העקרון ככל שהמסך גדול יותר...

זמן הסוללה יהיה קטן יותר, המשקל רב יותר... {אבל זה כלל אצבע}. אני מציע לך לבדוק בעלי מסכי 14.1" כמו הDELL E6400 איתו הגעתי לכ5 שעות עבודה {גלישה באינטרנט(WI-FI) + התקנות דרייברים ושות}... וזה היה עם תאורת מסך דיי גבוה ביגלל סביבת עבודה לא משהו. לזמן סוללה בכל מקרה אני ממליץ על מעבדים מסידרת הP יותר מאשר מסידרת הT של אינטל... כ.מסך אינטלי 4500 די ויותר לשימושי אינטרנט, אופיס, צפיה בסרטים וכדומה... הוא אפילו יתן מענה למשחקים שאינם כבדים מדי. אם אין לך צורך/רצון בעמידות הפיזית שמציעים הסדרות העסקיות כמו הלטיטוד, אאל"ט תוכל למצוא מפרטים דומים גם בסדרות הבייתי/פרטי... בפעם האחרונה שבדקתי לעומק ה""חיסכון"" ממש היה זניח ולא עבר את ה1Kש"ח בקיצוניים יותר.
 

נ ר ק ו

New member
הבנתי..

השאלה היא עד כמה ההבדל משמעותי בבטריה בין 14 ל 15 אינטש? כי המחשב אמור לשמש אותי גם כמחשב ביתי (במקום נייח) ונראה לי שעדיף לי 15 אינטש. יש המלצה לדגם ספציפי (לא חייב מהדגמים העיסקיים)?
 

bar666xp

New member
תלוי בשאר החומרה...

אבל בגדול אם אני זוכר נכון כשעת עבודה.
 

israelyan

New member
לא בטוח שיש כזה דבר....

E6400 עם מ"ה...לא בטוח שיכנסב ב 5K לפחות לא ב NC.... הכי זול זה נדמה לי 5425 P8700 עם 2G RAM דיסק 250,ו W7HP 32B בתוספת 385 ש"ח
 

bar666xp

New member
5040 ללא מערכת הפעלה.

אאל"ט VISTA HP תעלה 135ש"ח~ WIN7 HP כ385ש"ח~485ש"ח. פרו בערך 585ש"ח~ ואאל"ט ULTIMATE יעלה באיזור ה700ש"ח.
 

susta

New member
קנה "14 לדרכים ובנוסף מסך שטוח לעבודה בבית

אין צורך לקנות תחנת עגינה - פשוט חבר את המסך למחשב כשאתה מגיע הביתה. מסך לבית זה עניין לא יקר היום. ככה תוכל לעבוד בבית מול שני מסכים בו-זמנית: זה של הנייד וזה של הבית. זה מאד נוח ונותן לך הרגשה שאתה עובד על מסך אחד ענק. אם אתה לא רוצה שהחיבור יהרס מרוב חיבור/ניתוק, אולי אפשר לקנות 'כבל מאריך' קטן (זכר ונקבה) שישאר מחובר קבוע למסך ויספוג את הבלאי. עקרונית יש גם כרטיס מסך אלחוטי, וגם מסך USB, אבל הם יקרים. דרך אגב, Dell Latitude E6500, שהוא המקביל של E6400 אבל עם "15, הוא מעל התקציב שרשמת.
 
למעלה