מעוניין לקנות איגואנה

YoNaTaNy

New member
מעוניין לקנות איגואנה

אז ככה, אני צריך מעט פרטים לפני שאני רוכש איגואנה. א. כמה שנים הן חיות? ב. מה הגודל המקסימלי של הזכרים והנקבות? ג. האם אפשר לקנות איגואנה תינוקת? ד. מה גודל האקווריום המומלץ? (לאיגואנה קטנה) אשמח לקבל תשובה, תודה מראש לכל התגובות, יונתן
 
יונתן הנה כמה פרטים

א. איגואנות מסוגלות להגיע לגיל שנע בין 15-20 שנים בשבי אך רובן אין מגיעות לגיל הזה עקב תנאי גידול לא טובים. ב. הגודל המקסימלי הוא כ2 מטרים בדרך כלל הזכרים גדולים מהנקבות. ג. כן ניתן לקנות איגואנות "תינוקות" הן מהוות את עיקר האיגואנות שנמכרות בארץ. ד. גודל טוב לטרריום לאיגואנה קטנה הוא 100ס"מ אורך 40ס"מ רוחב ו60 ס"מ גובה. איגואנה קטנה זה איגואנה עד אורך של כ60-80 ס"מ. הגובה הוא מרכיב מאוד חשוב בכלוב של האיגואנה אחרי הכל זו חיה שאת רוב זמנה מבלה על עצים. צרפתי קישור למאמר לא רע על גידול איגואנות.
 

YoNaTaNy

New member
תודה רבה,

מה הגודל המינימלי של איגואנה "תינוקת"? כי אני רוצה לקנות אותה קטנה ככל שניתן כדי לגדלה בעצמי. ושאלה נוספת, האיגואנות הן חיות שמגיבות או שהן פסיביות? תודה,
 
תשובה

הן בוקעות כ25 ס"מ כולל הזנב (שהוא כשני שלישים מאורכה) אבל לא מומלץ לקנות אותן בגודל הזה עדיף לחכות ל35ס"מ ומעלה אז הן יותר עמידות.
 

theshark

New member
ומתקשרות אם המגדל שלהם.

כמו כן אני ממליץ לחשוב טוב טוב לפני שרצים לקנות איגוואנה. תוך פחות משנה היא מכפילה את גודלה ובגיל שנתיים הם יכולים להגיע לאורך של שניי מטר. תחשוב טוב אם אתה מסוגל לגדל זוחל באורך שני מטר.
 
למעלה