מעסה בתחילת דרכה

Alexis Black

New member
מעסה בתחילת דרכה

שלום רב, לפני מספר שבועות קיבלתי את התעודה שלי של העיסוי השוודי לאחר שסיימתי את הלימודים לפני מספר חודשים. הבנתי שאני צריכה לעשות בראש ובראשונה ביטוח אחריות מקצועית, וזה בנוסף ליציאה לשוק העצמאי שאני אפנה בהמשך לאנשי המקצוע המתאימים. אם כך, יש לי מספר שאלות: 1.איזו חברת ביטוח הכי מומלצת בשוק מבחינת ביטוח אחריות מקצועית, בצורה המקיפה והטובה ביותר? וכמה בערך עולה כל ביטוח כזה? כי קיבלתי הצעה של 750 ש"ח לשנה. גם לא כ"כ הבנתי איך הולכים התשלומים, כי במקומות אחרים ראיתי סכומים יותר גדולים ואני לא בטוחה שזה נוגע לתחום שלי בכלל.. 2. מה עוד אני צריכה לעשות? כי קראתי במספר מקומות שצריך להצטרף לאגודה כלשהי? אני זוכרת במעורפל משהו בעניין אגודה ורציתי לשאול: מה מעסה בתחילת דרכה צריכה לעשות על מנת לצאת לשוק הפרטי והעצמאי?:) תודה מקרב לב, אירה.
 

dudusapir

New member
תשובה חלקית

מזל טוב והרבה הצלחה! פתיחת עסק פטור: 1. רואה חשבון שעושה הנה"ח, הוא כבר יעשה את הכל. 2. אופציה נוספת: ללכת למע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי לפתוח עוסק פטור ולנהל לבד את החשבונות. 3. קניית ציוד לקליניקה: מיטת עיסוי, סדינים, מגבות, שמנים, ביגוד, מוזיקה ועוד... 4. עיצוב הקליניקה. 5. כרטיסי ביקור, אתר באינטרנט ופרסום בכל האינטרנט בחינם או בתשלום. 6. אם תסעי לאנשים הביתה ברכב רצוי מיטת עיסוי אלומיניום קלה ופרסום ע"ג הרכב. מקווה שעזרתי חלקית. אשמח לייעץ לך טלפונית מניסיון אישי!
 
אוף עם המחשב!!!

כתבתי לך תשובה, אבל העמוד החליט לקרוס, אז אני אנסה שוב: קודם כל, חשוב להחליט איך את רוצה לטפל- בבית? אצל לקוחות? קליניקה בחוץ? ספא? הדבר השני, כמו שדודו כתב, הוא לפתוח תיקים ברשויות. הביטוח- יש שתי חברות מרכזיות שמבטחות, הנציגים המוכרים הם רפפורט מדנס וירון נאמן, אבל ממשלא חובה לעשות את זה דרכם. שווה להשוות מחיר, כיסוי, ואת משך הביטוח- רפפורט מדנס משווקים פוליסה שמבטחת אותך כל זמן שאת מבוטחת, וירון נאמן משווק פוליסה שמבטחת אותך גם בעתיד על הזמן שהיית מבוטחת (כלומר- אם את הולכת להיות מבוטחת שנה אחת, ובעוד שנתיים מישהו יתבע אותך על טיפול שהיה במהלך השנה, הפוליסה השנייה תכסה את זה). זה לא אומר שאחת טובה מהשניה, ואני לא בא להמליץ עליהם כסוכנים (אני מבוטח ע"י סוכנת אחרת), או כל דבר אחר. שווה לדבר עם סוכן (אם יש לך) ולהשוות איתו. לגבי האגודות- אני לא בעד, אני חושב שהאנשים שם עסוקים בפוליטיקה פנימית יותר מאשר בקידום ומיסוד העיסוי (והרפואה המשלימה בכלל) בארץ, כשהתחלתי ללמוד, לפני עשור, הייתה התרגשות, כנראה לא חדשה, של מיסוד החוק באויר, וזה די מרגיש שהמצב לא השתנה, חוץ מזה שהרפואה המשלימה נכנסה לכל מיני מקומות שלא הגיעה אליהם בעבר, כמו קופ"ח, בתי חולים וכו'. שאר הדברים שצריך לעשות תלויים במה שאת מחליטה לעסות(
) עם הטיפולים שלך, ולפי זה יהיה קל יותר לייעץ. שיהיה בהצלחה!
 

