מעקב בעידן של טכנולוגיה

homed1

New member
מעקב בעידן של טכנולוגיה

שלום אשמח לעזרתכם גיליתי שחבר שלי נוטה לגלוש גלישות קצרות מהסלולרי שלו, דווקא כשאני לא על ידו. אני לא יודעת מה הוא עושה בשעות העבודה, ואולי הוא גם גולש מהמחשב הבייתי כשאני לא בסביבה. מדובר בגלישות קצרות לרוב של כמה דקות ואני תוהה אם הוא לא מחובר לאיזה צ'אט או משהו.בודק הודעות?icq? אני מאד מקווה שאני מפנטזת אבל ראיתי שבעקביות הוא עושה זאת לא לידי איך אני יכולה לדעת מידע בנושא? באשר לשים תוכנה במחשב לא רלוונטי כי הוא תמיד מפעיל סריקות של וירוסים ועושה ניקוי למחשב. בנוסף יש אופציה של גלישה in private כך שאולי עושה שימוש בפונקציה הזו. אודה לעזרתכם חומד
 

homed1

New member
האם יש היסטוריה גם בפלפון?

ןהאם יש אפשרות למחוק שם היסטוריה כמו במחשב? והאם יש גלישות שלא יופיעו בהיסטוריה -למשל ICQ אושתמיד הכל הכל יופיע? תודה
 
אין פתרון טכנולוגי לכל דבר

רשמתי בדף זה על תוכנות ריגול למחשב. סריקת וירוסים וכדומה לא מגלה אותם, אך מצד שני הם עשויות להיות פעולות לא חוקיות. לגבי אפשרות דומה במכשיר סלולארי אני לא מכיר, ודבר שכזה יש לבדוק באופן פרטני. דבר ראשון הייתי לומד את המכשיר שהכוא מתעסק איתו, כדי לראות מה נשמר ואיפה. אולי קיימת פונקציה בפלאפון שמגדירה לאגור נתונים כלשהם במכשיר הזה. ס.
 

homed1

New member
המשך

קודם כל תודה לגבי התוכנה- האם קונים אותה בחנויות מחשבים רגילות? מה הייעוד החוקי שלה? והאם היא לא "גונבת" חלק משמעותי מהזכרון/מהירות של המחשב כי גם לזה הוא מסוגל לשים לב? כלומר הוא מסתכל מדי פעם אלו יישומים "כבדים". שאלה שנייה- האם יש אפשרות לגלות חשבון בנק נוסף שאולי מחזיק?
 
עוד נתונים

התוכנה לא כבדה ולא מורגשת. לדעתי קונים אותה רק דרך האינטרנט. לא ראיתי אותה על המדף. היעוד שלה הוא לשמור על הילדים שגולשים באינטרנט. אני מצרף לינק לתוכנה כזאת לדגומא, כך שאפשר לקרוא כל דבר שקשור לזה. לגבי חשבון בנק, ניתן לאתר חשבונות בנק של אדם. ס.
 
למעלה