מעוניינת בהמלצה על שילוב צבעים לחדר ילדה

yonitkal

New member
מעוניינת בהמלצה על שילוב צבעים לחדר ילדה

הרהיטים הם בצבע שמנת, ויתר האביזרים בחדר הם בצבעים ורוד פוקסיה וכתום.

אני מחפשת 2-3 גוונים לצביעת החדר כדי שיתאימו לקו של שמנת-פוקסיה וכתום.
 
שילוב צבעים לחדר ילדה

שלום לך, לפנייך גוונים מתאימים מתוך מניפת הגוונים של נירלט(http://www.nirlat.com/fan/) גווני כתום IS 970,962, 9696 מתאימים ומקסימים לשילוב עם גווני ורוד פוקסיה כמו IS 0005 ו-IS 1159. הצבע שמתאים הוא נירוקריל EXTRA, צבע אקרילי מעולה בעל כושר כיסוי והסתרה גבוהים במיוחד( http://www.nirlat.com/catalog/?product_category=קירות).
חשוב לציין שתמיד מומלץ לראות את הגוונים בצורה מוחשית לפני הרכישה ולכן את מוזמנת לבקר במרכז נירלט בדיזיין סנטר בבני ברק כדי לבחון אותם מקרוב (רחוב הלח"י 2, קומה תחתונה, מול קניון איילון, 03-6194244). לשאלות נוספות אנא פני ליועץ הצביעה שלנו ב1-700-500-004, תודה רבה.
 

gabii1

New member
צביעת חדר - המלצה

הגוון הכתמתם יכול להיות מתאים. גם הגוונים שהומלצו.

לדעתי, מנסיון של עיצוב חדרי ילדים, אולי דווקא הייתי הולך לכיוון הגוונים הירוקים. עדיין מדובר בחדר ילדה - לא יודע את גילה אבל הוא צריך לשמש גם לצורכי פעילויות שונות בחדר וגם כחדר שינה.
הירוק לדעתי ייתן את שניהם.

מעיצוב אחרון שעשיתי השתמשתי בגוון 0577P ממניפה של טמבור (גוון ירקרק עדין) בכל הקירות. אשר יבליט את הריהוט השמנתי הקיים בחדר.
במקרה שלך עם הורוד פוקסיה הייתי רץ עם פס לרוחב בעובי של בין 50-60 ס"מ עם גוון נוסף 1304P גם ממניפה של טמבור בכל הקירות. הוא ורוד עדין שנותן חיזוק לפוקסיה הקיימת בחדר.
תקבלו חדר מעוצב בצבעים מרגיעים ומרעננים עם הרמוניה מושלמת


שיהיה בהצלחה


אגב יהיה נחמד לדעת מה תיישמו לבסוף ותראו את התוצאה הסופית...
 
למעלה