מעוניין להצטרף

gtwywtb

New member
מעוניין להצטרף

שלום לחברי הפורום, אני גבר בן 35 ולמרות שמעולם לא התנסתי בחוויה נוטוריסטית, מסוקרן אני מאוד והייתי רוצה ללמוד (אולי לחוות) את הנושא. לא ברור לי כיצד להתקדם ולכן החלטתי לפנות אליכם כאן בתקווה שתוכלו לעזור/להנחות. ממחקר ראשוני ומאוד לא מעמיק שבכל זאת עשיתי ברשת, הבנתי שישנם פסטיבלים כגון "פשוט" שבהם אוכל להתנסות בחוויה. האם זה מומלץ ? תודה מראש
 

tamirzak1

New member
אין טעם להגיע לפסטיבל גדול לפני שתתנסה בעצמך

להרגיש מה זה להיות עירום כל היום במקום פתוח. יכול להיות שמה שקורה אצלך זו סתם סקרנות ובסופו של דבר לא תרגיש בנוח להיות עירום בין מאות אנשים. לא "לומדים" את הנושא. ל"פשוט" מגיעים כשאתה כבר מוכן נפשית וגופנית. אם לא תרגיש בנוח אז תהיה מבודדי הלבושים ואולי אפילו תנעץ מבטים באחרים/ות (דבר אסור ולא רצוי). חוץ מזה שאתה צריך לארגן לך בת זוג ל"פשוט". הכניסה על בסיס זכר=נקבה. וחוץ מזה בהצלחה.
 

gtwywtb

New member
תודה רבה לך על תשובתך, אני חושב שאני

מספיק בשל נשפית להתנסות על אף חוסר נסיוני אך אני מקבל את זה שכדאי לי לנסות במסגרת יותר מצומצמת לפני כן. לנעוץ מבטים לא הייתי נועץ (נוח או לא נוח) מתוך נימוס בסיסי. האם ישנו אירוע קטן יותר שמתקיים לפני פסטיבל פשוט בו אוכל להתנסות ? לגבי בת הזוג, ידוע לי הדבר ובמידה ואעבור את ההתנסות המקדימה בהצלחה, אתפנה גם לנושא הזה.
 
למעלה