Alexis Black

New member
תודה רבה על התשובות המפורטות:)

קודם כל רציתי להודות לשניכם. שנית, עוד לא החלטתי איך אני רוצה לטפל. אני משערת שהיכן שהוא השאיפה הגדולה היא קליניקה פרטית קטנה משלי, אבל זה לא ריאלי בזמן הקרוב. אולי עוד מספר שנים כשיהיה לי כבר קהל לקוחות יציב יחסית. בינתיים אני רוצה לאפשר לעצמי את האופציה לטיפולים מדי פעם בבית וכמובן האופציה של עבודה בספא מסודר. לעבוד אצל לקוחות זו בעיה קטנה עבורי כי אני לא ניידת, כך שהתניידות עם רכב כמובן, זה לא רלוונטי. העניין הוא, ששוב, אני לא יודעת כ"כ מה הנהלים בשוק העבודה בתחום הזה, ואני לא רוצה לעשות טעויות. מובן שאני אפנה לאנשי המקצוע המתאימים מבחינת הרשויות, אבל בעצם מה שרציתי זה באמת לדעת מי הן חברות הביטוח שעדיף לפנות אליהן על מנת לברר את עניין ביטוח האחריות המקצועית, כמו שציינת, ותודה לך, האם צריך לעשות משהו בנוסף לביטוח ולסיפור הרשויות [בנוגע ליציאה לשוק הפרטי-עצמאי] מבחינת גופים אחרים. אני זוכרת שקראתי איפשהו שצריך להירשם לאגודה, אבל אני לא זוכרת כ"כ מה זה היה ואני לא יודעת האם גם אני צריכה להירשם. האם חובה לעשות את זה או שזו רשות? ואם כן חייבים, אז לאן אני פונה? שוב תודה רבה, אירה.
 

Alexis Black

New member
שאלה נוספת:

בזמן הלימודים הזמנתי שמן שקדים מסוכן דרך האסיסטנטית שהייתה אצלי בקורס, ובשבוע האחרון ניסיתי להשיג אותו ולא הצלחתי. ואני רוצה להזמין ציוד בסיסי נוסף לטיפולים. מצאתי באינטרנט את האתר הבא, ורציתי לדעת אולי מישהו מכיר את האתר ומזמין מהם: http://www.spaline.co.il/category.asp?catid=7 ואם לא, אז מאיפה כדאי לי להזמין? תודה:]
 

dudusapir

New member
אל תמהרי

אני עבדתי 4 שנים בעיסוי עוד לפני שפתחתי עסק ואפילו עוד לפני שבכלל למדתי עיסוי. קודם תתחילי לעבוד ותראי שהמקצוע עיסוי מתאים לך ו"יושב עליך". הרבה שמסיימים ללמוד קונים ציוד, פותחים עסק, ולאחר תקופה מוכרים את כל הציוד ב"יד 2" ועוזבים מכל מיני סיבות, (כולל הסוטים עם ההרפיות וכדומה שאת זה בתי הספר לא מספרים למתענינים בלימודי עיסוי). אז לפני שאת מתחילה את כל הבלאגן תתחילי לעבוד ותראי לאן נושבת הרוח. לדעתי הכי חשוב בסופו של דבר זה השיווק של העסק. זה לא משנה אם את מטפלת הכי טובה בעולם בלי שיווק לא יתחילו להגיע אליך! אחר כך שיצאו מרוצים ויחזרו אליך לעוד טיפולים. כפי שכבר אמרתי בעבר בפורום זה: שיווק+מחיר סביר+ציוד מקצועי+מקצועיות ושרות +ניקיון = הצלחה וגם זה לוקח מס' שנים.
 
למעלה